Kylläpäs hän oli söpö! Harmi että jouduin istumaan täydessä bussissa paikkaan jossa tiirailu onnistui vain ikkunalasin kautta :(
Söpö bussimatkustaja
8
653
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäs päin tällainen sattui? :)
- Anonyymi
Hän nousi pois koskelantiellä ja itse jouduin vielä jatkamaan matkaa :(
- Anonyymi
Söpöliini pipopää ❤️
- Anonyymi
Minkäs näköinen hän oli? :)
- Anonyymi
Tummahiuksinen, pipo päässä, ehkä mustavalkoinen huivi kaulassa, mut en voinut tuijottaa xD Tosi söppis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummahiuksinen, pipo päässä, ehkä mustavalkoinen huivi kaulassa, mut en voinut tuijottaa xD Tosi söppis
Minulla on mustavalkoinen huivi kaulassa, ruskeat pitkät hiukset, punainen, vaalea beige tai musta takki päällä, punaiset maiharit yleensä tai sitten vihreät kengät jalassa ja yleensä mustat housut. Käytän toisinaan tuota kys. pysäkkiä ja muistan tässä taannoin kun itsekin katselin bussin ikkunasta heijastuksena suloista naista, koska en kehdannut muuten niin suoraan tuijottaa. 😁 Niin ja yleensä minulla on vaalea pipo päässä. Viime aikoina tosin olen jo liikkunut ilmankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on mustavalkoinen huivi kaulassa, ruskeat pitkät hiukset, punainen, vaalea beige tai musta takki päällä, punaiset maiharit yleensä tai sitten vihreät kengät jalassa ja yleensä mustat housut. Käytän toisinaan tuota kys. pysäkkiä ja muistan tässä taannoin kun itsekin katselin bussin ikkunasta heijastuksena suloista naista, koska en kehdannut muuten niin suoraan tuijottaa. 😁 Niin ja yleensä minulla on vaalea pipo päässä. Viime aikoina tosin olen jo liikkunut ilmankin.
Kuulostat kyllä sinäkin tosi söpöltä, mutta muuten tuntomerkit ei täsmää. Sitä paitsi ainakaan tää kyseinen ei vilkuillut mitään muuta kuin puhelintaan 😁 Toivottavasti sinä satut seuraavan kerran samaan kyytiin ❤️
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18311140
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634