Söpö bussimatkustaja

Anonyymi-ap

Kylläpäs hän oli söpö! Harmi että jouduin istumaan täydessä bussissa paikkaan jossa tiirailu onnistui vain ikkunalasin kautta :(

8

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäs päin tällainen sattui? :)

    • Anonyymi

      Hän nousi pois koskelantiellä ja itse jouduin vielä jatkamaan matkaa :(

    • Anonyymi

      Söpöliini pipopää ❤️

    • Anonyymi

      Minkäs näköinen hän oli? :)

      • Anonyymi

        Tummahiuksinen, pipo päässä, ehkä mustavalkoinen huivi kaulassa, mut en voinut tuijottaa xD Tosi söppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tummahiuksinen, pipo päässä, ehkä mustavalkoinen huivi kaulassa, mut en voinut tuijottaa xD Tosi söppis

        Minulla on mustavalkoinen huivi kaulassa, ruskeat pitkät hiukset, punainen, vaalea beige tai musta takki päällä, punaiset maiharit yleensä tai sitten vihreät kengät jalassa ja yleensä mustat housut. Käytän toisinaan tuota kys. pysäkkiä ja muistan tässä taannoin kun itsekin katselin bussin ikkunasta heijastuksena suloista naista, koska en kehdannut muuten niin suoraan tuijottaa. 😁 Niin ja yleensä minulla on vaalea pipo päässä. Viime aikoina tosin olen jo liikkunut ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on mustavalkoinen huivi kaulassa, ruskeat pitkät hiukset, punainen, vaalea beige tai musta takki päällä, punaiset maiharit yleensä tai sitten vihreät kengät jalassa ja yleensä mustat housut. Käytän toisinaan tuota kys. pysäkkiä ja muistan tässä taannoin kun itsekin katselin bussin ikkunasta heijastuksena suloista naista, koska en kehdannut muuten niin suoraan tuijottaa. 😁 Niin ja yleensä minulla on vaalea pipo päässä. Viime aikoina tosin olen jo liikkunut ilmankin.

        Kuulostat kyllä sinäkin tosi söpöltä, mutta muuten tuntomerkit ei täsmää. Sitä paitsi ainakaan tää kyseinen ei vilkuillut mitään muuta kuin puhelintaan 😁 Toivottavasti sinä satut seuraavan kerran samaan kyytiin ❤️


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      ❤️ K­­­u­­­u­­m­­­a­­­t­ ­­­t­­y­­t­ö­­t­ ­­­o­d­­o­­­t­t­a­­v­­­a­­t­­­ ­s­i­­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18311140

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe