Poliittiset lakot kielletään

Anonyymi-ap

Ihanaa, kansalaisaloitteessa on jo melkein 47 000 allekirjoitusta. Koko ajan tulee lisää. Ehkä järki voittaa.

20

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kansa tietää. Eivätkä duunarit oikeasti halua edes lakkoilla.

      • Anonyymi

        ”Kun hallintokoneisto paisuu, se muodostaa yhteiskuntaluokan. Se ei enää palvele kansaa, eikä siihen pyrikään.Virkakoneisto elää omaa elämäänsä ja kansan on palveltava sitä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kun hallintokoneisto paisuu, se muodostaa yhteiskuntaluokan. Se ei enää palvele kansaa, eikä siihen pyrikään.Virkakoneisto elää omaa elämäänsä ja kansan on palveltava sitä”.

        No, enpä ole tuon vassari Erno Paasilinnan sitaatteja ennenkään arvostanut. Mut hänen juttunsa ovatkin aikansa eläneitä ja vanhentuneita.


      • Anonyymi

        Jos vaikka kysyt duunarilta etkä sellaiselta jonka tulot tuleenkin ihan muualta kuin palkka töistä.
        Saatat yllättyä että tavan duunari onkin herkkä lakkoon koska ja kun oikeistohallitus populisteineen on taas työntekijän kimpussa , eikä SSSipilän ajoista mitään opittu....

        Ja mikä tavan palkansaajan saa äänestämään porvareita ja populistejä,
        ei tuntipalkkalainen oikein ole kokoomustuloluokassa!

        Äänestää Purraa oikein hirvittää kuinka raaka ja julma työntekijän vihaaja sakki niistä on kasvamassa se poika Bergbom vai mikä se vaalea kloppi , täysin natsi ,
        haluaa työntekijän penkalle ammuttavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka kysyt duunarilta etkä sellaiselta jonka tulot tuleenkin ihan muualta kuin palkka töistä.
        Saatat yllättyä että tavan duunari onkin herkkä lakkoon koska ja kun oikeistohallitus populisteineen on taas työntekijän kimpussa , eikä SSSipilän ajoista mitään opittu....

        Ja mikä tavan palkansaajan saa äänestämään porvareita ja populistejä,
        ei tuntipalkkalainen oikein ole kokoomustuloluokassa!

        Äänestää Purraa oikein hirvittää kuinka raaka ja julma työntekijän vihaaja sakki niistä on kasvamassa se poika Bergbom vai mikä se vaalea kloppi , täysin natsi ,
        haluaa työntekijän penkalle ammuttavaksi.

        Täysin totta...natseja ne purrat on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin totta...natseja ne purrat on.

        Törkee herja. Mitä rasisti siinä huutelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin totta...natseja ne purrat on.

        Älä puhu pa......kaa.


    • Anonyymi

      No nyt on yli 50 000 allekirjoitusta! Se pitää nyt käsitellä eduskunnassa. Menee varmaan läpi ja pitkä nenä lakkoagitaattoreille!

    • Anonyymi

      Kiellettävä on .

      • Anonyymi

        Lakkoilkoot pirulaiset vapaa-ajallaan niin paljon kuin haluavat. Eihän poliittiset lakot kuulu TYÖAJALLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilkoot pirulaiset vapaa-ajallaan niin paljon kuin haluavat. Eihän poliittiset lakot kuulu TYÖAJALLE!

        silloin yleensä kuuluu kun työnantaja kuitenkin edustaa hallitusta, siis Ek,n käskystähän se satonenkin siellä sössöttää,,ihan kuten tyrvään shellillä on päätetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilkoot pirulaiset vapaa-ajallaan niin paljon kuin haluavat. Eihän poliittiset lakot kuulu TYÖAJALLE!

        Kiitos vaan olen siis pirulainen!
        Olen siis maksanut kiltisti verojani , en omista maata, en pörssi osakkeita,
        en mökkiä, velkavolvo on pihassa, harikan vikapesä jemmassa, olen kersantti armeija ajoilta ja olen käynyt töissä 40 vuotta ajellut tampereelle 36 km siivu ja nyt sanotaan persesuomalaisen toimesta pirulaiseksi, niin kiitos vaan !
        Pirulainen on kuitenkin se teidän Purra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        silloin yleensä kuuluu kun työnantaja kuitenkin edustaa hallitusta, siis Ek,n käskystähän se satonenkin siellä sössöttää,,ihan kuten tyrvään shellillä on päätetty.

        Jäkäti jäkäti, ei kuulu. Mitä hittoa tuot joka kommenttiisi tuon Ekn. Etukeno se sulle taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan olen siis pirulainen!
        Olen siis maksanut kiltisti verojani , en omista maata, en pörssi osakkeita,
        en mökkiä, velkavolvo on pihassa, harikan vikapesä jemmassa, olen kersantti armeija ajoilta ja olen käynyt töissä 40 vuotta ajellut tampereelle 36 km siivu ja nyt sanotaan persesuomalaisen toimesta pirulaiseksi, niin kiitos vaan !
        Pirulainen on kuitenkin se teidän Purra.

        Mikä teidän. Se on kuules kansan äänestämä sille paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan olen siis pirulainen!
        Olen siis maksanut kiltisti verojani , en omista maata, en pörssi osakkeita,
        en mökkiä, velkavolvo on pihassa, harikan vikapesä jemmassa, olen kersantti armeija ajoilta ja olen käynyt töissä 40 vuotta ajellut tampereelle 36 km siivu ja nyt sanotaan persesuomalaisen toimesta pirulaiseksi, niin kiitos vaan !
        Pirulainen on kuitenkin se teidän Purra.

        Sori, mutta en ole perussuomalainen. Enkä tarkoittanut henkilökohtaisesti sinua. Sori. Mutta kansa ei tykkää, että maa ajetaan lopullisesti alas.


    • Anonyymi

      KANSA ei ole lakkoilijoiden puolella. Tukkikoon turpansa.

      • Anonyymi

        Suurin osa kansasta on lakkoilijoiden puolella.


    • Anonyymi

      Suomessa pitää olla vapaus,myös lakkoilla,vai eikö se ole sanavapautta.

    • Anonyymi

      Pitääkö meidän kestää sitten sitä jos höpö höpö porukka ajaa Suomen kaaoksen hallituksessa?

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😋 ­V­­­i­t­­­t­­u­­­ ­t­­­ä­­m­­­ä­­ ­k­­­u­­­u­­­m­­­a­­­ ­­­n­­­a­­­r­­­t­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe