Miten saada hänet pois mielestäni

Anonyymi-ap

On eräs aivan ihastuttava nainen. Ollaan aikanaan tutustuttu töissä ja sittemmin vietetty aikaa yhdessä myös vapaa-ajalla (ei koskaan kahdestaan vaan aina isommassa kaveriporukassa) jo vuosia meillä on ollut mielestäni jotain outoa kemiaa välillämme, ollaan viihdytty tosi hyvin toistemme seurassa.  Ollaan halailtu ja oltu ehkä "tavallisia" kaveruksia enemmän lähekkäin. Useamman kerran ollaan myös nukuttu samassa sängyssä, joskus jopa lusikassa, mutta tämä on mielestäni ollut kuitenkin ihan viatonta.

Viimeksi kun näimme päädyimme taas nukkumaan yhdessä, tilanteet eteni ja oltiin lopulta hyvinkin läheisissä tunnelmissa. Se oli ihanaa, taivaallista. Olisin vaan voinut jäädä siihen hänen viereensä.

Tämän jälkeen ei olla nähty, eikä juteltu (ei pidetä yhteyttä muutenkaan, nähdään  muutenkin vaan silloin tällöin samoissa porukoissa). En saa tätä ihanaa naista pois mielestäni vaikka miten yritän.

Hän on siis parisuhteessa (miehen kanssa) ja en tiedä mitä hän muutenkaan ajattelee tapahtuneesta tai minusta. Pelkään että menetin nyt samalla myös hyvän kaverin.
Miten saisin hänet pois päästäni? Tai mitä jos nään hänet taas jossain yhteisissä illanvietoissa, miten käyttäydyn?

14

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni kuulostaa että hän käyttää sinua hyväkseen :( jonkinlaisena egoboosterina tai lohturiepuna. En tarkoita pahoittaa mieltäsi. Mutta ei kaveri tai muuten välittävä ihminen toimi noin. Eli en sanoisi että menettäisit hyvän kaverin jos tuollainen päättyy. Anteeksi että sanon suoraan.

    • Anonyymi

      Rehellisesti.
      Tää maa on täynnä binaisia jotka valitsevat ja preferoivat muutenkin miehiä kunnon parisuhteeseen. Muita sukupuolia käytetään omiin tarkoituksiin miten nyt sattuu huvittamaan. Jättäisin hänet omaan arvoonsa ja heteroleikkeihinsä. Hän ei valitse sinua, jatka elämääsi normaalisti.

      • Kahden kauppa ja leikki. Ei ole sen fiksumpaa toiselta osapuolelta, oli suuntaukseltaan mitä oli.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kahden kauppa ja leikki. Ei ole sen fiksumpaa toiselta osapuolelta, oli suuntaukseltaan mitä oli.

        Ei yllätä että sä olet tota mieltä. Binainen kerjäämässä huomiota naisilta kun vaikeuksia/tylsää/kaipaa piristettä heteroliitossa" --> kunnes karkaa miehen kainaloon ja talouteen. Kyseisen sisältövaroituksen voisi laittaa usealle binaiselle otsaan.
        Varatulla on tottakai isompi vastuu ja on velkaa edes rehellisyyttä statuksestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei yllätä että sä olet tota mieltä. Binainen kerjäämässä huomiota naisilta kun vaikeuksia/tylsää/kaipaa piristettä heteroliitossa" --> kunnes karkaa miehen kainaloon ja talouteen. Kyseisen sisältövaroituksen voisi laittaa usealle binaiselle otsaan.
        Varatulla on tottakai isompi vastuu ja on velkaa edes rehellisyyttä statuksestaan.

        Ei se haittaa ettei yllätä 😉 Monesti mä kyllä pysyn mielipiteissäni, vaikka on ne välillä muuttuneetkin. Ja on mulle täällä takin kääntelyistäkin huuvettu, jotta yhtenä hetkenä olisin toista mieltä kuin toisena hetkenä. Joskus (harvoin) mulla mieli voi muuttua kyllä nopeastikin, myönnän.
        Sanovat nuo jotku, jotta mikään ei ole niin helppoa kuin väärin ymmärtäminen, mutta sanovat myös, jotta tahallinen väärinymmärtäminen on taitolaji.
        Kyllä niitä leikkijöitä on joka ryhmässä, myös lesboissa, eikä kumpikaan tuommosen leikin osapuoli pulmunen ole.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei se haittaa ettei yllätä 😉 Monesti mä kyllä pysyn mielipiteissäni, vaikka on ne välillä muuttuneetkin. Ja on mulle täällä takin kääntelyistäkin huuvettu, jotta yhtenä hetkenä olisin toista mieltä kuin toisena hetkenä. Joskus (harvoin) mulla mieli voi muuttua kyllä nopeastikin, myönnän.
        Sanovat nuo jotku, jotta mikään ei ole niin helppoa kuin väärin ymmärtäminen, mutta sanovat myös, jotta tahallinen väärinymmärtäminen on taitolaji.
        Kyllä niitä leikkijöitä on joka ryhmässä, myös lesboissa, eikä kumpikaan tuommosen leikin osapuoli pulmunen ole.

        Sivusta kommentoin tai oikeastaan vaan kysäsen, että miten se suhde binaisella toimisi sitten muka paremmin naisen kanssa, jos ei ole miehen kanssakaan toiminut? Onko se oletus, että naisen kanssa olisi sitten jotenkin helpompaa/parempaa?
        Sulla nyt muistaakseni joskus mies on ollut (korjaa, jos olen väärässä) niin osannet vastata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin tai oikeastaan vaan kysäsen, että miten se suhde binaisella toimisi sitten muka paremmin naisen kanssa, jos ei ole miehen kanssakaan toiminut? Onko se oletus, että naisen kanssa olisi sitten jotenkin helpompaa/parempaa?
        Sulla nyt muistaakseni joskus mies on ollut (korjaa, jos olen väärässä) niin osannet vastata?

        Täällä ei saa kovin kommentoida tuota edellistä elämää jos siihen miehiä on kuulunut 😉 mutta juu, muistat oikein. On mulla ollut suhteita miesten kanssa, yks pitkä (josta jälkikasvua), toinen aika pitkä ja sitte lyhyemmät. Viimeisin ja viimeiseksi jäävä se pitkä. Ei mulla mitään sen isompia oletuksia ole.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Täällä ei saa kovin kommentoida tuota edellistä elämää jos siihen miehiä on kuulunut 😉 mutta juu, muistat oikein. On mulla ollut suhteita miesten kanssa, yks pitkä (josta jälkikasvua), toinen aika pitkä ja sitte lyhyemmät. Viimeisin ja viimeiseksi jäävä se pitkä. Ei mulla mitään sen isompia oletuksia ole.

        Oho, onhan noita sitten ollut miehiä. Eikö yhtään naista?
        Nytkös on sitten naisen vuoro?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, onhan noita sitten ollut miehiä. Eikö yhtään naista?
        Nytkös on sitten naisen vuoro?

        No on niitä miehiä mun elämässä ollut, mutta on tässä jo aika paljon sitä elettyä elämääkin takana. Sitä kuinka paljon ja mimmosta on edessäpäin ei tiedä kukaan. Miehet saa jäädä menneisyyteen romanttisesta mielessä ja parisuhderintamalla. Naisia olen vain viime vuodet ihastellut. Olisi hassua sanoa kuitenkin tuolla tavalla, että nyt on naisten vuoro 😉 mutta juu ja kyllä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Ap täällä, lisäyksenä siis että en haveile mistään parisuhteesta tms hänen kanssaan. Voisin ottaa uusiksi läheisyytemme, lähinnä siis jos nään häntä tehdäkö aloitetta vai odottaa tekeekö hän mitään. Vai olenko vaan ihan hirveä ihminen kun haaveilen kielletyistä leikeistä varatun kanssa.

      • Anonyymi

        Kulutat aikaasi johonkin kevyt juttuun, joka ei johda mihinkään. Haluatko elämääsi todellisemman suhteen, jos haluat keskity eteen päin menoon.


    • En_osaaEn_tunne

      Mitä pidemmälle tuommosessa menee ja etenee, niin sen hankalampaa se sitten on viskata päästä pois 🙄

    • Anonyymi

      Hän pelästyi? Paljon tietäisimme, jos osaisimme sanoa miten unohtaa ihastuksemme. Itselläni on auttanut aika.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe