nuorena hetero nyt gay

olen jo eläkkeellä ja exukm nyt tiedän että kyllä miesseksi on todella ihanaa kait sitä aikansa kutakin nyt ihanaa kun voi vapaasti saada nauttia peppuseksistä kun olen bottom nuorena kyllä oli jotain imujuttuja ja silloin kyllä jo huomasin et miehet osaa sen ihananmin varmaan on paljon muillakin samoja kokemuksia

9

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt siis nautin peppuseksistä ja käyn imemäs kulleja homosauna Vogues vklopppuisin ja ihanaa aina ollut ja siellä ei ole mitään ns ikärasismia kaikki ovat gay rohkeesti vaan vanhemmat gayt

• Anonyymi

Kolme kerta elämässä on ollut miehen kanssa sitä kokelttin molemmin päin elikkä vuorotelttin pitkään keston se jäi mielessä tähän asti ja nyt haluan jätkä sitä

• Anonyymi kirjoitti:

Kolme kerta elämässä on ollut miehen kanssa sitä kokelttin molemmin päin elikkä vuorotelttin pitkään keston se jäi mielessä tähän asti ja nyt haluan jätkä sitä

Hienoa kun pidit varmaan jatkat sit olen kait jo n 30 kertaa osa vaan lyhytaikaisia mutta aina ihanaa ja aina vaanhaluan lisää

• Anonyymi
        Eskotr kirjoitti:

Hienoa kun pidit varmaan jatkat sit olen kait jo n 30 kertaa osa vaan lyhytaikaisia mutta aina ihanaa ja aina vaanhaluan lisää

Niin on hienoa sitä että itse tykkään koko ajan vuorotella sitä haluan koko ajan se on nii ihanaa

• Anonyymi

Miksi tuota pitää mainostaa täällä? Suomi24 jokin oma trolli.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 K­u­u­­m­­a­­t­­­ ­­t­­y­­t­ö­­t­­­ ­­­o­­­d­­­o­­­t­t­­a­v­­a­­t­­­ ­s­­­i­n­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18310586

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Minä taas olin ennen homo mutta huomasin kuinka ihania naiset ovat. Aina on mahdollista eheytyä!

• Anonyymi

Samoja ajatuksia mullakin. Olen ajan myötä ajautunut kauemas heteroudesta ja nyt on kadonnut fantasiatkin seksistä naisten kanssa. En ole kai koskaan tuntenut sellaista kiihkoa ja kiimaa naiseen kuin hetero mies. Mutta romattinen suhde miehen kanssa tuntuu vieraalta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe