Missä HP-namit?

Nti Kuutamo

Onko mistään enää saatavilla Harry Potter-karkkeja? Itse en ole törmännyt niihin aikoihin... En ole edes varma mitä kaikkia niitä on ollut. "lohikäärmeen" muniin olen törmännyt, samoin pieniin pyöreisiin ja kirpeän makuisiin karkkeihin, jotka kai olivat olevinaan viuhviiporeita. Hunajaherttuan suklaatakin olen kerran saanut hyppysiini, ja suklaasammakoita oli yhteen aikaan joka kaupassa. Ja muutaman kerran sain sukulaisilta kovia karkkeja, joiden sisällä oli esim. sinistä jauhetta, joka suussa muuttui punaiseksi ym... Onko näiden HP-namien teko kokonaan lakkautettu, vai saako niitä vain joistain tietyistä liikkeistä? Olisi kiva tietää kaipaako kukaan muu niitä (hintaviahan ne toki olivat, mutta...)?

18

3995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • candy

      olen itse ihmetellyt ihan samaa asiaa. Ne ovat yhtäkkiä vain kadonneet.
      Itse en ole kyllä nähnyt muita kuin suklaasammakkoja ja hhmm..ne oli varmaan niitä(kirjoissa) joista ei tiennyt, miltä ne maistuu, toffee, korvavaikku jne.
      En nyt muista nimeä.

      Mutta olisi kellekään mitään hajua minne ne on kadonneet?

      • Sirius-fani

        Jokamaun rakeet oli niiden nimi.
        En tiedä mihin on kaupoista hävinny :O


    • g00gle

      .. www.google.fi
      ihmeellinen paikka, eix je?

      • ...

        ...ja mikä laitetaan hakusanaksi? "Miksi Potter-makeiset ovat kadonneet kaupoista", vai?


    • joiry

      Harry Potter-karkit(jokamaunrakeet) jouduttiin ikävä kyllä kieltämään, kun niiden todettiin sisältävän syöpääaiheuttavaa LHB246-tärkkelysväriainetta.

      • R.K

        Mä oon itte maistanu vain yksiä potter karkkeja ja oon jo aika kauan ihmetelly mihin ne katos niin jos jokamaunrakeet kiellettiin niin mitä muille karkeille tapahtu?? Olen jo unohtanu miltä ne maistuu.


      • Ai jaa...

        Miksiköhän ne ei sitten tee niitä ilman sitä ainetta?
        Huom. Tämä oli retorinen kysymys, et teida tietää? :)


    • conanobrienfani

      Mäki oon jääny kaipaamaan bertiebottin jokamaunrakeita ynnä muita

      • AAA!!!

        Tuo samainen kysymys on pyörinyt mielessäni kuukausi kaupalla.

        Niitä bottien karkkeja söin joskus vuosi sitten, ihania.

        Mutta, olen nähnyt joskus 2 vuotta sitten suklaasammakoita. En vain ostanut. Missä nekin nyt ovat?

        Saako niistä kaikista sen syövän? Tai no joo... Se altistaa sille syövälle..


    • Omppu

      Minne kaikki karkit ovat hävinneet? Miksi ne ei yksinkertaisesti vaihtaneet sitä syöpääaiheuttavaa ainetta joksikin muuksi, vai eikö se onnistu. Minä en oo koskaan nähnyt täällä myynnissä muita Potter karkkeja, kuin ne jokamaunrakeet.

      • Kuutamo

        No mie en taas ole nähnyt mitään karkkeja.. :(


      • bluesilvergirl
        Kuutamo kirjoitti:

        No mie en taas ole nähnyt mitään karkkeja.. :(

        Muistan kun isäni toi suklaa sammakoita vuosi sit englannist! Siel niit kai vie myydää! Enpä ite tykänny niist suklaasammakoist erityisemmin, mut muut Potter karkit on/oli ihan hyvii xD


    • maallaasuvapotterfan

      Oli se Niin ihanaa jos joku tekis jonnekin Harry Potter kaupan jossa myytäis vaateita/karkkeja. Jokamaunrakeita ei olis saanu hävittää... altistaahan tupakkakin syövälle mutta se on oma asia jos sitä polttaaa...

    • 09876

      mun mielestä englannis myydään vielä niitä kaikkia

    • lontoosta harry pott

      Lontoon Harry Potter studio tourin tuliaiskaupassa myydän ,vaikka mitä Harry Potter makeisia

    • tiedontietäjä

      lennä englanttin sieltä löytyy niit ja joskus 8 vuot sitte enkuopettaja toi niitä karkkei mistä oksensi jopa murusta ja niitä oli esim: mätämuna,multaa ja oksennus

    • helmione1

      jelly beans rakeet ja sammakot on. ikävä kyllä samoja makuja ei saa niitä saa ainakin laivalta mut suklaa sammakkoja oli minttu-valko suklaa makua kuopiossa

    • helmione1

      kändyhero löytyy yäk

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe