Ihastuksen kanssa seksiä

Anonyymi-ap

Oli normi tiistai päivä ja olin suuntaamassa liksa paikkaa kohti. Meillä olisi liksassa tanssia poikien kanssa,toivoin niin paljon että saisin tanssia Vilhon kanssa. Kun kaikki olivat saapuneet saliin opettajat jakoivat tanssi ohjeita yms. Huomasin kuitenkin kuinka Vilho katsoi minua ja sanoi jotakin hänen kaverilleen.

Kun eka tunti loppui pääsimme piha välkälle. Vilho laittoi minulle jossain kohtaa viestiä että" haluaisinko mennä heille koulun jälkeen" vastasin joo. Kun välkkä loppui aloitimme valssin. Poikien piti valita pari itselleen ja tottakai Vilho valitsi minut. Kun musiikki alkoi,en voinut katsoa muutakin lattiaa koska tunsin kuinka Vilho katsoi minua. Kun koulu loppui Vilho tuli hakemaan minut ja sitten lähdimme heidän kämpälleen.

Matkalla Vilho selitti että hän tykkää musta ja on katellut mun perään useasti. Minä myönsin samoin. Vilho pyysi minua jo matkalla tyttöystäväkseen ja suostuin,vaihdettiin sen kunniaksi muutamat suukot. Tiesin jo että kun pääsemme kämpälle tapahtuu jotain.

Kun pääsimme eteiseen,Vilho esitteli mulle heidän kämppää. Se oli aika hieno. Sitten me söimme leivät,Vilho halusi viedä mut yläkertaan,hänen huoneeseensa tekemään läksyjä. Kun pääsimme hän laittoi oven lukkoon ja minut "jumiin" hänen käsiensä väliin. Tiesin mitä nyt tapahtuisi. "Saanko mä..?" Vilho kysyi ja katto mun huulia.Mä nyökkäsin.

Vilho aggressiivisesti alkoi suutelemaan mua ja mä yritin pysyä peräs. Sitten Vilho siirtyi alemmas mun kaulalle ja Alko hieromaan mun tissejä. Huokailin hiljaa itsekseni. Tunsin kuinka pilluni kostui ja nännini kovettuivat. Vilho alkoi riisumaan itseään,sitten otti multa paidan ja housut pois niin että oltiin molemmat alusvaatteillaan. Vilho siirsi minut sänkyyn makaamaan. Hän tuli päälleni ja rupesi suutelemaan kaulaani. Hän otti toisen tissini pois liivistä ja laittoi sen suuhunsa ja imi sitä. Huokailin jo aika kovaa. Vilho otti lopulta rintsikani pois ja rupesi hieromaan niitä.

Pian oltiinkin molemmat alasti ja hän laittoi kumin päälle. Varovasti Vilho tunki kalunsa pilluuni ja alkoi hitaasti työntymään sisään. Vilho nopeutti koko ajan ja melkein kiljuin koska vauhti oli kova. Jonkun ajan päästä Vilho lopetti ja alkoi nuolla pilluani. Hän laittoi myös sormet sisääni ja ulvahdin sen tuntemuksesta.

Menimme sitten suihkuun, Suutelimme oikein urakalla ja ei siitä suihku reissusta ilman seksiä vältetty. Siinä sitten ratsastin kuin viimeistä päivää. Ennen kuin lähdin Vilho käski minun tulla useimmiten kylään ja suukotti otsaani.

*Tää oli mun eka novelli,kommentteja kiitos!
Ja anteeksi ku tästä tuli aika pitkä*

8

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos! Ei ollut yhtään liian pitkä. Jatka vaan samanlaisilla kertomuksilla. T. Kale

      • Anonyymi

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa uffafaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa uffafaa

        Jaahaas Mitäs se spedellä taas sekottaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­­tsum­­me sinu­t kä­­ymään u­­­ude­­­ssa cha­tis­­sa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://1lingo.com/H/L5h2W1

    • Anonyymi

      Koitahan spede rajoittaa menee tuuban jauhamiseks buaahaa

      • Anonyymi

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe