Kuva 1000 bahdin aamiaisesta

Anonyymi-ap

On muisto vain, on muisto vain. . . Poika sai kerran syödäkseen Thaimaassa ja onhan se ihmemaa ilman suomalainen propaganda. . . Ei tainnut kattiloiden kyljessä lukea suomalainen kanapata, suomalainen perunamuusi tai suomalainen sekavihannes tai suomalainen keitetty kananmuna? Päivän lehti ei alkanut suomalaisten lomakohteessa Thaimaan Pattayalla on rannoilla rottia ja kuorittu hedelmiä säilytetään ulkona jään päällä. Jätehuolto on puutteellista ja kärpäset ja hyönteiset levittävät tauteja ja sitten luettelo. .

Niin, poijat on palanneet takaisin Thaimaan lämmöstä suomalaiseen kolhoosiin ja oi kuinka kaipasitte Thaimaassa suomalaista hernekeittoa. . . Voi että ja nyt saatte sitten syödä sitä ihan joka päivä.

Mitäs minä ?
Pistin tässä justiinsa aamiaisen poskeen. . . Moniviljaleipää ja edamia ja meetvurstia, cappuccino ja voi sarvi ja pikkuleivät ja Pomelo hedelmää ja dragon hedelmää ja jugurttia ja kananmuna.

Eilen meni joku vajaa 20 dollaria ja samaa taisi mennä toissapäivänä. Mutta ostin jääkaappiin mukavia. No, nyt siellä on ainakin parin päivän tarpeet. Rahan puolesta näyttää kyllä menevän hyvin, kun vuokran jälkeen jää noin 50 dollaria päivässä käyttöön. Miten pojilla?

Käykö poijat kahvilassa ja parturissa ja syömässä ravintolassa usein?

Niin, Jumala ei ole siunannut kaikkia samalla onnella. Kyllä kyllä saan kiittää Jumalaa Jeesusta Kristusta tästä kaikesta. Elämä täällä Kambodzassa, Vietnamissa, Thaimaassa ja Filippiinellä on vähän parempaa, kuin Suomessa. Eikö teidän Presidentitkin ole täällä lomalla.

Kyllähän se on hienoa asua lomakohteessa eikö ? Kyllä oikeasti saan kiittää Jumalaa tästä kaikesta.

17

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä aloittaja vajakki ei ole Pattayalla käynytkään. Viimeksi on rotta nähty Pattayan rannoilla 2015. Rantaremonttien jälkeen niitä ei ole yhtään, eikä ne ketään haitanneet silloin aikoinaankaan. Olen ollut nyt Pattayalla lokakuusta lähtien ja tänä aikana olen nähnyt yhden kärpäsen mutta en yhtään moskiittoa enkä ötökkää.
      Kuorittuja hedelmiä ei säilytetä jään päällä paljaana, ei ole koskaan säilytetty, vaan ne ovat pakattuina styroksilautasille ja niiden päälle on vedetty muovikelmu.
      Minun ei ole tarvinnut 25 vuoteen katsoa saldoani siksi että riittääkö raha, katson sillon tällöin siksi että ei ole tuplaveloituksia tai että olinhan muistanut maksaa jonkin laskun. Yhden ainoan huijauksen kohteeksi olen joutunut ja sekin oli pieni.
      Venäläinen majoittaja vuokrasi bungalowia jota ei ollut olemassakaan. Välityspalvelu korvasi senkin. Hiukset leikkaan itse, ravintolassa syön vähintään kerran päivässä, Suomessa en käy ravintoloissa oikeastaan ollenkaan, vaan kokkaan itse tai tyttöystävä tai yhdessä.

      Talviasukki

      • Anonyymi

        Lue uudestaan. . . Valtion media kirjoittaa Suomessa näin. . . Rotista, taudeista, kärpäsistä, roskapöntöistä ym ym. . . Eli Thaimaassa olet ulkopuolella valtion aivopesusta eli propagandasta.

        Siksihän sinä ja koko PS on yleensä olemassa. Se on propagandan tulos. . . Miten, helvetixxx teillä on kaikki niin vaikea ymmärtää.

        Toki minäkin kärsin samasta, kun minun silmäni aukeni ja minä näin. . . Tuossa kaveri puhuu samasta asiasta:
        https://youtu.be/pnQvQwhkc1k?si=Z-qm28pf5QZWdD8B

        Miten, helvetixxx te, ette näe samaa. Tietysti heräämiseen pitää olla vertailukohtia. Minä olen matkustanut ulkomailla ja se on tietysti osaltaan avannut minun silmät.

        Toinen juttu on se, että mitä helttixxx meille kuuluu mitä joku marin ta valtio syö. Minulla on aina ollut se asenne, että valtio varastaa sen minkä se pystyy ja sillä hyvä. Minäkö ottaisin vielä nimen veronmaksaja vai. . . Ei helvexxx häpeäisin silmät päästäni. Täten, minua ei kiinnosta paskan vertaa mitä joku valtio syö tai Marin. Se on kauheaa katsoa, kun aikuiset ihmiset vinkuu, että Marin syö ja me syödään kirkon jonossa. Se on jokaisen oma asia missä kukkanenkin syö. Minä kerron, että minä syön täällä Kambodzassa ja Vietnamissa todella hyvin samalla rahalla ja maksan vuokraa 160 dollaria ja minua ei kiristetä talven ja pakkasen kuluilla sun muilla jutuilla. . . En todellakaan maksa 10 dollaria oluesta... Täh onko se aurinkorannikolla ei vai mutta minä olen.

        Minua oikeasti ihmetyttää, että ettekö te näe... Katsokaa edes tuo video.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue uudestaan. . . Valtion media kirjoittaa Suomessa näin. . . Rotista, taudeista, kärpäsistä, roskapöntöistä ym ym. . . Eli Thaimaassa olet ulkopuolella valtion aivopesusta eli propagandasta.

        Siksihän sinä ja koko PS on yleensä olemassa. Se on propagandan tulos. . . Miten, helvetixxx teillä on kaikki niin vaikea ymmärtää.

        Toki minäkin kärsin samasta, kun minun silmäni aukeni ja minä näin. . . Tuossa kaveri puhuu samasta asiasta:
        https://youtu.be/pnQvQwhkc1k?si=Z-qm28pf5QZWdD8B

        Miten, helvetixxx te, ette näe samaa. Tietysti heräämiseen pitää olla vertailukohtia. Minä olen matkustanut ulkomailla ja se on tietysti osaltaan avannut minun silmät.

        Toinen juttu on se, että mitä helttixxx meille kuuluu mitä joku marin ta valtio syö. Minulla on aina ollut se asenne, että valtio varastaa sen minkä se pystyy ja sillä hyvä. Minäkö ottaisin vielä nimen veronmaksaja vai. . . Ei helvexxx häpeäisin silmät päästäni. Täten, minua ei kiinnosta paskan vertaa mitä joku valtio syö tai Marin. Se on kauheaa katsoa, kun aikuiset ihmiset vinkuu, että Marin syö ja me syödään kirkon jonossa. Se on jokaisen oma asia missä kukkanenkin syö. Minä kerron, että minä syön täällä Kambodzassa ja Vietnamissa todella hyvin samalla rahalla ja maksan vuokraa 160 dollaria ja minua ei kiristetä talven ja pakkasen kuluilla sun muilla jutuilla. . . En todellakaan maksa 10 dollaria oluesta... Täh onko se aurinkorannikolla ei vai mutta minä olen.

        Minua oikeasti ihmetyttää, että ettekö te näe... Katsokaa edes tuo video.

        Paljonko vuokra?
        Näkyykö siellä You Tuubi?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mikä fetissi sinulla on kuvitella olevasi jotakin ihmeellistä eläessäsi juoppona pummina köyhyyden keskellä? Täällä palstalla on jo yksi joka oleskelemalla netissä kokee niin maan paljon Thaimaata ja pitää suurena saavutuksena roudata Suomeen raskaana oleva horatsu turistikohteesta. Yksi pelle riittää.

    • Anonyymi

      Minun piti oikeastaan kertoa, että täällä Vietnamissa ja Kambodzassa on toki varakkaita ihmisiä ihan Vietnamin paikallisia. Kyllä täällä jokaisella jannulla ja tytöllä on oma moto. On nuoria kavereita joilla on ihan makeet autot. Tänään lenkillä pisti silmään. En tiedä, että on papan auto vai oma. Osalla ei todellakaan ole autoa, mutta osalla on ihan kuten Suomessakin.

      Siitä kehitysvaltiosta vai mistä se yksi kateellinen puhui, niin kyllä täällä on ihan kaikkea ja ehkä sata kertaa enemmän mitä Helsingissä. Ajattelin, että kyllä siinä on suuri ero myös täällä Vietnamissa, kun maalaisserkku tulee käymään.. . Elintaso erot on suuret maalaisella ja kaupunkilaisella eli stadilaisella. Eihän tänne Vietnamiin monikaan maalaisserkku voi yleensä muuttaa. . . Kela laittaa ja valtio stopin... Hei, ei sinne ihan kaikki voi muuttaa.

      Kyllä tähän asti paratiisina on pidetty aurinkorannikko ja palmuja. Eikö niin.

      • Anonyymi

        Bahdin mahdi.

        Maailman upeinkaan sininen laguuni edessäsi ei ole yhtään mitään jos on nälkä, ei ole rahaa eikä seuraa.

        Onko ne paikalliset resupekat paratiisien laidoilla peltikopeissaan jumalattoman onnellisia kun saavat asua upeissa maisemissa huojuvien palmujen alla? He vaihtaisivat ne maisemat koska vaan kunnolliseen toimeentuloon tai tyttöystävään.

        Ei ne palmut ja siniset laguunit ketään onnelliseksi tee, eikä tee sen enempää hienot autot, jos sillä yksin ajelee orpoina taikka huonossa seurassa joka ei piittaa sinusta vaan vain rahoistasi, saati sitten että siinä on nalkuttaja joka ei ole mihinkään koskaan tyytyväinen.

        Jaettu ilo on moninkertainen ilo.

        Onni tulee läheisistä ja seurasta, ei suinkaan sijainnista, säästä tai palmuista. Ei myöskään autosta tai moposta.

        Parhaita iloja ihmiselämässä on nauttia kaikesta yhdessä rakkaiden kanssa. Ihan pienistäkin asioista. Vaikka leipomalla munkkeja yhdessä tai katsomalla piirrettyjä lasten kanssa, kuten tänään teimme.

        Veriside yhdistää minunkin lapsia vaikka ikäeroa heillä parikymmentä vuotta keskiarvona. Heti tulevat juttuun heti keskenään ja pelleilevät yhdessä, osoittavat kiintymystä ja arvostusta.

        Se on sitä aitoa onnea eikä joku autioranta, joka on varsin surullinen näky yksin.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bahdin mahdi.

        Maailman upeinkaan sininen laguuni edessäsi ei ole yhtään mitään jos on nälkä, ei ole rahaa eikä seuraa.

        Onko ne paikalliset resupekat paratiisien laidoilla peltikopeissaan jumalattoman onnellisia kun saavat asua upeissa maisemissa huojuvien palmujen alla? He vaihtaisivat ne maisemat koska vaan kunnolliseen toimeentuloon tai tyttöystävään.

        Ei ne palmut ja siniset laguunit ketään onnelliseksi tee, eikä tee sen enempää hienot autot, jos sillä yksin ajelee orpoina taikka huonossa seurassa joka ei piittaa sinusta vaan vain rahoistasi, saati sitten että siinä on nalkuttaja joka ei ole mihinkään koskaan tyytyväinen.

        Jaettu ilo on moninkertainen ilo.

        Onni tulee läheisistä ja seurasta, ei suinkaan sijainnista, säästä tai palmuista. Ei myöskään autosta tai moposta.

        Parhaita iloja ihmiselämässä on nauttia kaikesta yhdessä rakkaiden kanssa. Ihan pienistäkin asioista. Vaikka leipomalla munkkeja yhdessä tai katsomalla piirrettyjä lasten kanssa, kuten tänään teimme.

        Veriside yhdistää minunkin lapsia vaikka ikäeroa heillä parikymmentä vuotta keskiarvona. Heti tulevat juttuun heti keskenään ja pelleilevät yhdessä, osoittavat kiintymystä ja arvostusta.

        Se on sitä aitoa onnea eikä joku autioranta, joka on varsin surullinen näky yksin.

        2010

        Parhaita iloja ihmiselämässä on nauttia kaikesta yhdessä rakkaiden kanssa. Ihan pienistäkin asioista. Vaikka leipomalla munkkeja yhdessä tai katsomalla piirrettyjä lasten kanssa, kuten tänään teimme. ............. Minkä ikäinen oli tyttäresi kun hän alkoi leipomaan ja katsomaan piirrettyjä yksin rakkaan exäsi kanssa, kun sulle tuli tärkeämmäksi 400 pillua?

        Veriside yhdistää minunkin lapsia vaikka ikäeroa heillä parikymmentä vuotta keskiarvona. --------- Muista, älä opeta korealaisille kakaroillesi suomenkieltä, koska olet päättänyt että ei he sellaista turhuutta tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaita iloja ihmiselämässä on nauttia kaikesta yhdessä rakkaiden kanssa. Ihan pienistäkin asioista. Vaikka leipomalla munkkeja yhdessä tai katsomalla piirrettyjä lasten kanssa, kuten tänään teimme. ............. Minkä ikäinen oli tyttäresi kun hän alkoi leipomaan ja katsomaan piirrettyjä yksin rakkaan exäsi kanssa, kun sulle tuli tärkeämmäksi 400 pillua?

        Veriside yhdistää minunkin lapsia vaikka ikäeroa heillä parikymmentä vuotta keskiarvona. --------- Muista, älä opeta korealaisille kakaroillesi suomenkieltä, koska olet päättänyt että ei he sellaista turhuutta tarvitse.

        Sensukkaa ei yhdistä lapsiinsa mikään muu kuin perinnölliset mielenterveysongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bahdin mahdi.

        Maailman upeinkaan sininen laguuni edessäsi ei ole yhtään mitään jos on nälkä, ei ole rahaa eikä seuraa.

        Onko ne paikalliset resupekat paratiisien laidoilla peltikopeissaan jumalattoman onnellisia kun saavat asua upeissa maisemissa huojuvien palmujen alla? He vaihtaisivat ne maisemat koska vaan kunnolliseen toimeentuloon tai tyttöystävään.

        Ei ne palmut ja siniset laguunit ketään onnelliseksi tee, eikä tee sen enempää hienot autot, jos sillä yksin ajelee orpoina taikka huonossa seurassa joka ei piittaa sinusta vaan vain rahoistasi, saati sitten että siinä on nalkuttaja joka ei ole mihinkään koskaan tyytyväinen.

        Jaettu ilo on moninkertainen ilo.

        Onni tulee läheisistä ja seurasta, ei suinkaan sijainnista, säästä tai palmuista. Ei myöskään autosta tai moposta.

        Parhaita iloja ihmiselämässä on nauttia kaikesta yhdessä rakkaiden kanssa. Ihan pienistäkin asioista. Vaikka leipomalla munkkeja yhdessä tai katsomalla piirrettyjä lasten kanssa, kuten tänään teimme.

        Veriside yhdistää minunkin lapsia vaikka ikäeroa heillä parikymmentä vuotta keskiarvona. Heti tulevat juttuun heti keskenään ja pelleilevät yhdessä, osoittavat kiintymystä ja arvostusta.

        Se on sitä aitoa onnea eikä joku autioranta, joka on varsin surullinen näky yksin.

        2010

        Mitä luulet 2010 / Laiffila kumpi on vahvempi kun olet kovasti vahvuuden perään, kielimuuri vai veriside, elät melkoista fantasiaa, lienet katsonut disney fantasian ja ymmärtänyt kaikki ihan perselleen, kun factasi on riisipelto, ja halvin ponupullo auringon noususta sen laskuun... 55555 Nostatkos sinäkin penkeissä 300 kilo kuten tämä heinosäärinen mies, sairas mies, vai miten se meni, muuten kohtalotoverisi, ja sopisi samaan elokuvaan tähdeksi kanssa mitä sinä esität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet 2010 / Laiffila kumpi on vahvempi kun olet kovasti vahvuuden perään, kielimuuri vai veriside, elät melkoista fantasiaa, lienet katsonut disney fantasian ja ymmärtänyt kaikki ihan perselleen, kun factasi on riisipelto, ja halvin ponupullo auringon noususta sen laskuun... 55555 Nostatkos sinäkin penkeissä 300 kilo kuten tämä heinosäärinen mies, sairas mies, vai miten se meni, muuten kohtalotoverisi, ja sopisi samaan elokuvaan tähdeksi kanssa mitä sinä esität.

        Eunuukkia.


    • Anonyymi

      Ei ne palmut ja siniset laguunit ketään onnelliseksi tee, eikä tee sen enempää hienot autot, jos sillä yksin ajelee orpoina taikka huonossa seurassa joka ei piittaa sinusta vaan vain rahoistasi, saati sitten että siinä on nalkuttaja joka ei ole mihinkään koskaan tyytyväinen.

      Etkö sä justiinsa sanonut tuossa, että olemalla suomalainen ja asumalla Suomessa ei tulla onnelliseksi? Eli tuo Suomen hyvinvointivaltio paskan voi heittää roskiin. Tultiin siihen pisteeseen, että on rahaa tehdä asioita ja elää onnellista elämää. . . Myönsit myös siniset laguunit ja palmujen katveessa elämisen paremmaksi, kuin pakkasessa.

      Itse olen omasta mielestäni siunattu, että saan asua täällä palmujen katveessa ja sinisten laguunien loisteessa ja saan kohtuu hyvän toimeentulon ja olen kohtuu hyvässä terveydellisissä kunnossa. Josta todella voin kiittää Jumalaa taivaan isää Jeesusta Kristusta ja pyhää henkeä, joka antaa minulle ymmärrystä. Monen syntitaakka on niin suuri, että he eivät voi tulla uskoon tai Jeesuksen eteen ja pyytää syntejään anteeksi. He valitsevat valtion ja yrittävät sillä verhota itsensä ja elämänsä.

      Mietin juuri omaa elämääni ja voin sanoa ihan sata varmasti, että kaikki koko elämäni oli täysin ennalta määrätty ja näin on pitänyt myös tapahtua. Kyllä minun kautta punnitaan paljon asioita ja toki teenkin sen kiitollisuudesta Herralle.

      Evoluutio on myös syntisten epätoivoinen yritys peittää omaa syntiä ja näin verhota valheella myös muita. Kuka palvelisi petoa jos kaikilla olisi sama ymmärrys ja tieto. Siksi myös osa on vajakkeja. Mutta heidän puntarissa on myös keveämpi. Se toki lohdutuksena. Jälkeen taas tulee mieleen tasa-arvon nimessä ihmisen uudelleen syntyminen lihassa ja Raamatussa ei tätä myöskään kielletä, koska Jeesuskin oli olemassa ennen maallista syntymää. Samoin Juudaasta sanotaan, että hän ei kuolisi. Myös lopunajat olisi tasapuolisesti tarkoitettu kaikille... Huomaa, että Jumala haluaa, että kaikki pelastuisivat ja huomaa, että ketkä on ne kaikki.

      Tähän samaan viittaa monet asiat.

      Kyllä kaikki on tarkoitettu tapahtumaan juuri näin. Mikäli puhut Thaimaasta tai Vietnamista tai Suomesta. Toki ne kaikki on Raamatun petoja, kuten valtiot yleensä. Heidän nimissä tehdään paha ja pahuus ihmisille. Mutta meidän on lupa odottaa uutta maata ja uutta taivasta. Mutta esimakua on toki Palmut ja laguunit.

      • Anonyymi

        Kahjo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahjo.

        Lainaus HS: "Kun Kidd kertoo olevansa Woltin ruokalähetti, valtaosa potentiaalisista deittikumppaneista on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Hänen mukaansa Wolt-kuskin työ ei nimittäin ole suomalaisten naisten silmissä kovin arvostettu ammatti."

        Kyllä se on raha ja elintaso mikä ratkaisee. . Moniko Pattayan poika pystyy asumaan Thaimaassa tai saatikka Kambodzassa?

        Kyllä, se saattaa olla täällä Vietnamissa myös samaa.


    • Anonyymi

      Tiedätkö, että minä vetäisin itseni narun jatkoksi jos joutuisin sinne Suomeen ja kuuntelemaan Vajakkeja ja elämään jollakin 500 euro mitä annetaan suurella varauksella vuokran jälkeen.

      Luuletko, että joku 1500 euron netto-eläkkeellä elämä siellä olisi ruusuilla tanssimista vai? Helvettiä se olisi. Millä rahalla minä liikkuisin vaikka metrolla ja mitä minä laittaisin päälle talvella? Ja mitä jalkaan.

      Joka kulmassa ja maitopurkissa lukee suomalainen ja minulta kysytään, että olet suomalainen. Mitä luulet, että vastaan? Sanon, että en ole... Tiedätkö mitä vajakki sen jälkeen kysyy.. mistä sinä olet?

      Tiedätkö miltä se tuntuu elää ja asua sellaisessa paikassa, kun ymmärtää, että ihminen on yksilö aina ja ikuisesti. Tiedätkö miltä tuntuu kuunnella, kun vajakista tulee yksilön asiantuntija? Sitä mitä se ei ole ja mitä se ei koskaan tule olemaan.

      Tiedätkö, miltä kuulostaa kuulla, että ruotsalaiset on sellaisia ja venäläiset on sellaisia ja virolaiset on sellaisia ja somalit on sellaisia ihan, kuin vajakin tälläkin palstalla, että thaimaalaiset on sellaisia .. suomalaiset on sellaisia .. minä löisin turpaan ja sanoisin minä olen vähän erilainen. Jos se ei muuten mene kalloon.

      Puhunko paskaa vai ? Minä en ole kenellekään elukka, vaan yksityinen ihminen. Olen mitä olen. , . Se on minun asia ja pysyy minun asiana.

      Kumpi on mielisairas minä vain sinä ... Olenko väärässä vai?

      • Anonyymi

        Kyllä sinä olet mielisairas...ja köyhä. Ja sitä ei muuta 160 dollarin asunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet mielisairas...ja köyhä. Ja sitä ei muuta 160 dollarin asunto.

        Tiedätkö edes mikä on ihmisen käsite ?
        Ihminen ei ole elukka ... Vaikka evoluutiota esität. SUKUSI on voinut saada vaikutteita primitiivisestä elämästä. . . Ja se on siitä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe