Miksi kepu on perseestä?

Anonyymi-ap

Ehkä koska ovat lähinnä vasemmistoliiton arvoja?

12

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on 👍

    • Anonyymi

      Urologin toive puolue, KesPaska.

    • Anonyymi

      KesPaska

    • Anonyymi

      KusPaska

      • Anonyymi

        Ripaska sanotaan ja Repaska kirjootetahan. Kepu on toimimaton pomppulauta kuntatason politiikkaan. Siellä ei taida olla muita vakaumuksellisia enää kuin Kallin tytär. Loput vain ovat suut auki, kun juna meni jo. Minua ei edes hävetä enää. Annika vaihtuu Anttiin ja taas alkaa vääntö nuorisosäätiön keskeneräisistä asioista.


    • Anonyymi

      Jos Keskusta on lähellä Vasemmistoliiton arvoja, niin se on pelkästään hyvä asia. Onhan tunnettu, että Keskusta ja vasemmisto on rakentaneet tämän hyvinvointi valtion.Itse en ainakaan Orvon ja Purran arvoja hyväksy, enkä heidän leikkauspolitiikkaansa. Leikkauksia varmaan pitää tehdä, mutta jos leikkaillaan jostain työttömyyskorvauksen lapsikorotuksista ja vastaavista , niin moiselle ei perheen isänä ymmärrystä löydy.

      • Anonyymi

        Varastaa saa jos työnteko ei kiinnosta 😂


      • Anonyymi

        Ainahan voi männä töihin!!!ja kaskas leikkaukset ei kosketa!!! Pieni hyvä neuvo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan voi männä töihin!!!ja kaskas leikkaukset ei kosketa!!! Pieni hyvä neuvo!!!

        Ei noita työpaikkoja ole aina tarjolla, onhan noiden työttömien ollut pakko tehtailla työpaikkahakemuksia , mutta aika harvalla lienee tärpännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastaa saa jos työnteko ei kiinnosta 😂

        Itse en hyväksy epärehellisyyttä , mutta mitenhän kävisi jos ei olisi rahaa ostaa ruokaa itselle ja lapsilleen? Voisi ehkä siinä vaiheessa joutua joustamaan periaatteista.


    • Anonyymi

      Turha puolue köyhässä pienessä valtakunnassa, röllejä on liikaa pitkin rysseliä!🙄

    • Anonyymi

      Mitäs puoluetta aloittaja itse äänestää ? vai oletko itse musta lammas

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe