Entäpä ovatko kalliita?
Kokemuksia Messin-sängyistä, ovatko kestäviä?
6
2497
Vastaukset
- PUUSILMÄ
MESSIN tekee kyllä PIRUN hyviä sänkyjä, hintaa tietty tuppaa olemaan mutta eivät ole ainakaan mitään kitiseviä rimpuloita.
Sääli ettei suomalainen tuulipukukansa oikein arvosta Messinin sänkyjä, mutta euroopassa ne on tosi suosittuja. - Annis32
Messin sänky ollu meillä nyt 3 vuotta ja hyvä on. On kunnon rautasänky eikä muovisentuntoinen kuten Ikeassa ns. rautasängyt ovat. Hinta ei tietty ollut ihan halvin,mutta sänky edelleen miellyttää ja on varmasti meillä hyyyviin pitkään..
- Messin
Hei!
Kiitos hyvästä palautteesta (vaikka se onkin vuosien takaa).
Messinin sänkyjä saa nykyään myös verkkokaupastamme www.messin.fi.
Terveisin,
Messin, asiakaspalvelu - Tyytyväinen
Minulla on vuonna 1975 ostettu Messin sänky. Se on purettu ja kasattu muutoissa kymmenkunta kertaa. Maksoi aikoinaan tosi paljon, mutta kannatti. Köyhän ei kannata ostaa halpaa.
- 6+3
Minulla on 80-luvun puolivälissä ostettu Messin-sänky, 120 cm leveä. Purettu ja kasattu muuttojen yhteydessä monta kertaa, yksi tukirauta on joskus pohjaan lisätty. Nyt on alkanut narisemaan, kun nukutaan miehen kanssa kaksin siinä yhden hengen vuoteessa. Täytynee ruuvata lisää rautaa pohjaan, on niin nätti sänky, että... Ja ulkoisesti (päädyt) edelleen kuin uusi.
- Anonyymi
Sama kokemus, kaksi niitä olen ostanut, tyttärelle 10 vuotiaana ja itselle parisänky Athens. Hinta oli 1500,- parisängyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685