Parempi kiikkutuolissa kuin koukku katossa. Hyvää yötä kaikille, nyt on aika tullut etsiä unta etsi sinäkin ystäväni... Ja niinhän se kaikki unta vain unta unen sisässä...
KIIKKUTUOLI
4
296
Vastaukset
En ihan vielä ala nukkumaan. Harvakseltaan otan läppärin käyttöön niin otan nyt kaiken irti.
Ajattelin kuunnella musiikkia mutta olenkohan tullut vanhaksi kun ei oikein huvita?
Minusta on mukava kuunnella Dean Martinin laulavan Mambo Italiano, siksi että tuo mieleen muiston.
Elin uskovaisessa kodissa, pikkutyttönä kävelin paikallisen ravintolan ohi, ovi oli auki ja joku esiintyjä lauloi tätä.
Ajattelin että ovat syntisiä, eivät pääse taivaaseen.
Nyt en pidä laulua syntisenä, enkä edes ravintolassa oloa.- Anonyymi
Minä asuin lähellä seuuärakuntasalia, jonka pyhäkouluun ajauduin usein. En tiedä, millainen koulutus 80 v. sitten pyhäkoulun opettajille annettiin mutta mieleeni painui joukko asioita, joita ei saatehdä, jos haluaa taivaaseen. Yksi niistä oli elokuvat ja näytteleminen. Ihan kauheeta oli tuskailla synnintunnossa, kun oli käyty katsomassa Chaplinia, ja kun niin varmasti vielä tiesi, mikä näyttelijää odotti. Suojelusenkelillä oli hommaa!
On se aikamoista, kun lapsi joutuu koko lapsuutensa olemaan tarkkailun alla, toinen oli joulupukki, mutta se sentään vain kuukauden verran ennen joulua.
Mkr. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834