Hei kuinka kauakn hiivan oireet voi kestää miehellä oon 23 v mies oli kaks ab kuuria ja siitä tuli sitte taas hiiva nyt oon ottanu 2 diflucania 2vk välein ja käyttäny canestenia yhden tuubin tänä aikana ja vieläki penistä välillä kutittaa ja kirvelee välillä ja terskasta lähtee valkoista töhnää
Hei hiiva miehellä
Anonyymi-ap
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko pestä itsensä päivittäin?
- Anonyymi
Mikäli hiivatulehdus toistuu usein, voidaan harkita ympärileikkausta. Näin sanotaan mm mehiläisen sivuilla miehen hiivatulehduksesta
- Anonyymi
Ootko parisuhteessa, voi tulla aina takaisin kumppanilta. Käy pyytämässä lääkäriltä pillerikuuri, koska jokin tota sulla ylläpitää, voi olla muuallakin kehossa, ja nyt vaan lievität oireita.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18315780
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232