Laitan tän kyselyn päivittääkseni näitä "uskomuksia ja faktoja", joita on paljon 2000-luvun alkupuolelta. Jotku tienaa muutaman satasen, toiset muutamia tuhansia, riippuen oletko aloitteleva kesätyöntekijä vai kokenut alan ammattilainen. Olisikin varmasti monelle uraa harkitsevalle kiva tietää, mikä on tämän päivän meininki? Vastatkaa mielellään te, jotka elätätte tällä itsenne.
Puhelinmyyjän palkka 2024
4
409
Vastaukset
- Anonyymi
Annan tähän vain kantapään kautta opitun neuvon.
Monissa paikoissa on ns pohjapalkka, sellainen pieni summa, jolla saa ainakin tärkeimmät laskut maksettua jos provikkaa ei tulisikaan.
Siihen ajatukseen on helppo tuudittautua ja ajatella, ettei hommassa oo mitään todellisia riskejä.
Ja mä puhun nyt siis sellaisista henkilöistä, joilla ei oo aiempaa myyntikokemusta. Eli ei tarvitse päteä mulle, että tiedetään tiedetään.
Normi duuneissa ekat kuukaudet menee helpolla ns harjoituksen piikkiin. Myyntityössä taas tulospaineet astuu kuvaan nopeesti. Hyvin nopeesti.
Juttuhan on siis niin, että ei Mikään voittoa tekevä firma pidä useampaa kuukautta talossa myyjää, joka ei tuota talolle mitään ja syö vain pohjapalkkaa "huojentuneena". Näin se vaan on.
Jos teillä ei ole taloudellista varaa ottaa riskejä, älkää lähteekö näihin hommiin, vaikka luulette tulevanne toimeen pohjapalkalla. Myyntityössä tuo ajattelu ei toimi, vaan tulosta ja näyttöä on tultava jo ennen kuin eka palkka kilahtaa tilille. - Anonyymi
Viime vuonna 57.000 euroa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18305545
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733