Muistoja 1970 luvulta

Anonyymi-ap

Elettiin 70 luvulla ja itse olin justiinsa rippiksen käynyt ja hormoonit alkoivat kesällä hyräämään. Asuimme keskisuomessa kyläpahasessa jossa ei montaa taloa ollut, mutta yksi oli silloisella mittapuulla isoikin talo jossa asusti lapseton pariskunta jonka vanhempi silloin 50v isäntä oli jostain hesasta kirjeenvaihdoilla saanut noin 30v yksinhuoltajan asumaan luoksen.
Oli myöskin vanhapoika joka asui yksinänsä pienessä talossaan yksin ja siitä kiersi kaikenlaista huhua silloin, lempinimenäkin sitä kutsuttin Jormakaksi vaikka etunimi olikin pelkk Jorma.
Postia jaettiin silloin viikonloppuisin vain viikolla ja lauantain lehdet ja sunnuntaina ne tuotiin vain isoon laatikkoon kaupan pihassa olevaan.
Sunnuntaisin tämän isoimman talo isäntä meni aina kirkkoon, mutta nuori emäntä ei sitä välittänyt, vaan aina haki polkupyörällänsä ne lehdet sieltä laatikolta. Olimme tyttökaverinikanssa usein pyöräilemässä samoihn aikoihin ja huomasimmekin että tämä nuori emntä veikin aina päivän lehdet myös sille Jormalle.
Näimme kuinka nuori emäntä sivuilleen vilkuillen pani pyöränsä pusikkoon ja koputtamatta oveen astui lehdet kainaloissaan sisälle, nyt meitä tyttöjä alkoi tosissaan silloin kiinnostamaan mitä tapahtuu.
Hiivimme hiljaa taloa kohti ja kurkistimme ikkunasta josta näimme jotain outoa, tai ainakin 17 kesäisen silmin katsottuna, nuori emäntä oli keittiön lattialla permannolla räsymattojen päällä polvillansa peppu pystyssä ja se Jorma touhusi sen takana.
En tarkkaan nähnyt siitä kulmasta, mutta sen aina muistan kuinka emäntä huokaisi kuuluvasti kun miehen kulli alkoi painuaan sisälle, uuh, uuuhh, kuului ulos asti, panikoimme tyttökaverinikanssa ja juoksimme läheiseen pusikkoon peloissamme.
Kyykimme siellä kunnes se nuori emäntä tuli ulos ja oli kuin oudon pökertyneen näköinen etsien polkupyöräänsä ja otti ruohotupon pyyhkien sillä pilluunsa heittäen sen pusikkoon.
Emme silloin oikein tajunneet tapahtumaa täysin, mutta olihan se toki hemmetin outoa silloin kun kylän isoimman talon nuori emäntä kävi vieraissa miehen ollessa kirkossa.
Emme silloin tietysti saanet edes keskaria ja alkokin oli pirun kaukana, mutta kaveripiieristä saimme tietää että tämä äijä haki Kuopiosta asti aina lasteittain viinaa ladallansa ja mekin rohkaisimme itsemme ja
menimme pyytämään joskos saisimme pienen Karillopullon viikonlopuksi........jatkuu--

6

4100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menimme lauantaina vähän peloissamme yhdessä sitä pientä carillopulloa hakemaan rahat kädessämme, no mitäs tytöt, mies tuli ovella vastaan pelkissä Hyvonin tiukoissa sinisissä kalsareissaan joiden etu osa oli oudon pullistavan näköinen.
      Astuimme varoen kuitenkin peremmälle ja siinä sitten rahat kädessä pyysimme sitä pulloa, mutta mies tähän ei heti suostunutkaan ja vetäsi ne siniset hyvonit alas ja sanoi että saisimme ilmaiseksi jos hieman tätä hieroisitte. Kauhuissamme pomppasimme heti askeleen taakse ja muistan aina kuinka Anne veti kauhuissaan molemmat kädet silmiensä eteen, miehen elin roikkui velttona kuin norsun kärsä. Kärsältähän se toki näyttikin, velttona siinä - en osannut sitä silloin oikein nuorena työstää, mutta panikoimme nopeasti ulos, mutta eteisessä aloimme miettimään sitä pulloamme.
      Jaahas, tytöt muttivatkin mielensä, kun jännittynenä palasimme sisälle ja ehdotti samalla jos me vain käsillämme hieroisimme sen velttoa norsunkärsäänsä.
      Otin rohkeampana varovasti siitä kiinni, Jaana katsoi kauhuisaan, huomasin, mutta sitten se alkoikin kasvamaan ja sykkien nousta aina vaan isoimmaksi, Jaanakin innostui ja varovasti kosketti sen päätä joka aina vain tummui ja kiiltämään alkoi.
      Saatte purista sitä vaikka kuinka paljon, mies pyysi Jaanakin innostui tästä ja miehen kulli jatkoi kasvamistaan, molemmat puristimme sen vartta innoissamme ja sen pää oli melkein kuin mustikka väriltään ja isosta reijästä alkoi valumaan kiekasta nestettä, Jaana työnsi pikkurillinsä sen sisään, mies alkoi tärisemään aivan kuin horkassa, kunnes, kunnes.
      Ensin tuli vain hieman valkoista kuin varoittaen seuraavasta, sitten se kuin räjähti, muistan, kuinka se alkoi sykkimään käteni ollessa varresa tiukasti kiinni tunsin hennossa kädessäni joka ainoan sykäyksen ja me olimme molemmat aivan ihmeissämme - emme toki ollet koskaan moista nähneet aiemmin.
      Puristin vielä innoissani miehen veltostuvaa kullia, kun jo Jaana oli lähdössä ovella, kaappasin Carillopullon ja juoksin perään.
      Pesimmme illalla kätemme montakerta, pelkäsimme että tulisimme moisesta raskaaksi, heh.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­y­­­m­­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Uus­­i seksi­­­tea­tteri ava­­­utu­­­u Su­­­omeen! Kutsumme kaikk­­i­. Il­mo­it­tau­­­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­e tä­äll­­ä 👉 http://armtown.com/H/S8s6R5

      • Anonyymi

        Menin kouluun Kuopioon, mutta aina joskus tuli iltaisin tämä tapahtuma mieleeni, pilluani kihelmäi ja sain melkein heti orgasmin kun muistelin tätä nuoruuden tapahtumaa.
        Kotikyläni oli 3 vuoden jälkeen entisellänsä, vaikakkin isoimman talon isäntä oli ottanut eron, menin kotiini ja vanhalla pokupyörärämälläni lähdin polkemaan kylätietä, kunnes.
        Vilkuilin vasemmlle, tossa se talo on, peloittakin vähän ja ajan ohi - mutta mielessäni muistan sen äijän kullin siemensyöksyt matolle.
        Kännyn takaisn ja kun vilkaisen oikealle, siellähän se sama äijä vilkuti - päätän kuitenkin edes juttusille mennä, huomaan samat hyvonikalsarit vielä päällä olevan äiän, mutta vilkuilin salaa sen pullistumaa.
        Mulla ei oikeastaan ole ollut kunnon seksisuhdetta koskaan ja nyt se suorastaan alkoi tulvimaan, menin heti sisälle kun mies pyysi kahville.
        Mies keitti kahvia ja juteltiin siinä kylän tapahtumista, huomain kuinka Hyvonin siniset kalsarit eivät enää riittänetkään, mies koitti vetää niitäylöspäin onnistumtta, olin aivan märkänä ja koitin olla näyttämättä sitä, join kahvia vaan, kunnes.
        Mies veti kalsarinsa alas ja sanoi, muistakko tämän,,,, muistan toki, sain sanottua, pilluni alkoi suorastan tulvia ja himoissani kahvikuppi kaatuin pöytäliinalle.....
        Tuo iso kulli oli jäänyt mieleni ja usein illalla siitä olen haaveillut ja nyt se on tässä, menin kontalleni sen saman räsymaton päälle ja aloi odottamaan, kunnes tunsin kuinka....


    • Anonyymi

      ... Tunsinkinka terska koittaa työntyä sisääni - ei mene, ei, korjaan asentoani ja koitan avartaa pilluani - kunnes se menee hitaasti sisääni, käteni alkavat puristamaan sitä räsymattoa, samalla tuntuu niin hyvältä mutta liian iso kulli myöskin kipeältä kun pilluni on äärimmillisä sen ympärillä.
      Mies on aivan rauhallinen, minä puhisen kiimassa ja edelleen puristan mattoa käsilläni, ulos vetäise nopeasti kullinsa, pilluni maiskahhtaa ja tunnen kuinka se jää auki kuin odottaen kullia.
      Alkaa miltein eläimellinen pano, mies alkaa tyydyttämään itseänsä ja unohtaa kokonaan mut, kuin hullu alkaa kiihdyttämään tahtiansa ja tunnen olevani vain siemennettävänä olevan naaras - ei se haittaa tätä olen aina halunnutkin, olla se naaras jonka korais ottaa, ota minut, ota minut.
      Puristan räsymattoa yhä tiukemmin ja kuulen kuinka mua panaan takaapäin kuin eläintä isoen pussien hakatessa klittaani koko keittiössä paukkuu.
      Ja tietysti se tunne on aivan ihmeellinen, kun tunnen kuinka iso kulli alkaa siementämään sisääni sykäyksittin, huudan, ei, ei, älä laske sisääni, ei...mutta ei auta, lisää tulee kokoajan.
      Lopulta hengityksemme tasantuu, kaapasen turvonneesta pillustani kourallisen siemennestettä ja huudan " Katso nyt, mitä teit" - ei sitä pitänyt sisälleni laskea.
      Katson miehen vieläkin puolivelttoa kullia jonkä päästä vieläkin venyvät spermatipat, tuo sonninkulli on juuri siementänyt mut, mietin, otanko tuon suuhuni - kiimaani on vielä jäljellä ja lähestyn sitä - se alkaa nousta heti seuravan siemennykseen.
      Menen taas polvilleni,mutta nyt otan tyynyt polvieni suojaksi....

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe