Tyttöilijä seikkailee 6

Anonyymi-ap

Tähän tilanteeseen olin taas päätynyt. Minä, varattu mies, olin taas polvillani miehen edessä punatut huuleni tiukasti kullin ympärille puristuneena. Poikkeuksena edellisiin kertoihin oli se, että vaimoni Sari seisoi takanani seuraamassa touhua. Liikutin suutani pitkin kullinvartta vaimoni antaessa vauhtia lantiollaan. Hän oli painanut pitsipöksyjen peittämät haaransa vasten takaraivoani ja lykki voimakkaasti.

Miten tähän oli päädytty? Edellisessä osassa olimme käräyttäneet toisemme pettämisestä ja päätyneet avioeron sijaan kehittelemään mieltymyksistämme yhteisen jännittävän harrastuksen. Olimme sopineet, että sovitamme yhteen haluni tyttöilyyn ja vaimoni halun vieraaseen kyrpään. Päädyimme kokeilemaan kolmen kimppaan, johon kumppani löytyikin helposti puolisoni tuttavapiiristä "työ- ja lomamatkojen" ajalta. Miehen nimi oli Jarkko, tuttavallisemmin Jake, johon olimme olleet yhteydessä ja ehdottaneet kimppaa. Sainkin pian helposti sen käsityksen, että vaimoni oli Jaken vanha tuttu ja ilmeisesti paneskellut häntä useiden vuosien ajan. Nyt kuitenkin tapaamisen ehdoksi oli asetettu se, että pantavana olisin myös minä tyttöilijän asuissa. Eipä se tuntunut haittaavan, kunhan luvassa olisi myös pillua.

9

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kutsum­me sinu­­t kä­ym­ään u­­ude­­ss­­a cha­tissa! Mei­­­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://arara-ik.com/H/H6y3I7

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­­y­­­m­f­­­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olimme kutsuneet Jaken rohkeasti suoraan kotiimme ja sopineet ajan perjantai-illalle työviikon päätteeksi. Olimme vaimoni kanssa valmistautuneet iltaan huolellisesti. Olimme käyneet vaateostoksilla, josta olimme hankkineet minulle uudet tummansiniset pitsirintsikat, pikkarit ja sukkanauhaliiviit samaa sarjaa. Hintavathan ne olivat olleet, mutta toivottavasti niistä olisi iloa pitkäksi aikaa. Loput asut olivat puolisoni Sarin vaatekaapista. Iltaan valmistautuessamme sain näyttävän meikkauksen kasvoilleni ja ylleni ihanan valkoisen minihameellisen jakkupuvun. Yhdessä punaisen topin, mustien stayuppien ja mustien korkkareiden kanssa näky peilissä oli viettelevä. Kaiken kruunuksi sovittelimme vielä puolipitkän tumman polkkatyylisen peruukin.

      Viimein ovikello soi ja sovitusti menin korkkarit kopisten avaamaan.
      Oven auetessa näky oli miellyttävä. Ovella seisoi 185 cm pitkä ja hoikka tummahiuksinen sinisilmämies.
      - Hei, sanoin, sinä olet varmaankin Jarkko. Minä olen tänä iltana Elina.
      -No, hei vaan Elina. Oletpa todella kaunis.
      -Kiitos, ja tervetuloa. Sari odottaa jo tuolla olohuoneessa.
      Aivan empimättä Jake käveli olohuoneeseemme ja halasi vaimoani. Aivan huomaamatta heidän huulensa kohtasivat ja he vaipuivat kiihkeään suudelmaan.
      -Hei, Sari. Siitä onkin aikaa muutama kuukausi, mukava nähdä taas, Jake totesi suutelun vihdoin päätyttyä.
      -Samoin, kujersi puolisoni jo posket punoittaen.

      • Anonyymi

        En voinut kuin katsella hämmästyneenä olohuoneen tapahtumia, kun vieraamme kädet vaeltelivat pitkin vaimoni muotoja. Hän ei ollutkaan vaivautunut liikaa pukeutumaan ja oli tyytynyt pelkkään punaiseen sukkanauhasettiin ja rintsikoihin, jalkoväliä peittivät läpikuultavat pitsipikkarit. Kasvoilla oli kevyt meikki mutta huulet loistivat kirkkaanpunaisina huulipunasta. Kiihottava näky kaiken kaikkiaan, varsinkin kun kroppa oli kunnossa runsaan liikunnan ansiosta.

        Tervetuliaisiksi ja turhan jännityksen häivyttämiseksi otimme lasit kuohuvaa ja kilistimme. Silloin tunsin yllättäen käden vaeltavan pitkin pyllyni kaarta, katsahdin Jarkkoon, joka katsoi hymyillen minua.
        - Olet kyllä upeannäköinen, haluaisin tanssia kanssasi hieman, vaikka hitaita, kuten ennen vanhaan diskossa tehtiin, hän sanoi.
        - Se olisi kyllä ihanaa, sopertelin vastaukseksi yrittäenpeittää jännitykseni.
        - Hyvä idea, laitetaan musiikkia soimaan, vaimoni sanoi ja kaiveli kännykkänsä esiin. Ei mennyt kauankaan, kun olohuoneessa soi vanha tuttu biisi discoajoilta. Jarkko tuli kiinni minuun, kietoi kätensä vyötäröni ympärille ja veti minut kiinni itseensä. Kuin vaistomaisesti nostin käsivarteni hänen kaulalleen ja painoin tekorintani miehen rintaa vasten. Pyörimme hitaasti ympyrää olohuoneen parketilla. Tunsin kuinka käsi siveli minua niskasta pakaroilleni, en uskaltanut katsoa silmiin, vaan tuijotin tiiviisti miehen rintaan. Lopulta nostin katseeni ja kohtasin Jaken silmät.
        -Älä turhaan jännitä, tästä tulee ihanaa, hän kuiskasi korvaani.
        Lopultan huulemme kohtasivat ja annoimme toisillemme hellän ja kiihottuneen suudelman. Suutelimme toisiamme musiikin soidessa taustalla, ja tunsin aivan selvästi painetta vatsaani vasten. Ilmeisesti tanssikumppanini oli tykännyt ja herännyt eloon. Lopulta musiikki loppui ja irrottauduimme toisistamme.
        -Sitä oli mukavaa katsella, oikein rakastuneen näköinen pari, Sari kommentoi sormet kosteina. Huomasin kostean läikän hänen haaroissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut kuin katsella hämmästyneenä olohuoneen tapahtumia, kun vieraamme kädet vaeltelivat pitkin vaimoni muotoja. Hän ei ollutkaan vaivautunut liikaa pukeutumaan ja oli tyytynyt pelkkään punaiseen sukkanauhasettiin ja rintsikoihin, jalkoväliä peittivät läpikuultavat pitsipikkarit. Kasvoilla oli kevyt meikki mutta huulet loistivat kirkkaanpunaisina huulipunasta. Kiihottava näky kaiken kaikkiaan, varsinkin kun kroppa oli kunnossa runsaan liikunnan ansiosta.

        Tervetuliaisiksi ja turhan jännityksen häivyttämiseksi otimme lasit kuohuvaa ja kilistimme. Silloin tunsin yllättäen käden vaeltavan pitkin pyllyni kaarta, katsahdin Jarkkoon, joka katsoi hymyillen minua.
        - Olet kyllä upeannäköinen, haluaisin tanssia kanssasi hieman, vaikka hitaita, kuten ennen vanhaan diskossa tehtiin, hän sanoi.
        - Se olisi kyllä ihanaa, sopertelin vastaukseksi yrittäenpeittää jännitykseni.
        - Hyvä idea, laitetaan musiikkia soimaan, vaimoni sanoi ja kaiveli kännykkänsä esiin. Ei mennyt kauankaan, kun olohuoneessa soi vanha tuttu biisi discoajoilta. Jarkko tuli kiinni minuun, kietoi kätensä vyötäröni ympärille ja veti minut kiinni itseensä. Kuin vaistomaisesti nostin käsivarteni hänen kaulalleen ja painoin tekorintani miehen rintaa vasten. Pyörimme hitaasti ympyrää olohuoneen parketilla. Tunsin kuinka käsi siveli minua niskasta pakaroilleni, en uskaltanut katsoa silmiin, vaan tuijotin tiiviisti miehen rintaan. Lopulta nostin katseeni ja kohtasin Jaken silmät.
        -Älä turhaan jännitä, tästä tulee ihanaa, hän kuiskasi korvaani.
        Lopultan huulemme kohtasivat ja annoimme toisillemme hellän ja kiihottuneen suudelman. Suutelimme toisiamme musiikin soidessa taustalla, ja tunsin aivan selvästi painetta vatsaani vasten. Ilmeisesti tanssikumppanini oli tykännyt ja herännyt eloon. Lopulta musiikki loppui ja irrottauduimme toisistamme.
        -Sitä oli mukavaa katsella, oikein rakastuneen näköinen pari, Sari kommentoi sormet kosteina. Huomasin kostean läikän hänen haaroissaan.

        Kuulin Jarkon hengittävän hieman raskaammin, hän oli selvästi kiihottunut tanssistamme ja oli nousemassa kunnon kiimaan. Vilkaisin häntä nopeasti silmiin ja näin niissä himokkaan katseen. Hymyilin, ojensim käteni ja tartuin pullottavaan housunetumukseen.
        -Aaaah.... ota se suuhun...., hän voihkaisi.
        Tartuin vyönsolkeen, aukaisin napin ja kiskoin housuja alemmas puolireiteen, samalla menivät myös alushousut. Silmieni eteen ponnahti puolijäykkänä ihanin kyrpä, jonka olin koskaan nähnyt. Kooltaan se oli ihan normaali 18 cm ja melkoisen paksu, mutta se terska! Se oli kuin pullea tomaatti vartensa päänsä. Empimättä tartuin varteen kädelläni ja aloin runkkaamaan, asetin samalla huuleni sen turpeaa päätä vasten. Raotin huuliani ja annoin sen liukua sisälleni, otin sen niin syvälle kuin sain. Yläpuoleltani kuului raskas voihkaus, kun jatkoin reippaalla tahdilla kielen antaessa lisäpotkua terskan alapinnalle. Suuni oli kieltämättä aika kovilla, sillä kookas kalu laittoi suupieleni venymään. En voinut olla samalla miettimättä, miten tuo paksu jööti saadaan mahtumaan hetken kuluttua perseeseeni!

        Samalla hetkellä tunsin vaimoni kädet hiuksissani ja hänen haarojensa painautuvan takaraivoani vasten. Tunsin, kuinka alkoi antaa työnnellä päätäni Jaken kullia vasten. Tässä sitä siis oltiin: kulli suussa vaimon katsellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin Jarkon hengittävän hieman raskaammin, hän oli selvästi kiihottunut tanssistamme ja oli nousemassa kunnon kiimaan. Vilkaisin häntä nopeasti silmiin ja näin niissä himokkaan katseen. Hymyilin, ojensim käteni ja tartuin pullottavaan housunetumukseen.
        -Aaaah.... ota se suuhun...., hän voihkaisi.
        Tartuin vyönsolkeen, aukaisin napin ja kiskoin housuja alemmas puolireiteen, samalla menivät myös alushousut. Silmieni eteen ponnahti puolijäykkänä ihanin kyrpä, jonka olin koskaan nähnyt. Kooltaan se oli ihan normaali 18 cm ja melkoisen paksu, mutta se terska! Se oli kuin pullea tomaatti vartensa päänsä. Empimättä tartuin varteen kädelläni ja aloin runkkaamaan, asetin samalla huuleni sen turpeaa päätä vasten. Raotin huuliani ja annoin sen liukua sisälleni, otin sen niin syvälle kuin sain. Yläpuoleltani kuului raskas voihkaus, kun jatkoin reippaalla tahdilla kielen antaessa lisäpotkua terskan alapinnalle. Suuni oli kieltämättä aika kovilla, sillä kookas kalu laittoi suupieleni venymään. En voinut olla samalla miettimättä, miten tuo paksu jööti saadaan mahtumaan hetken kuluttua perseeseeni!

        Samalla hetkellä tunsin vaimoni kädet hiuksissani ja hänen haarojensa painautuvan takaraivoani vasten. Tunsin, kuinka alkoi antaa työnnellä päätäni Jaken kullia vasten. Tässä sitä siis oltiin: kulli suussa vaimon katsellessa.

        Kuin kiusatakseen minua vaimoni lykki lisää vauhtia imuttamiseeni ja Jaken kädet takaraivollani olin melkoisessa "pinteessä", mutta nautin jokaisesta hetkestä.
        -Imehän kunnolla, kun oikein luvan kanssa saat, senkin lutka, Sari hihitteli takanani.
        Samalla muutama työntö meni "vahingossa" liian syvälle ja aloin kakomaan ja yökkimään.
        -Koko varsi sisälle vaan, kuului komenta takaani. Mutta taas aloin yskimään ja kakomaan ja imutus piti hetkeksi lopettaa.
        -Siirryhän syrjään niin näytän mallia, miten imetään, vaimoni komensi. Hän tönäisi minut tylysti syrjään ja kyykistyi paikalleni jäykän kyrvän eteen. Empimättä hän upotti koko 18 cm varren juurta myöten suuhunsa punaisten huulien koskettaessa häpykarvoitusta. Huulet tiukasti ympärillä hän antoi sen liukua sisään ja ulos. Katsoin ällistyneenä ja ymmärsin, ettei nyt oltu ensimmäistä kertaa näissä touhuissa. Vaimoni katsoi minua ilkikurisesti silmänurkastaan ja pystyin kuvittelemaan, kuinka hän nautti minun härnäämisestäni. Jarkko ei voinut kuin voihkia tuossa käsittelyssä.
        -Voi hittooo.... lopeta, lopeta. Muuten lentää ihan just... oih....
        Viimein Sari lopetti ja päästi äärimmilleen paisuneen jättimelän suustaan. Kauhistuin, sillä tuo paksu jööti ei voisi millään mahtua minuun satuttamatta. Mutta tiesin, ettei paluuta enää ollut, sillä vaimoni pakottaisi minut siihen, jos yrittäisin perua.
        -Ja nyt äkkiä makkarin puolelle, haluan tuon vielä pilluuni ennen kuin kuin tuo pikkulutka siemennetään, Sari huohotti urakan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin kiusatakseen minua vaimoni lykki lisää vauhtia imuttamiseeni ja Jaken kädet takaraivollani olin melkoisessa "pinteessä", mutta nautin jokaisesta hetkestä.
        -Imehän kunnolla, kun oikein luvan kanssa saat, senkin lutka, Sari hihitteli takanani.
        Samalla muutama työntö meni "vahingossa" liian syvälle ja aloin kakomaan ja yökkimään.
        -Koko varsi sisälle vaan, kuului komenta takaani. Mutta taas aloin yskimään ja kakomaan ja imutus piti hetkeksi lopettaa.
        -Siirryhän syrjään niin näytän mallia, miten imetään, vaimoni komensi. Hän tönäisi minut tylysti syrjään ja kyykistyi paikalleni jäykän kyrvän eteen. Empimättä hän upotti koko 18 cm varren juurta myöten suuhunsa punaisten huulien koskettaessa häpykarvoitusta. Huulet tiukasti ympärillä hän antoi sen liukua sisään ja ulos. Katsoin ällistyneenä ja ymmärsin, ettei nyt oltu ensimmäistä kertaa näissä touhuissa. Vaimoni katsoi minua ilkikurisesti silmänurkastaan ja pystyin kuvittelemaan, kuinka hän nautti minun härnäämisestäni. Jarkko ei voinut kuin voihkia tuossa käsittelyssä.
        -Voi hittooo.... lopeta, lopeta. Muuten lentää ihan just... oih....
        Viimein Sari lopetti ja päästi äärimmilleen paisuneen jättimelän suustaan. Kauhistuin, sillä tuo paksu jööti ei voisi millään mahtua minuun satuttamatta. Mutta tiesin, ettei paluuta enää ollut, sillä vaimoni pakottaisi minut siihen, jos yrittäisin perua.
        -Ja nyt äkkiä makkarin puolelle, haluan tuon vielä pilluuni ennen kuin kuin tuo pikkulutka siemennetään, Sari huohotti urakan jälkeen.

        Vaimoni tarttui jäykkään varteen, talutti miestä perässään makuuhuoneeseen samalla riisuen toisella kädellä pikkareitaan. Pikkareiden alta paljastui kiinteät pakarat, joissa ei ollut yhtään ylimääräistä löysää. Muodot jatkuivat hoikan vyötärön kautta virheettömiin selkään ja niskaan. Hoikat ja kiinteät reidet ja sääret tekivät paketista täydellisen. Hyvin huomasi, että pitkät juoksu-, pyörä- ja hiihtolenkit täydennettynä kuntosalilla ja monenlalaisella muulla liikunnalla olivat tehneet tehtävänsä. Hän istuutui sängynreunalle miehen jäädessä seisomaan viereen kuin tarjoamaan kullia suuhun. Yöpöydällä olivat valmiina sekä liukuvoide että kondomit, sillä sen verran olimme sopineet pelisääntöjä, että paljaalla ei naitaisi ainakaan vielä ensimmäisellä kerralla. Näppärin sormin punakyntiset sormet rapsauttivat kortsupaketin auki ja muutamassa sekunnissa kumi oli jo rullattu paikoilleen. Sitten vielä muutama kunnon upotus suuhun juurta myöten, jonka jälkeen vaimoni kallistui selälleen omalle paikalleen sänkyymme ja veti Jarkon empimättä päälleen.
        -Nyt sitä kyrpää tuonne pilluun, ja kunnolla, Sari sanoi nostaessaan sääriään ja käsiään miehen ympärille. Ja Jake teki työtä käskettyä ja upotti elimensä kertatyönnöllä juurta myöten puolisoni kosteaan reikään.
        -Aaaaah......, vaimoni suu avautui ja sieltä kuului nautinnollinen voihkaisu. Sitten alkoikin välittömästi kiihkeä nussinta. Miehen tiukat pakarat ja lihaksikas selkä tekivät työtään kiihkeiden työntöjen tahtiin. Katsoin vaimoni kasvoja nainnin jatkuessa ja näin niissä pelkkää kiimaa ja nautintoa. Katseemme kohtasivat ja kuin härnätäkseen minua vaimoni hymyili ilkikurisesti. Tunsin kieltämättä mustasukkaisuutta, koska tiesin, etten koskaan voisi tarjota hänelle vastaavaa. Mutta minua lohdutti se, että kohta saisin itsekin sitä, mistä tykkäsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni tarttui jäykkään varteen, talutti miestä perässään makuuhuoneeseen samalla riisuen toisella kädellä pikkareitaan. Pikkareiden alta paljastui kiinteät pakarat, joissa ei ollut yhtään ylimääräistä löysää. Muodot jatkuivat hoikan vyötärön kautta virheettömiin selkään ja niskaan. Hoikat ja kiinteät reidet ja sääret tekivät paketista täydellisen. Hyvin huomasi, että pitkät juoksu-, pyörä- ja hiihtolenkit täydennettynä kuntosalilla ja monenlalaisella muulla liikunnalla olivat tehneet tehtävänsä. Hän istuutui sängynreunalle miehen jäädessä seisomaan viereen kuin tarjoamaan kullia suuhun. Yöpöydällä olivat valmiina sekä liukuvoide että kondomit, sillä sen verran olimme sopineet pelisääntöjä, että paljaalla ei naitaisi ainakaan vielä ensimmäisellä kerralla. Näppärin sormin punakyntiset sormet rapsauttivat kortsupaketin auki ja muutamassa sekunnissa kumi oli jo rullattu paikoilleen. Sitten vielä muutama kunnon upotus suuhun juurta myöten, jonka jälkeen vaimoni kallistui selälleen omalle paikalleen sänkyymme ja veti Jarkon empimättä päälleen.
        -Nyt sitä kyrpää tuonne pilluun, ja kunnolla, Sari sanoi nostaessaan sääriään ja käsiään miehen ympärille. Ja Jake teki työtä käskettyä ja upotti elimensä kertatyönnöllä juurta myöten puolisoni kosteaan reikään.
        -Aaaaah......, vaimoni suu avautui ja sieltä kuului nautinnollinen voihkaisu. Sitten alkoikin välittömästi kiihkeä nussinta. Miehen tiukat pakarat ja lihaksikas selkä tekivät työtään kiihkeiden työntöjen tahtiin. Katsoin vaimoni kasvoja nainnin jatkuessa ja näin niissä pelkkää kiimaa ja nautintoa. Katseemme kohtasivat ja kuin härnätäkseen minua vaimoni hymyili ilkikurisesti. Tunsin kieltämättä mustasukkaisuutta, koska tiesin, etten koskaan voisi tarjota hänelle vastaavaa. Mutta minua lohdutti se, että kohta saisin itsekin sitä, mistä tykkäsin.

        Seurasin vierestä, kun vaimoni voihkinta kiihtyi samaa tahtia nussinnan tahdin kanssa. Näytti siltä, että nyt hän sai vihdoinkkn kunnolla melaa mekkoon. Voihkinnan sävystä päättelin homman päättyvän pian orgasmiin ja aloin itsekin valmistautua naitavaksi. Valkoisen jakkupuvun takin heitin yöpöydän viereen lattialle ja punaisen toppini huiskasin samaan kasaan. Yläosaani jäivät vain tummansiniset pitsirintsikat. Otin yöpöydältä liukuvoideputkilon ja asettauduin selälleni makaamaan puolisoni viereen. Puristin voidetta reilusti sormilleni ja kurottauduin reiälleni. Riisuin vielä pitsipöksyni ja pudotin ne sängyn viereen. Levitin pakaroita toisella kädelläni ja rasvasin peräaukkoni ympäristön huolellisesti reilulla määrällä liukastetta. Kurottauduin vielä yöpöydälle ja otin yhden kondomipaketin ja reräisin sen jo valmiiksi auki. Halusin kuitenkin vaihtaa Jarkolle uuden ja puhtaan kumen ennen kuin hän työntyisi minuun. Pursotin vielä reilusti liukkari kämmenelleni odottamaan rasvattavaa kalua.Olin nyt valmis.

        Juuri kun käänsin päätäni katsoakseni vaimoni ilmeitä nainnin aikana hän saikin valtavan orgasmin. Selkä ja niska taipuivat kaarelle ja kynnet pureutuivat miehen selkälihaksiin. Suu aukesi ammolleen huudon säestyksellä.
        - Aaaaah..... oiiiiih.... oiiiih, hän vikisi jalkojen heiluessa lähes holtittomasti. Vihdoin voihkinta lakkasi ja Sari lysähti lähes hervottomana makaamaan ja jäi huohottamaan kuin lähes tiedottomana.

        Jake ei sen sijaan aikaillut vaan vetäytyi vaimostani ulos ja kömpi suoraan levitettyjen reisieni väliin. Mitään sanomatta hän tuli rintani päälle ja kumartui eteenpäin tuoden valtavassa seisokissa olevan elimensä lähelle kasvojani. Ymmärsin kyllä vähemmästäkin. Kohottauduin hieman ja luiskautin kalun suuhuni.
        -Putsaahan sitä vähäsen vaimosi mehuista, Jarkko urahti.
        Tein työtä käskettyä ja annoin reippaasti suuhoitoa minkä pystyin tuolle jötikälle. Lopuksi Jarkko paunautui kovemmin ylleni ja alkoi työnnellä suuhuni. Makasin alistettuna miehen alla kyrvän työntyessä lähes kurkkuuni asti ja sainkin pian yökkäysrefleksin. Onneksi suunainti loppui. Kalu heilui kasvojeni edessä ja tartuin siihen kädelläni ja rasvasin sen kouraani varaamalla liukkarilla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe