Pullon pyöritys gone wrong

Anonyymi-ap

Oli aikainen lauantai aamu. Minä olin menossa kylälle kavereitten kanssa. Olimme menossa isolla porukalla wilholaan(nuorisotalo) Siellä oli myös meidän Luokan poikia. Tunsin kuinka Jare katsoi minua. Ada oli kateellinen ja tiesin sen. Aika kului mukavasti nauraen ja pelaillen.

Yhtäkkiä Ada huutaa: Mä rakastan Jarea ja se mua! Mietin päässäni että mitä vittua ja näin kuinka Jaren mitta paloi täysiin. Jare tuli meidän Luokan ja löi Adaa poskelle. Päätettiin siinä kohtaa hajottaa porukka ja puolet mukaan lukien minä,lähti pois sieltä.

Jare loi ryhmän missä oli meidän luokkalaisia. Hän kirjoitti sinne näin: Tänään 18.00 -> mun luona käty, ketään tulemas? Me siinä sitten aijottiin mennä ja Mentiin Hertalle valmistautumaan. Siinä sitten meikkailtiin,syötiin ja puhuttiin paskaa Adasta ja siitä mitä se sano.

Kun päästiin Jarelle, hän tervehti kaikkia ja sano tehkää olonne kuin kotonas. Siinä sitten istuttiin sohvalle ja juotiin spriteä. Luca sitten keksi että oltaisiin pullon pyöritystä twistillä että mentäisiin pyörittäjän ja "häviäjän" kanssa kahdestaan vessaan ja ollaan siel 7min.

Ada oli kuullut tästä kätystä ja oli tullut paikalle. Hänen annettiin olla siellä. Ada sai luvan pyörittää. Hän tietenkin halusi Jaren,mutta sai Raulin. Adaa ällötti. Kun tuli Jaren vuoro pyöräyttää se osui minuun. Olin kuolla sisältä päin. Adaa se taas ärsytti. Jare vetäisi minut mukaansa,huomasin kuinka minua jännitti.

Jare lukitsi vessan oven. Siinä sitten mietin että mitä helvettiä on tapahtumassa. -Mä tykkään susta,Jare sano mut yllättäen. -N-Niin mäkin s-su susta,änkytin. Jare tuli lähemmäs minua kunnes en enää päässyt taaksepäin huoneesta.

Jare alkoi suudella minua intohimoisesti ja mä takas. Laitoin käteni hänen niskansa taakse syventääkseni. Tunsin kuinka Jare laittoi toisen kätensä paitasi alle rintsikoiden kohtaan. Tiesin että hän epäröi. Kuitenkin alkoi aggressiivisesti sitä hieromaan samalla suudellen minua.Yllättäen 7min kului nopeasti. Ovea paiskottiin ja huudettiin että: älkää ny yli aikaa olko siel!! Jare kuiskas- haluutko olla yhes mun kaa? Nyökkäsin.

Tultiin ulos, ja oli varmaan naama punasena kaikesta mitä tapahtui. Kun muut lähti kotiin, jäin Jarelle yöks. Tiesin että Jare kävi kuumana. Hän veti minut huoneeseensa. Rupesimme suutelemaan ja työnsi melkein heti kätensä paitani sisälle.Sitten hän kaatoi minut sängylle ja tuli päälleni.- meidän ei ole pakko tehdä sitä... mutta voin tehdä kaikkea muuta, Jare sanoi ja otti minun sekä oman paitansa pois. Hän laittoi kätensä huosuihina ja kosketteli märkää pilluani. Huohahdin kun hän laittoi muutaman sormen sisääni ja alkoi "panemaan"minua. Siinä sitten Suutelimme hyvän tovin ja väsyneenä mentiin nukkumaan.

Maanantaina kaikki mietti mitä oli tapahtunut meidän kahden välillä.

*kiitos jos jaksoit lukea*
Kommenttia?

3

2432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • UUSI

      On enämpi kuin herttasoitteellista, kun toisiaan rakastavat ovat löytäneet toisensa, eivätkä enää ole EPÄVARMOJA toistensa tuntemuksista. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1458
    Aihe