Matujen pizzeriat

Anonyymi-ap

Matujen ruokapaikat ne vaan lisääntyy. Starttirahaa ja tukia...ja sitten omistajan vaihtoja sopivaan tahtiin.

34

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osta koskaan matujen paikoista.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuulostaapa helpolta. Taianpa heti soittaa, et antakaas tukia, sillä perustan yrityksen. Mihin pitää soittaa.?

      • Anonyymi

        Olisikin hyvä jos paikallisetkin kopeutusi ylös sohviltaan, ja pyrkis vaikka yrittäjäksi.


    • Anonyymi

      Pystykö todistamaan yhtäkään noista? Epäilen että et pysty, elät huhujen varassa. Tottakai niitä väärinkäytöksiä varmaan voi ollakin, mutta sinä et sitä todeksi tiedä.
      Kunhan vikiset koska sinusta ei ole yrittämään edes pierunpidätysyä, pienikin vastoinkäyminen niin paskat on housussa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tästä alkuun

        https://yle.fi/a/3-9753979

        Mikäs se olikaan Kauppakadun ensimmäinen matupizzeria? Entäs Huuhkajanvaaran?

        Meillä on unelma ja muut haavistolaistet ym silakkaidiootit on laajassa mittakaavassa julistaneet iät ajat että nämä ravintolat on hyvä esimerkki miten muualta tulevat on varmasti ahkerampia kuin suomalaiset ja talous pelastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on unelma ja muut haavistolaistet ym silakkaidiootit on laajassa mittakaavassa julistaneet iät ajat että nämä ravintolat on hyvä esimerkki miten muualta tulevat on varmasti ahkerampia kuin suomalaiset ja talous pelastuu

        Mikä on silakkaidiootti? Google ei anna vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on silakkaidiootti? Google ei anna vastausta.

        Silakkaliikkeen aktivisti 🐳


    • Anonyymi

      Pakko sopeuttamista ettei kulissit romahda ennen tulevaa sotaa

    • Anonyymi

      huumekauppaa ja rahanpesua.

    • Anonyymi

      ©™¢°{°^=×\°°ππ^$^√πππ÷×°^••|§]✓=™$£¢uulkomaan kieltä älämölöä 2 € tarjouspssa

    • Anonyymi

      Ihan sama. Itsekin maksanut useita kertoja pimeänä ja ottanut maksun puhtaana käteen .

      Koko ajan ja joka asiassa yrittäjät koijaavat verottajaa. Yrityksen nimiin ostetaan tavaraa yksityiskäyttöön yms.

      • Anonyymi

        Perust siellä taas kadehtii kun maahanmuuttajilla on töitä,itse joutavat työttömänä tänne kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perust siellä taas kadehtii kun maahanmuuttajilla on töitä,itse joutavat työttömänä tänne kirjoitella.

        Hieno kommentti. Vaatii ylempää älykkyyttä.


    • Anonyymi

      Hyvää ruokaa niistä saa.

      • Anonyymi

        Epäterveellistä ruokaa .


    • Anonyymi

      Kainuulaisetkin ovat hyviä kadehtimaan ja valittamaan. Suurin haaste on kun selkä kipeytyy maatessa. Valmista odotetaan kuin linnunpojat, ehkä tilanne tulee muuttumaan kun tukijaiset vähenevät.
      Töitä on ja muut sen tulevat tekemään. Nyt on jo satoja jos ei tuhansia työntekijöitä tullut tänne töihin kun omat vain lepäilee.

      • Anonyymi

        Se on hyvä kun tullaan minimipalkalla tekemään, sossu ja kela maksaa tuet jolla saa asunnon, huonekalut, merkkivaatteet.

        Suomalainen nuori kysyy apua vaikkapa ajokorttirahaa jotta saisi töitö, niin ajavat pois kerjäämästä....


    • Anonyymi

      mamu paikat ei maksa oikein veroja ja puuhastelevat rahanpesua ja huumekauppaa.

    • Anonyymi

      🦨💩🍕🦍

    • Anonyymi

      Kalua suikkiin lauteilla vai ilman?

    • Anonyymi

      Jos vitosella kauppaa pizzaa ja maksaa siitä raaka-aineet, vuokrat, sähköt, alvit ja muut verot plus vielä palkatkin sun muut juoksevat kulut, on varmaan koulussa ollut uskonnosta kymppi ja matikasta nelonen. Tuo toki on kyllä helppo uskoakin...

      Itse ostan vain Koti-Pizzasta.

      • Anonyymi

        Kerro mulle mistä saa vitosella pizzan? Se oli ehkä 6-7 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Veronmaksajien rahoittamaa kauppaa 0 € vero

    • Anonyymi

      Maahanmuuttaja-pizzerioiden pyörittäjät ovat mitä rehellisintä porukkaa. Maksavat veronsa ja alvinsa ja velvinsä viimeistä piirtoa myöten. Eivät varmasti tee mitään pimeätä ja laitonta - poliisi valvoo heitä tarkasti.

    • Anonyymi

      Mäkkäri tulossa. Siinä saa maahanmuuttaja kovasti kääntää pitsaa kun amerikkalainen suurjätti pistää tuulemaan.

      • Anonyymi

        Amerikkalainen suurjätti tuli jo kerran Kajaaniin, tuloksena konkurssi. Oli Koskiportin tiloissa.
        Ei oo hääppöstä evästä heijänkään pöperöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalainen suurjätti tuli jo kerran Kajaaniin, tuloksena konkurssi. Oli Koskiportin tiloissa.
        Ei oo hääppöstä evästä heijänkään pöperöt.

        Huhun mukaan koskiportin tiloihin tulee Pizza Hut ravintola. Alkaa kainuussakin saamaan kunnon panpizzaa.


    • Anonyymi

      Matuilta jopa 5 DNA:n pizzoja ja nenäkarvat kaupantekijäisinä.

    • Anonyymi

      Ei ole olut valittamista.

    • Anonyymi

      Ei tule kun kerrostalo

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      ❤️ K­­­u­­u­m­­a­t­ ­­­t­­­y­­­t­­ö­­­t­­ ­­o­d­­o­­t­­­t­a­­­v­­­­a­­t­ ­­s­­i­­­n­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18303526

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe