Kylläpäs hän oli söpö! Harmi että jouduin istumaan täydessä bussissa paikkaan jossa tiirailu onnistui vain ikkunalasin kautta :(
Söpö bussimatkustaja
8
548
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäs päin tällainen sattui? :)
- Anonyymi
Hän nousi pois koskelantiellä ja itse jouduin vielä jatkamaan matkaa :(
- Anonyymi
Söpöliini pipopää ❤️
- Anonyymi
Minkäs näköinen hän oli? :)
- Anonyymi
Tummahiuksinen, pipo päässä, ehkä mustavalkoinen huivi kaulassa, mut en voinut tuijottaa xD Tosi söppis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummahiuksinen, pipo päässä, ehkä mustavalkoinen huivi kaulassa, mut en voinut tuijottaa xD Tosi söppis
Minulla on mustavalkoinen huivi kaulassa, ruskeat pitkät hiukset, punainen, vaalea beige tai musta takki päällä, punaiset maiharit yleensä tai sitten vihreät kengät jalassa ja yleensä mustat housut. Käytän toisinaan tuota kys. pysäkkiä ja muistan tässä taannoin kun itsekin katselin bussin ikkunasta heijastuksena suloista naista, koska en kehdannut muuten niin suoraan tuijottaa. 😁 Niin ja yleensä minulla on vaalea pipo päässä. Viime aikoina tosin olen jo liikkunut ilmankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on mustavalkoinen huivi kaulassa, ruskeat pitkät hiukset, punainen, vaalea beige tai musta takki päällä, punaiset maiharit yleensä tai sitten vihreät kengät jalassa ja yleensä mustat housut. Käytän toisinaan tuota kys. pysäkkiä ja muistan tässä taannoin kun itsekin katselin bussin ikkunasta heijastuksena suloista naista, koska en kehdannut muuten niin suoraan tuijottaa. 😁 Niin ja yleensä minulla on vaalea pipo päässä. Viime aikoina tosin olen jo liikkunut ilmankin.
Kuulostat kyllä sinäkin tosi söpöltä, mutta muuten tuntomerkit ei täsmää. Sitä paitsi ainakaan tää kyseinen ei vilkuillut mitään muuta kuin puhelintaan 😁 Toivottavasti sinä satut seuraavan kerran samaan kyytiin ❤️
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18311140
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707