Etsin poikaystävää 14-15 vuotiasta itse olen 14 v ja tyttö ja olen etsinyt jo kohta toista vuotta poika ystävää mutta kukaan ei tunnu kiinnostavan minusta joku poika joka lukee tämän niin laittaa viestiä Instagramissa murmelicos
Poika ystävän haku
Anonyymi-ap
5
345
Vastaukset
- Anonyymi
Ota joku harrastus. Judo? Taekwondo?
- Anonyymi
Olen kiusattu ollut judossa niin lopetin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiusattu ollut judossa niin lopetin
Tuliko pieru
- Anonyymi
Kun lopetat epätoivoisen etsimisen todennäköisesti kohtaat sen oikean kun vähiten sitä odotat.
Olet vielä nuori joten elä kiirehdi suhteiden kanssa, ehdit kyllä.. Elämässä on paljon muutakin.- Anonyymi
Mitä muuta mika elämässä on vaik 14v.ei mitään muuta kuin pojat ja tytöt ja ryyppäys salaa tietenkin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293