Israelilainen ja palestiinalainen löysivät taikalampun ja hierottuaan sitä, esiin astui lampun henki, joka lupasi toteuttaa kummankin kolme toivomusta.
Sovittiin, että israelilainen sai aloittaa ja hän toivoi moottoripyörää. Toive toteutui ja hän sai komean pyörän.
Sitten vuoroon tuli palestiinalainen ja hänkin toivoi komeaa moottoripyörää, tämäkin toive toteutui.
Toisena toivomuksena israelilainen pyysi isorintaista ja muutenkin kurvikasta kaunista juutalaistyttöä ja tämäkin toive toteutui ja hän sai kauneimman naisen, minkä oli koskaan nähnyt.
Toisena toivomuksena palestiinalainen pyysi myöskin kaunista naista ja hän saikin tyttöystäväkseen sellaisen.
Sitten tuli viimeisen toiveen vuoro. Israelilainen toivoi julmetun isoa kalua ja tämäkin toive toteutui, ettei se meinannut housuihin mahtua. Tähän israelilainen oli tyytyväinen. Näin toteutui israelilaisen kolme toivomusta.
Tällöin palestiinalainen hyppäsi moottoripyörän selkään, nainen tuli kyytiin, palestiinalainen käynnisti pyörän ja kajautti ääneen:
-Mun viimeinen toive on, että juutalaisella ei seiso!!!
Kolme toivomusta
Anonyymi-ap
0
246
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556