Etsin poikaystävää 14-15 vuotiasta itse olen 14 v ja tyttö ja olen etsinyt jo kohta toista vuotta poika ystävää mutta kukaan ei tunnu kiinnostavan minusta joku poika joka lukee tämän niin laittaa viestiä Instagramissa murmelicos
Poika ystävän haku
Anonyymi-ap
7
341
Vastaukset
- Anonyymi
Ota joku harrastus. Judo? Taekwondo?
- Anonyymi
Olen kiusattu ollut judossa niin lopetin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiusattu ollut judossa niin lopetin
Tuliko pieru
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kun lopetat epätoivoisen etsimisen todennäköisesti kohtaat sen oikean kun vähiten sitä odotat.
Olet vielä nuori joten elä kiirehdi suhteiden kanssa, ehdit kyllä.. Elämässä on paljon muutakin.- Anonyymi
Mitä muuta mika elämässä on vaik 14v.ei mitään muuta kuin pojat ja tytöt ja ryyppäys salaa tietenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919