KIIKKUTUOLI

Anonyymi-ap

Parempi kiikkutuolissa kuin koukku katossa. Hyvää yötä kaikille, nyt on aika tullut etsiä unta etsi sinäkin ystäväni... Ja niinhän se kaikki unta vain unta unen sisässä...

4

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ihan vielä ala nukkumaan. Harvakseltaan otan läppärin käyttöön niin otan nyt kaiken irti.
      Ajattelin kuunnella musiikkia mutta olenkohan tullut vanhaksi kun ei oikein huvita?
      Minusta on mukava kuunnella Dean Martinin laulavan Mambo Italiano, siksi että tuo mieleen muiston.
      Elin uskovaisessa kodissa, pikkutyttönä kävelin paikallisen ravintolan ohi, ovi oli auki ja joku esiintyjä lauloi tätä.
      Ajattelin että ovat syntisiä, eivät pääse taivaaseen.
      Nyt en pidä laulua syntisenä, enkä edes ravintolassa oloa.

• Anonyymi

Minä asuin lähellä seuuärakuntasalia, jonka pyhäkouluun ajauduin usein. En tiedä, millainen koulutus 80 v. sitten pyhäkoulun opettajille annettiin mutta mieleeni painui joukko asioita, joita ei saatehdä, jos haluaa taivaaseen. Yksi niistä oli elokuvat ja näytteleminen. Ihan kauheeta oli tuskailla synnintunnossa, kun oli käyty katsomassa Chaplinia, ja kun niin varmasti vielä tiesi, mikä näyttelijää odotti. Suojelusenkelillä oli hommaa!
        On se aikamoista, kun lapsi joutuu koko lapsuutensa olemaan tarkkailun alla, toinen oli joulupukki, mutta se sentään vain kuukauden verran ennen joulua.
        Mkr.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­N­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe