Mistä apua tilanteeseen kun lähivanhempi hylkää lapsen etävanhemmalle ja muuttaa toiselle paikkakunnalle. Lähi vetää vain rahat välistä(elarit, lapsilisä,kelan tuet) . Lapsi asuu paperilla hänellä mutta käytännössä etävanhemmalla. Lähi ei suostu sovitteluihin. Ja jos etävahempi ei suostu tähän tilanteeseen, alkaa lähi uhkailla yksinhuoltajuudella.
Mistään ei löydy tietoa tähän aiheeseen
Onko kokemuksia vastaavasta, voiko oikeus määrätä etävahemman lähivanhemmaksi ja kuinka todennäköisesti oikeus tapahtuu?
Lapsen asuminen
9
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Asianajaja Lotta Kroneld, Turku
- Anonyymi
En suosittele häntä ainakaan, ei ole kiinnostunut asiakkaistaan eikä vastaa viesteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suosittele häntä ainakaan, ei ole kiinnostunut asiakkaistaan eikä vastaa viesteihin.
Yrityksen taloudellinen tilanne muihin saman alan yrityksiin verrattuna heikko. Yhtiökumppanit vaihtuvat melkein vuosittain. Ottaa kaiketi pakosta ressukat asiakkaat, joihin pätevät asianajajat eivät tuhlaa aikaa.
Hänen kanssaan töitä tehneenä voin sanoa, etten usko hänen olevan oikealla alalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kiinnostunut asiakkaistaan ja vastaa viesteihin, suosittelen lämpimästi!! Tietysti, jos olet lasten vieraannuttaja- "yksinhuoltaja" ei tarvi tarvitsekkaan vastata..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksen taloudellinen tilanne muihin saman alan yrityksiin verrattuna heikko. Yhtiökumppanit vaihtuvat melkein vuosittain. Ottaa kaiketi pakosta ressukat asiakkaat, joihin pätevät asianajajat eivät tuhlaa aikaa.
Hänen kanssaan töitä tehneenä voin sanoa, etten usko hänen olevan oikealla alalla.Kyllä on täysin oikealla asialla, pätevä osaava asianajaja-
hyvin hoiti asian kuntoon, ja vieraannuttaja äidin yhteisten lasten "uusi isä" Timo ei saanut
mitään lastemme huoltajuutta lapsen edun mukaisena , koska ei isä eikä siihen oikeutta! - Anonyymi
Ei kannata ottaa missään nimessä tätä asianajajaa. Hän oli minulla avioero asiassa. Ei vastaa soittopyyntöihin eikä hoida asiaa kunnolla. Ainoa kerta kun oli minuun päin yhteydessä oli kun halusi lähettää laskun minulle. Sen hän kyllä muistaa lähettää, vaikka muuten unohteli vastailla vastapuolelle.
- Anonyymi
Soita Pulkkasen Petrille, Lakipulkkanen kyllä hoitaa!
- Anonyymi
Ulosanti kovin heikkoa ja ei pärjännyt kyllä sillä saralla kovin hyvin. Tyyli melko yksoikoinen ja suorastaan homssuinen. Eivät vakuuttaneet hänen esityksensä.
- Anonyymi
Hyvin vaikuttivat ja Timo ei saanut oheishuoltoa vieraannuttamisen johdosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr3203674- 1072289
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si241504- 911483
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!751268Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman421255- 521145
- 471124
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461051IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika431012