Lakko ja polttoainepula

Anonyymi-ap

Jotta hallitukselle tulee selväksi niin jokainen kuljettaja ajakaa polttoainetankki lähes tyhjäksi. Kun lähihuoltoasemalla tai Nesteen Truckasemalla on Diesel loppu niin sanotte omalle työnantajalle Bye Bye ei ole polttoainetta . Sitä ei saa nyt.
Ei muuta kuin sauna lämpenemään ja kaljat kylmenemään. Se on vapaapäivä sellainen palkallinen kun ette ole lakossa. Hyvä homma. TV uutiset sen minulle opetti.

21

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta oli huono idea kun TV:ssä toitotettiin ,että NESTE ei pysty toimittamaan polttoainetta Bussi varikoille. Luotiin sellainen väärä kuva ,että diesel loppuu asemilta.Totta mooses tämä kannustaa kaikkia reppanoita ajamaan auton tankin tyhjäksi ja kertomaan yrittäjälle, että huoltoasemalla oli nafta loppu. En voi tulla huomenna töihin. Jokainen kuski voi omantuntonsa mukaan kertoa mitä vaan, oliko se diesel todellisuudessa loppu? Kiitos jälleen kerran uutismedialle kun luotte uhkakuvia.

      • Anonyymi

        Hieno homma minäkin ajan tankin tyhjäksi ja kerron isännälle , että polttoainetta ei saa huoltoasemalta tällaista tämä elämä on nykySuomessa , palkka juoksee, kuski ei enää huomisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma minäkin ajan tankin tyhjäksi ja kerron isännälle , että polttoainetta ei saa huoltoasemalta tällaista tämä elämä on nykySuomessa , palkka juoksee, kuski ei enää huomisen jälkeen.

        Siis jos minä aloittelevana kuskina ymmärrän asian, niin minun pitää ajaa autostani tankki lähes tyhjäksi ja ilmoittaa työnantajalle ettei polttoainetta saa huoltoasemalta. Haluaisin kuitenkin käydä kokeilemassa jos voisin tankata Nesteen Truck asemalla, jos vaikka saisin tankin täyteen. Niin mukava työnantaja ,etten haluaisi tuottaa mielipahaa hänelle . Niin olen päättänyt ja menen Neste Truck asemalle ja tankkaan jos naftaa saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos minä aloittelevana kuskina ymmärrän asian, niin minun pitää ajaa autostani tankki lähes tyhjäksi ja ilmoittaa työnantajalle ettei polttoainetta saa huoltoasemalta. Haluaisin kuitenkin käydä kokeilemassa jos voisin tankata Nesteen Truck asemalla, jos vaikka saisin tankin täyteen. Niin mukava työnantaja ,etten haluaisi tuottaa mielipahaa hänelle . Niin olen päättänyt ja menen Neste Truck asemalle ja tankkaan jos naftaa saa.

        Et saa truck asemalta ellet ole kuljetusyrittäjä jolla on sopimus Nesteen kanssa. Jo tarjoat tavallista korttia pumpulle, se ilmoittaa ettei se kelpaa.

        Lakkojärjestöjen kanssa on sovittu hätätyöstä ja polttoainetta kuljetetaan vain siihen tarkoitukseen (mm. ambulansseille, paloautoille, armeijalle ym.).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa truck asemalta ellet ole kuljetusyrittäjä jolla on sopimus Nesteen kanssa. Jo tarjoat tavallista korttia pumpulle, se ilmoittaa ettei se kelpaa.

        Lakkojärjestöjen kanssa on sovittu hätätyöstä ja polttoainetta kuljetetaan vain siihen tarkoitukseen (mm. ambulansseille, paloautoille, armeijalle ym.).

        Eli kaikki pullakuskit pakuineen, hommat loppuivat ja viihteelle D asemilta ei diesiliä saa. No vain kaksi viikkoa lepäilemme, ehkä sen jälkeen jaksamme saapua duuniin.Upe juttu kerrassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki pullakuskit pakuineen, hommat loppuivat ja viihteelle D asemilta ei diesiliä saa. No vain kaksi viikkoa lepäilemme, ehkä sen jälkeen jaksamme saapua duuniin.Upe juttu kerrassaan.

        Eikä työnantaja maksa palkkaa kun ei tee töitä. Voi ottaa armeliaisuuttaan takaisin töihin, ellei ole jo palkannut uutta duunaria tilalle.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­y­m­f­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Stressi vähenee yhdeksänkymmentä prosenttisesti kun ei tartti töistä huolehtia työnjohdon palkan takia jos eivät itse osaa pysty tai kykene firmaan lakon aikana tulevia töitä tekeen mahtaneeko pankki omistaa lafkan jo kahden viikon lakon jälkeen oiskl herrojen kannattanu opetella tuleen vähemmällä toimeen miten on

      • Anonyymi

        Nii taas tätä nykynuorison käsittämätöntä slangia puhekieltä jossa ei ole järjen häivää, ymmärtääkö tämä edellinen kirjoittaja edes mistä on kyse kun jauhaa tällaista paskaa.
        Ei tässä kukaan herra tule vähemmällä toimeen. Kuljetusyrittäjä nykypäivällä elääi nälkärajalla ,ja ihan oikeasti, jokainen kuljetustehtävä kilpailutetaan ja se joka uskaltaa antaa halvimman tarjouksen saa urakan vaikka todellisuudessa ei siitä edes kunnialla tule selviämään. Niin hän on voittaja vaikka haukkaa silkkaa paskaa.


    • Anonyymi

      Miksi tankkaisin Nesteeltä tyhjän varaston ilmakuohuja. TrustivapaaBensiini käy ihan yhtä lailla. Ja DKWt, IDSt ja Q8 ovat myös toimivia.

      • Anonyymi

        Putleri toimittaa bensaa ihan mielellään.


    • Anonyymi

      Miten polttoaineen loppuminen varikon tankista johtaa bussiliikenteessä toiminnan lakkaamiseen ? Luulisin, että siinä tilanteessa käydään hakemassa polttoainetta lähialueen asemista.

      • Anonyymi

        Niinhän bussifirmat aikoo tehdäkin. Mutta monta bussia kun käy tavallisella huoltoasemalla tankkaamassa, niin on lappu luukulla sielläkin. Siinä ei tankata muutamaa litraa kerrallaan.


      • Anonyymi

        ei stadissa kuski osaa ees tankata ne tankataan valmiiksi.


    • Anonyymi

      Bussifirmojen johtajat eivät ole niitä kaikkein terävimpiä maistereita. Rauhanaikana stabiilia touhua. Eivät ole kuulleetkaan usean toimittajan järjestelmästä.

    • Anonyymi

      Ajakaa sähköllä

      • Anonyymi

        Kaikki sähköbussi on tiukasti ajossa, mutta kun niitä ei riitä kaikille linjoille ja jokaiseen lähtöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sähköbussi on tiukasti ajossa, mutta kun niitä ei riitä kaikille linjoille ja jokaiseen lähtöön.

        Olen surullinen ,kun kukaan ei ole huolissaan Maakaasu/biokaasuasemien kaasun riittävyydestä , oman työpaikkani kaikki käyvät maakaasulla ja jos kaasua ei saa niin työni on tauolla. Pitäisi ymmärtää ,että moni yritys on panostanut tähän lähes päästöttömään maakaasuun. Täydellinen lähes päästötön polttoaine, mutta satamien jermut ,etunenässä nämä karvakuontalot, hoitamaton parta lepattaen , läskit äijät esiintyy TV:ssä kuninkaina, tosi äijinä. Kyllä ottaa niin päähän. Suomella ei ole varaa tällaiseen sapelien kolisteluun.


    • Anonyymi

      CO2set ihan samat kuin dieselillä. Harmaata huijausta jos esitetään "melkein päästöttöminä".
      Puhtaita tällä hetkellä vety ja sähkö.
      Itse pysyn dieselkalustossa. Sotaa käydään kakkostisleillä ja kyllä siitä meille amatööriammattilaisillekin riittää.

      • Anonyymi

        Niin ihan sama vaikka käy sinun krapula pieruilla...........
        Mutta tosiasia on se ,että työnantajasi tai jos olet itse yrittäjä niin asiakas vaatii sinulta
        ympäristötekoja. Jos haluat jatkaa kuljetussopimusta niin pitää hankkia kaasuauto.
        Kaasulla käyvä kuorma-auto ei tuota dieselistä tuttua nokea eli pienhiukkasia taivaalle.
        Yrityksille tällaisen polttoaineen käyttö on iso askel kohti hiilineutraalia tulevaisuutta ja rakentaa kuvaa yrityksestä kohti vihreää tulevaisuutta.
        Kuskille on helppo homma. Kaasun täyttö on sujuvaa, Ajomelu on todella hiljainen autossa.Niin kaasu kuorma-auto on huomattavan hiljainen . Muuten ei käytännössä mitään eroa dieselautoon. Ongelma on ainoastaan kuskin päässä .
        Miten tämä ratkaistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihan sama vaikka käy sinun krapula pieruilla...........
        Mutta tosiasia on se ,että työnantajasi tai jos olet itse yrittäjä niin asiakas vaatii sinulta
        ympäristötekoja. Jos haluat jatkaa kuljetussopimusta niin pitää hankkia kaasuauto.
        Kaasulla käyvä kuorma-auto ei tuota dieselistä tuttua nokea eli pienhiukkasia taivaalle.
        Yrityksille tällaisen polttoaineen käyttö on iso askel kohti hiilineutraalia tulevaisuutta ja rakentaa kuvaa yrityksestä kohti vihreää tulevaisuutta.
        Kuskille on helppo homma. Kaasun täyttö on sujuvaa, Ajomelu on todella hiljainen autossa.Niin kaasu kuorma-auto on huomattavan hiljainen . Muuten ei käytännössä mitään eroa dieselautoon. Ongelma on ainoastaan kuskin päässä .
        Miten tämä ratkaistaan?

        Niin vety ja sähkö. Sähkökuorma-autot ovat vielä ei täydellisiä eli kokeiluvaiheessa, ei niillä pitkälle mennä. Vety voi olla tulevaisuutta, mutta ei tänään täällä.
        Asiakas on se joka määrää kuljetusyrittäjän arkea, siis määrää todellisuudessa kaiken.
        Jos kuljetusyritys haluaa kuljetussopimuksen asiakkaan kanssa niin silloin on täytettävä kaikki ehdot jotka asiakas vaatii. Bio/maakaasulla toimivat autot on helppo ratkaisu yrittäjälle, koska ne ovat jopa edullisempia jos ajotehtävät jatkuvat vuosia kun asiakas vaatii ympäristöystävällisiä ratkaisuja.( ei ole muutakaan vielä aidosti tarjota)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe