Miksi ihmiset haluavat lapsia ?

Anonyymi-ap

En ymmärrä, miksi ihmiset haluavat lapsia. Sen verran kun olen tuttavien ja lähipiirin lapsiperheiden elämää seurannut ja kertomuksiaan kuullut, olen todennut, että onneksi minulla ei ole lapsia. Näyttää olevan aika hankalaa elämää.
Ensinnäkin naisillehan lapsen odotus näyttää jo olevan hankalaa ja vaikeata, puhumattakaan itse kivuliaasta synnytyksestä . Miksi naiset suostuvat tuommoiseen ? Ja sitten olet koko loppuelämäsi sidottuna ja vastuussa jälkeläisistä. Ei mitään vapautta elää omanlaistaan elämää. Mitään varmuutta ei ole siitä, että lapset pitäisivät aikuiseksi tultuaan yhteyttä vanhempiinsa tai tulisi heitä hoitamaan, kun ikä alkaa painaa ja sairauksia tulee. Lapsista voi tulla huumeiden käyttäjiä, rikollisia tai vanhempiensa elätettäviä, jotka pitävät yhteyttä vain silloin, kun tarvitsevat jotain eli rahaa tai palveluksia vanhemmiltaan. Näistä kaikista on lähipiirissä esimerkkejä. Ja kiukuttelevat teini-ikäiset, ei kuulosta kivalta. Ja nykyvanhemmat eivät kiellä lapsiaan missään asiassa, mistä seurauksena on huonosti käyttäytyviä ja itsekkäitä ihmisiä. Ja miksi ihmiset haluavat itsensä (enemmän tai vähemmän) kopioita ?
Maailma on nyt jo liikakansoitettu. Jos joku haluaa lapsen, miksi ei sitten adoptoisi ? Tai nauttisi elämästään ilman lapsia.

6

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun kannattaa aloittaa ihmettely itsestäsi. Miksi sinä olet ja miksi olet tuollainen?

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Se liikakansoitus, ei nyt tällä puolella maailmaa oo mikään ongelma. Se ois eri asia jos tänne ois tulijoita, mutta tuskin kukaan tänne pimeyteen ja kylmyyteen tulee. Syntyvyyden vähentäminen on ihan härkevää, mutta yhtäkkinen romauttaminen on ihan järjetöntä ja meille on tulossa tästä suuria ongelmia. Tärkeintä syntyvyyden laskun seurauksena olisi kulutuksen vähentäminen, työajan lyhentäminen ja asutuksen tiivistäminen. Mutta etenkin sinkuilka ongelma kulutuksen kanssa, ikään kuin paikataan sillä lapsettomuuden jättämää tyhjyyttä elämässä. Lapsettomuus antaisi mahdollisuuden tehdä merkittävä tutkimustyö ja vaikka väitellä tohtoriksi. Tästä huolimatta moni sinkku ei käytä mahdollisuutta, vaan on pelkästään yhteiskunnan roska, joka ei tee muuta kuin kuluttaa meidän vähiä luonnonvaroja.

    • Anonyymi

      Vaikutti katkeralta kaakatukselta aloitus.
      Ihan hyvä ettet lisäänny.

      • Anonyymi

        Katkera en ole, vaan onnellinen siitä,että ei ole elämässä lasten tuomia ongelmia. Olen vapaa elämään omalla tavallani ilman siteitä! Kunhan nyt kirjoittelin aiheesta mielipiteeni, mutta kuten odottaa saattoi, sallitaan vain 1 mielipide tästäkin asiasta.
        Terv. Keskustelun aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera en ole, vaan onnellinen siitä,että ei ole elämässä lasten tuomia ongelmia. Olen vapaa elämään omalla tavallani ilman siteitä! Kunhan nyt kirjoittelin aiheesta mielipiteeni, mutta kuten odottaa saattoi, sallitaan vain 1 mielipide tästäkin asiasta.
        Terv. Keskustelun aloittaja

        Ei tässä sua kukaan halua arvostella, mutta sinkkujen ylikulutus yleisesti on paheksuttavaa. Mieti nyt tarkkaan, mikä esim. estäis vaikka neljän sinkun hankkia yhteinen pesukoe? Jos tosiaan yksinäisellä pesukone pyörii 24 tuntia vuorokaudessa, vika on sillon muualla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe