Tuli "viriteltyä" Firefoxia about:config -tilassa (mm. network pipeline, sun viittä muuta asetusta). Pahaksi onneksi kännykkä soi ja tuli juteltua pitkääääääääään.. Puhelun loputtua ei hevon hlvtin mielikuvaa mitä tuli jo tehtyä ja mitä ei !!
Ainakin jotain tuli tehtyä, kun FF = nyt hidas kuin Schumi kuluvalla kaudella noin viiden minuutin käytön jälkeen FF lopettaa surffailun totaalisesti. Selain (FF) ei edes suostu käynnistymään kuin kirjatumalla ulos & takas sisään, ei sentään vaadi boottia.
Lyhyesti kysymys: Miten saan takaisin alkpuperäiset asetukset (ne joita siinä about:config -tilassa muutin ja sotkin) ??
Jatkokysymys: Mikä oli se FF:n lisäkomponentti, jolla sai jotain lokin tynkää ongelmatapauksissa.
FF-guuille kiitos vastauksista !!
FF ja alkuperäiset asetukset
Reiska
2
510
Vastaukset
Naputtele osoiteriville about:config ja näet listan muokattavista asetuksista. Oletusasetuksista poikeavat arvot näkyvät listassa lihavoidulla fontilla. Ne voi palauttaa oletusasetuksiin klikkaamalla arvoa hiiren oikealla napilla ja valitsemalla esiin plompsahtavasta valikosta "Reset". Jos et ole varma mitä olet muuttanut, niin palauta kaikki asetukset oletuksiin.
- Reiska
kun sen osaa :)) Kiitokset Sulle !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161