Etsin poikaystävää 14-15 vuotiasta itse olen 14 v ja tyttö ja olen etsinyt jo kohta toista vuotta poika ystävää mutta kukaan ei tunnu kiinnostavan minusta joku poika joka lukee tämän niin laittaa viestiä Instagramissa murmelicos
Poika ystävän haku
Anonyymi-ap
7
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ota joku harrastus. Judo? Taekwondo?
- Anonyymi
Olen kiusattu ollut judossa niin lopetin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiusattu ollut judossa niin lopetin
Tuliko pieru
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kun lopetat epätoivoisen etsimisen todennäköisesti kohtaat sen oikean kun vähiten sitä odotat.
Olet vielä nuori joten elä kiirehdi suhteiden kanssa, ehdit kyllä.. Elämässä on paljon muutakin.- Anonyymi
Mitä muuta mika elämässä on vaik 14v.ei mitään muuta kuin pojat ja tytöt ja ryyppäys salaa tietenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3932162Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882080- 981792
- 4431742
- 71434
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121290- 215986
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72850Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832