Kiitos kotihoidolle teette Hyvää ja arvokasta työtä.. Positiivista kun miehiäkin on alalla.
Kotihoito!
20
1238
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kiitos!en ole samaa mieltä mukana laiskoja kunhan hänessä on jälki sen mukaista.kiire on kuulemma .
- Anonyymi
Minun mielestäni kotihoidon työntekijät tekevät töitä isolla ❤ asiakkaiden hyväksi , onhan tietty yksittäisiä työntekijöitä joilla on työmoraali alhaalla ja hutaistaan työt kiireen varjolla , joka on harmillista asiakkaalle, omaisille ja kokokotihoidon tiimille.
- Anonyymi
Niin,kyllä omaisten täytyisi tehdä useimmin käyntejä vanhustenluona voi niitä vanhuksia joilla ei ole ketään huolehtimassa.
- Anonyymi
Olen huomannut että nuoria on paljon töissä, hienoa! Miehet on suuri plussa, taitaa karstulassa olla mieshoitajia enemmän kuin muualla lähikunnissa?
- Anonyymi
Minä ainakin syvästi rakastunut karstulan komeaan kotihoitolaiseen. Pitkä nappisilmä.
- Anonyymi
Hänellä taitaa olla jo puoliso ja taitaa myös lapsia olla! Myöhästyit....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä taitaa olla jo puoliso ja taitaa myös lapsia olla! Myöhästyit....
Ainahan sitä saa haaveilla. Älykkyys paistaa niistä silmistä. Niin mukava kaikille.
- Anonyymi
No ole vaan rakastunut kehen haluat, mutta tämähän ei kuulu hälläväliä kotihoidon työntekijöihin. Älä toisen omaa himoitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä saa haaveilla. Älykkyys paistaa niistä silmistä. Niin mukava kaikille.
Älykkyys ja älykkyys, niimpä..
- Anonyymi
Tämäpä oli hyvä tieto, kun on rakastunut niin hämärtyy todellisuudentaju 😘
- Anonyymi
Epäystävällinen??!!!
- Anonyymi
Taitaa olla romaani tausta nappisilmällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla 0% romaania siinä
- Anonyymi
Epäystävällinen niin kuka onko työkaveri?
- Anonyymi
Oisko villi ja vapaa poikamies !
- Anonyymi
On tämä kuulemma osittain romani. Niin kiltti ja avulias tapaus.
- Anonyymi
Kyllä sinun tietolähde ei ole parhaasta päästä. Romaanista kaukana tämä pitkä mies!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18304084
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379