Hei kuinka kauakn hiivan oireet voi kestää miehellä oon 23 v mies oli kaks ab kuuria ja siitä tuli sitte taas hiiva nyt oon ottanu 2 diflucania 2vk välein ja käyttäny canestenia yhden tuubin tänä aikana ja vieläki penistä välillä kutittaa ja kirvelee välillä ja terskasta lähtee valkoista töhnää
Hei hiiva miehellä
Anonyymi-ap
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko pestä itsensä päivittäin?
- Anonyymi
Mikäli hiivatulehdus toistuu usein, voidaan harkita ympärileikkausta. Näin sanotaan mm mehiläisen sivuilla miehen hiivatulehduksesta
- Anonyymi
Ootko parisuhteessa, voi tulla aina takaisin kumppanilta. Käy pyytämässä lääkäriltä pillerikuuri, koska jokin tota sulla ylläpitää, voi olla muuallakin kehossa, ja nyt vaan lievität oireita.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18315780
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864