Siskosten kanssa saunassa

i'm just a dreamer

Vaimoni sisko, Susanna, oli tulossa meille viikonlopuksi kylään. Sehän kävi minulle mainiosti. Oli mukava katsoa kun Susanna, eli Suski, kulki illalla tai aamulla pelkässä yöpaidassa.

Vaimoni Minna oli kaunis, lyhyehkö, pyöreällä namipyllyllä varustettu nuori nainen. Ruskeat hiukset ja b-kupin rinnat. Suski oli taas vaaleampi. Hieman Minnaa pitempi ja aavistuksen hoikempi, silti hänellä oli isommat rinnat kuin Minnalla. Arviolta C-kuppia.

Lauantai-iltana meillä oli tapana lämmittää sauna ja niin teimme nytkin. Suski meni aina erikseen saunaan tai sitten minä menin yksin ja tytöt yhdessä. Harmitti hieman etten ollut ikinä nähnyt Suskia ilman vaatteita. Kiusasin vähän, niinkuin yleensäkkin, että mennäänkö kaikki yhdessä. Yllättäen Suski vastasi, että mikäs siinä.

Minulla hieman jännitti mennä tyttöjen kanssa yhdessä saunaan. Viimeinkin näkisin Suskin alasti ja pelkäsin, että veri pakkautuisi väärään paikkaan.
Pukuhuoneessa riisuimme kaikki yhtä aikaa. Katselin sivusilmällä Suskia ja huomasin kuinka seksikäs hän oli, enää pikkupöksyt ja rintsikat yllään. Tunsin kuinka kaluni alkoi hieman koveta. Suski otti rintsikat pois ja nopeasti vilkaisin noita isoja kiinteitä rintoja. Nännit oli hieman kovettuneet.
En kerennyt nähdä pikkuhousujen riisumista, sillä minun oli pakko lähteä kylmään suihkuun. Minna löi minua pyllylle, kun menin hänen ohitseen pesuhuoneen puolelle ja tuli itse perässä. Pesuhuoneessa oli kaksi suihkua ja menimme molemmat omiin suihkuihimme. Suski tuli viimeisenä pesuhuoneeseen ja jäi odottamaan jommankumman suihkun vapautumista. Viimeinkin sain katsoa Suskin ihanaa vartaloa kokonaan. Pitkään en kehdannut katsella. Suskin nännit olivat samalla lailla puolikovat kuin äsken. Tummat pimpinkarvat oli leikattu samalla lailla kuin Minnalla. Siistitty lyhyemmiksi ja kolmio oli muotoiltu noin viisi senttiä kapeaksi viivaksi. Taas alapäässäni tuntui samanlainen tunne kuin pukuhuoneessa. Äkkiä lopettelin suihkuttelun ja päästin Suskin paikalleni.

Menin saunan puolelle ja valitsin itselleni paikan rohkeasti keskeltä. Vasemmalla puolella edessäni oli ovi ja oikealle kiuas. Minna tuli sisälle seuraavaksi, vartalo ihanasti vesipisaroita täynnä.
-Jaa sä istuit siihen keskelle, Minna sanoi.
-Joo, sain suustani hiljaa pihalle.
Minna istui viereeni vasemmalle puolelle. Mahtavaa, ajattelin. Nyt Suskin täytyy mennä kaiteen ja minun välistä ohi.
Suski tuli saunaan samalla lailla vesipisaroita vartalo täynnä. Nyt nännit oli kylmässä suihkussa menneet ihan koviksi.
-Meenks mä tonne? Suski kysyi, osoittaen oikeaa puoltani.
-Vaikka, Minna sanoi.
Suski nousi askelman ylös lauteille ja lähti hivuttautumaan ohitseni paikoilleen, pylly minuun päin. Seksikäs vesipisaroita täynnä oleva pylly oli juuri kasvojeni korkeudella. Katseeni oli kuin naulittu, tuohon ihanaan, täydelliseen pyllyyn. Äkkiä muistin Minnan vieressäni ja vilkaisin häneen. Pelkäsin, että hän suuttuu kun katselen toisten perseitä. Minna vain hymyili mulle kauniisti, vaikka oli selvästi nähnyt kuinka olin juuri äsken keskittynyt täydellä antaumuksella seuraamaan hänen siskonsa tiukkaa pyllyä, joka oli keikkunut edessäni.
Taas kullini alkoi hieman kovettua ja nyt ei ollut minne paeta. Välillä vilkuilin Suskin tissejä ja välillä katoin Minnaa, joka vain hymyili mulle. Huomasin kuinka Suski vilkuili kovettuvaa kulliani ja sehän kiihotti mua vain entisestään.
-Meinaako ruveta seisomaan? Minna paukautti!
-No vähän. Sori.. änkytin.
-Ite halusit saunaan meidän kaa. Minna sanoi.
-Ei se meitä haittaa, Suski jatkoi, sitä on ihan kiva katella.
Hetken löylyteltyämme Suski sanoi menevänsä pesulle. Nyt hän ohitti minut kasvot minuun päin. Katsoin estoitta heiluvia tissejä ja vilkaisin tummaa karvoitusta ja häpyhuulia.
Suskin mentyä pesuhuoneen puolelle Minna aloitti.
-Taisit tykätä Suskin tisseistä ku noin pitkään katoit!
-Onhan ne kauniit, mutisin.
-Mennään mekin pesulle, Minna sanoin ottaen kädestä kiinni ja vetäisi minut pesuhuoneen puolelle.

Suski pesi jo saippuoita pois vartaloltaan. Voiko seksikkäämpää näkymää enää olla, ajattelin. Suski nojasi hieman taakseppäin, käsillä hiuksiaan hieroen. Vesi piskoili täyteläisille rinnoille ja nännin sojottivat todella kovina. Vesi valui vartalon läpi ja saippuassa olevat reidet huuhtoutuivat puhtaiksi. Täydellistä!
Suskin huuhtoessa toisella suihkulla, pesimme Minnan kanssa toisiamme toisessa suihkussa. Kullini oli jo täysin juhlakunnossa, enkä välittänyt yhtään. Vilkuilin välillä Suskia ja huomasin kuinka hänkään ei saanut katsettaan pois minusta ja kattoa kohti sojottavasta kullistani. Pesin Minnan vartaloa ja kuvittelin hierovani Suskia. Pesin Minnan saippuaisia tissejä ja samalla katsoin Suskin tissejä. Minna pesi myös minut. Kun hän hymyillen saippuoi kovaa kulliani, huomasin Suskin pysähtyneen aivan paikoilleen. Suski seurasi tarkasti saippuaista kulliani, hieman raskaammin hengittäen. Minna teki minulle vielä kiusallaan muutaman runkkausliikkeen ja minulta pääsi hiljainen ynähdys. Suskin kasvoille levisi leveä hymy. Sitten hän jatkoi huuhteluaan nopeasti.

Aloimme olla kaikki valmiita.
-Mennäänkö vielä saunaan? Minna kysyi minulta sellainen ilme kasvoillaan, etten voinut kieltäytyä.
-Mä meen juomaan saunakaljoja tohon pukuhuoneeseen, Suski ilmoitti ja siirtyi pukuhuoneeseen.
Minua harmitti rajusti. Menimmi kuitenkin Minnan kanssa vielä saunomaan.
-Taisit tykätä tuosta Suskista, kun kyrpäski oli koko ajan ihan pystyssä, Minna kiusasi.
-Onhan se aika seksikäs, sanoin varovasti.
-Aika?
-No se on tosi seksikäs! Vähemmästäkin kyrpä nousee pystyyn!
-Sua taitaa panettaa? Minna kysyi ja vastausta kuuntelematta siirtyi eteeni. Minna työnsi pyöreän pyllynsä kulliani vasten, eikä seisokkia tarvinut odottaa.
-Hullu! Mitä jos Suski kuulee!
-Ei se mitään kuule, Minna jatkoi ja ohjasi kullini pilluunsa. Kivikova kalu upposi sykkivään pilluun helposti.
-Mitenkäs sä noin märkä oot? Taisit itekki kiihottua tuosta tilanteesta.
-Joo.. Minna ähki ja alkoi panemaan mua kunnolla.

Pukuhuoneen ovi kävi. Suski tuli pesuhuoneeseen.
-Ei kai se tänne meinaa tulla, kuiskasin Minnan jatkaessa kovaa naimista.
Saunan ovi avautui ja Suski seisoi alasti ovella. Hänen kasvoillaan oli hymyn ja säikähdyksen sekainen ilme.
-Öö sori.. Mä en tienny.. Mä luulin.. Eiku.. Mä meinasin tulla vielä saunaan...Suski änkytti, muttei poistunut ovelta minnekkään. Suskilla oli suora näköyhteys meidän jalkojen väliin. Minna oli jo lopettanut rajun naimisensa.
-Ei se haittaa, sanoin kiihkoissani sen kummempia miettimättä. Yllättäen Minna myönteli, että ei tässä mitään.
-Voit sä katsoa, sanoin ja otin Minnaa lantiolta kiinni, alkaen liikutella Minnaa uudestaan päälläni. Suski katseli hetken.
-Voinko mä tulla tähän, se kysyi ja siirtyi lauteille, nojaten sivuseinään jalat levällään. Näin suoraan Suskin avoimeen pilluun, joka oli ihan märkä.
-Jooh.. Jooh... Minna voihki, vaihdetaan mekin asentoa.
-Okei
Menin makaamaan selälleni, pää Suskiin päin ja Minna tuli päälleni ratsastamaan. Suski näki nyt meidän panemisen todella hyvin. Sauna ei ollut mikään kovin iso, joten pääni oli lähes Suskin jalkojen kohdalla. Katsoin välillä Minnaa ja välillä Suskia, joka oli alkanut hyväillä klitoristaan huohottaen. Suskin pillu oli vain noin neljänkymmenen sentin päässä silmistäni. Suski hieroi taitavasti pilluaan ja välillä hieroi rintojaan kuin näytiksi minulle. Rohkaisin mieleni ja laitoin kädet taaksepäin Suskin reisille ja pakaroille. Puristelin pyllyä hetken. Minna jatkoi panemista kiihtyvään tahtiin kovasti huohottaen.
Yhtä äkkiä Suski nousi polvilleen juuri kasvojeni kohdalle ja laski pillunsa suulleni. Tungin kieleni suoraan vittuun ja maistelin nesteitä, jotka valui pitkin kasvojani. Painoin koko naamani Suskin pillua vasten ja nautin pillunesteistä. Aloin hurjana nuolla klitorista ja Suski alkoi voihkia lujaa. Kävin todella kuumana! Tiesin, että kohta keittäisi. Minna ratsasti koko ajan kovampaa ja hieroi klitoristaan. Tunsin kuinka hän oli rajusti kiihottunut ja pillu sykki jo todella rajusti kullini ympärillä.
-AAAAH MÄ TUUN!!! AAAAAHHH!!! Minna huusi lujaa pillun sykkiessä rajusti. Tunsin kuinka kyrpäni alkoi nytkyä ja kuinka se sykki spermaa Minnan ihanaan pilluun.
-UUH UUH! Huusin suu auki. Suski katsoi kiihottuneena kuinka laukesimme yhtä aikaa ja hieroi välillä itseään, välillä mua ja välillä Minnan tissejä! Uskomatonta, ajattelin. Kun Minnan orgasmi alkoi loppua, Suski suukotteli Minnaa suoraan suulle.
-Ihanaa, Suski sanoi ja upotti kielen Minnan suuhun. Minna vastasi intohimoisesti suudelmaan.

Nousimme istumaan lauteille ja huokailimme kaikki yhteen ääneen.
-Mitäs nyt? Kysyin.
-Tuo sun kulli on kivemman näköinen kovana, Suski sanoi.
-Sun täytyy tehdä sille jotain, Minna neuvoi hymy huulillaan.
-Käänny tänne päin, Suski komensi mua ja meni polvilleen mun eteen.
Suski otti pehmeän kullini käteensä, joka oli tahmea mällista ja Minnan ihanasta pillunesteestä. Suski alkoi nuolla kullia puhtaaksi ja lopulta alkoi imeä sitä. Kullini alkoi jälleen kovenemaan. Aloin huohottamaan kun Suski upotti kyrpäni uudelleen ja uudelleen suuhunsa.
-Nyt riittää, Minna puuttui peliin, pane mun miestä, hän komenti.
Mikä ihana käsky, ajattelin.
Otin Suskin syliin ja laitoin kovan kullini häpyhuulille. Suski voihkaisi kiihotuksesta. Aloin hieroa Suskin isoja rintoja ja tunsin kuinka pillusta alkoi taas valua ihanaa nestettä. Suski istui lujaa syliini työntäen kullin sisään. Suutelin niskaa ja hieroin noita suloisia rintoja, joiden nännit olivat niin kovat, että ne pian räjähtäisi.
Olin kiihottunut kun olin nähnyt, että Suskissa ja Minnassa on bi-seksuaalisia piirteitä. Minna oli ennen ollut niin kielteinen kaikkia lesbo-juttuja kohtaan. Nyt yllätykseni oli suuri kun Minna ei malttanut jäädä vain katselemaan, vaan siirtyi polvilleen meidän eteen ja alkoi nuolla Suskin klitorista samalaa kuin mina työnsin kyrpääni Suskin märkään vittuun.
-AAAH tuo tuntuu niiiin hyvälle, Suski ulisi, UUUH sä oot Minna ihana.. MÄ RAKASTAN TEITÄ!!!!! AAAAHHH!!!
Panin Suskia aina vaan nopeammin ja Minna jatkoi rajua nuolemistaan. Hyväilin Suskin tissejä ja vartaloa. Suskin kädet vaelsi välillä hänen omille tisseilleen ja välillä painoi Minnan päätä kohti pilluaan.
-AAAH NYT MÄ TUUN!! AAAAAH UUUUH AAAAH!!! Suski huusi todella lujaa. Pillu sykki kullini ympärillä, kun Suski sai orgasmin.
Suski lopetti naimisen ja huokasi syvään. Suski istui sylissäni, kulli vielä sisällä. Tytöt halailivat ja suukottelivat ja hyväilivät toistensa vartaloja.

Yhtä äkkiä Suski noisi päältäni.
-Nyt hoidellaan sut, Minna sanoi.
-Saat tehä mitä haluat, Suski jatkoi.
Tytöt alkoi vuoroin imeä mun kullia ja kiveksiä. Hyväilimme kaikki toisiamme. Oli kiva hyväillä tyttöjä joka paikasta. Suskin tissejä, Minnan hyvää pyllyä. Toteutin unelmani, joka ei Minnan b-kupin rinnoilla kunnolla onnistunut. Nain Suskin isojen tissien väliin. Tytöt hymyili ja suuteli toisiaan.
-UUH UUH.. MÄ TUUN!! Ilmoitin.
Vedin kullin pois Suskin rintojen välistä ja aloin runkata kulliani. Tytöt nauttivat näkemästään. Spermaa alkoi lentää valtavalla suihkulla. Sitä lensi tyttöjen suuhun, poskille ja rinnoille. Tytöt nielivät kaiken ja suutelivat toisiaan. Lopuksi he nuolivat toistensa tissit puhtaiksi.

Poistuimme kaikki nauraen suihkun puolelle. Pesimme vielä toisemme ja menimme kaikki alasti nukkumaan isoon parisänkyymme. Suskin viikonloppuvierailut lisääntyivät entisestään...
-LOPPU-





Huh. Tulipas pitkä. Monta tuntia meni kirjoittaessa. Toivottavasti nautitte. Palautetta saa antaa, niin pojat kuin tytöt!

72

175680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x:x

      KIITOS!

      • Kulliajakiveksiä

        Katsoin estoitta heiluvia häpyhuulia. Pesin Minnan saippuaisia kiveksiä ja kullia. Aloin hieroa Suskin isoja rintoja ja tunsin kuinka pillusta alkoi taas valua saunakaljoja. Hyväilimme kaikki tissejä ja kiveksiä. Suutelin niskaa ja hieroin kyrpääni ja nautin saunakaljoja. Rohkaisin mieleni ja laitoin kädet Minnan suuhun. Aloin huohottamaan kun nautin hurjana saunakaljoja. Aloin nuolla neljänkymmenen sentin kyrpääni todella lujaa. Spermaa alkoi lentää suulleni. Tunsin kuinka koko naamani pian räjähtäisi. -Ihanaa, Suski sanoi ja upotti saunakaljoja suuhun.


    • Eros von kikkelsdorf

      Mahtava stoori lisää tämänkaltaisia kiitos.
      Saa jopa vanhemmankin kiihoittumaan.........

    • Ose

      Loistava
      Haluun tommosen vaimon ja Siskon...... Niin onhan sil hyvä pyllynen sisko... Nyt Panettaa

    • huhhuhhuhhuuuuu

      luulis ny että vois keksii vähän jonkun muita sanoja kun pillu ja kulli... ollaan kuultu.
      lisäksi tarina olis ollu paljon parempi jos tytöt ei olis siskoksia,SAIRASTA!!
      Huomaa ettei oo seksikokemusta lainkaan,

      • I'm just a dreamer

        Oli siinä nyt jotain muitakin sanoja noista kyseisitä elimistä käytetty. Itse en tykkää käyttää mitään ihmeellisiä kielikuvia...

        Joo ne siskokset oli ehkä vähän huono juttu. Älysin tämän vasta jälkeenpäin, kaveri olisi kelvannut tilalle vallan mainiosti. Varsinkin kun siinä oli semmoista lesbomeininkiä, josta ei kaikki varmaan tykkää muutenkaan.

        En tiedä mistä tuon seksikokemattomuuden vedit. Varsinkin kun saan seksiä aivan säännöllisesti, en ole mikään pikkupoika.


        Kiitos kaikille palautteesta, niin hyvästä kuin kritisoivastakin.

        Tää oli muuten mun eka novelli ikinä.


      • Akseli
        I'm just a dreamer kirjoitti:

        Oli siinä nyt jotain muitakin sanoja noista kyseisitä elimistä käytetty. Itse en tykkää käyttää mitään ihmeellisiä kielikuvia...

        Joo ne siskokset oli ehkä vähän huono juttu. Älysin tämän vasta jälkeenpäin, kaveri olisi kelvannut tilalle vallan mainiosti. Varsinkin kun siinä oli semmoista lesbomeininkiä, josta ei kaikki varmaan tykkää muutenkaan.

        En tiedä mistä tuon seksikokemattomuuden vedit. Varsinkin kun saan seksiä aivan säännöllisesti, en ole mikään pikkupoika.


        Kiitos kaikille palautteesta, niin hyvästä kuin kritisoivastakin.

        Tää oli muuten mun eka novelli ikinä.

        Ihmeellinen tarve on noilla aina huutaa "sairasta" jos jossain tarinassa perheenjäsenet tyydyttää toisiaan. Hitonkos väliä sillä nyt on.


      • Hey!!:)
        Akseli kirjoitti:

        Ihmeellinen tarve on noilla aina huutaa "sairasta" jos jossain tarinassa perheenjäsenet tyydyttää toisiaan. Hitonkos väliä sillä nyt on.

        mahtavaa!! Ja oon täysin samaa mieltä Akselin kanssa.


      • Ei ole

        Tällä palauteruikuttajalla seksikokemusta lainkaan. Saman miehen jakaminen siskosten keskenhän on todella yleistä.

        Sori en tullut ajatelleeksi etteiväthän siskokset jaa muuta kuin hyviä ja kykeneviä miehiä keskenään...


      • lame?
        I'm just a dreamer kirjoitti:

        Oli siinä nyt jotain muitakin sanoja noista kyseisitä elimistä käytetty. Itse en tykkää käyttää mitään ihmeellisiä kielikuvia...

        Joo ne siskokset oli ehkä vähän huono juttu. Älysin tämän vasta jälkeenpäin, kaveri olisi kelvannut tilalle vallan mainiosti. Varsinkin kun siinä oli semmoista lesbomeininkiä, josta ei kaikki varmaan tykkää muutenkaan.

        En tiedä mistä tuon seksikokemattomuuden vedit. Varsinkin kun saan seksiä aivan säännöllisesti, en ole mikään pikkupoika.


        Kiitos kaikille palautteesta, niin hyvästä kuin kritisoivastakin.

        Tää oli muuten mun eka novelli ikinä.

        ja sen huomaa


      • Anonyymi
        Ei ole kirjoitti:

        Tällä palauteruikuttajalla seksikokemusta lainkaan. Saman miehen jakaminen siskosten keskenhän on todella yleistä.

        Sori en tullut ajatelleeksi etteiväthän siskokset jaa muuta kuin hyviä ja kykeneviä miehiä keskenään...

        kuinka usein myös siskosten miehet nussivat keskenään ja haluavat katsoa miesten välistä


    • minä

      jumalauta kun oli hyvä stoori!!!!!! rupes pikkasen panettaa ;) ois saanut olla vielä pidempi!

    • janne

      Mielestäni yksi parhaista novelleista mitä olen lukenut!
      ja noille muille ns. ruikuttajille että mielestäni asialliset kommentit antavat paremman palautteen siis negatiivisenakin. tuskin siinä mitään tarvetta on suuremmasti huudella..
      Mut jatkahan juttunikkari samaan malliin!!

      • myös

        Todella hyvä tarina!!


    • kostea

      kostuin sekunnissa! todella kiihottava tarina!
      pyllypano vaan puuttu...

      • Anonyymi

        tykkäätkö molemmin puolisista pylly panoista


    • saatanan

      hyvä juttu!!!tämmöstä kamaa lisää

    • *häpyhuulinainen*

      hyvä juttu oli.. ihan omakin pillu kostuu

      • Anonyymi

        täällä kans kalu koveni


    • helevetin

      hyvä juttu!!!lisää tollasta kamaa tänne saatana

    • i'm just a dreamer
    • Blue777

      Muuten mainion tarina, hyvä saunatunnelma, mutta KUN VAAN ET OLISI KÄYTTÄNYT VAIMOSI SISKOA tarinassa! :)

    • saara

      Oli hyvin kiihottava tarina. Näitä lisää.

    • antti

      Yleensä tämmösissä kirjotuksissa on kamalasti kirjotusvirheitä. Tässä niitä ei ollu ku muutama, vaikka näinki pitkä oliki.. Ja kappalejako helpotti lukemista. Sisältöä en ala kommentoimaan, otsikko kertoo sen.=)

    • Mie

      Aarimmaisen hyvin johdeltua ja perusteellisen nostattavaa tyylia.
      Seuraavaksi Noopeli!

    • kivaa oli

      tätä halutaan lisää. oli tosi kiva lukea kun sillä oli hyvät seuraukset...lupaathan uusia juttuja?

      • gdgfd

        okei myönnetään, en jaksanut koko juttua, ei sen takia että siinä esiintyi sisko vaan kun rupes nukuttamaan.

        Muuten onko kukaan oikeasti pannut siskoaan/veljeään?


      • 26
        gdgfd kirjoitti:

        okei myönnetään, en jaksanut koko juttua, ei sen takia että siinä esiintyi sisko vaan kun rupes nukuttamaan.

        Muuten onko kukaan oikeasti pannut siskoaan/veljeään?

        tosin ikää oli n.15v, eli kunnon rakastelua se ei ollut. tultiin samoista bileistä pikku kännissä kotiin, vanhemmat matkoilla. pesulla piti molempien käydä ja mentiin sit yhtä aikaa ja yksi asia johti toiseen ja jne..


      • Poi..
        gdgfd kirjoitti:

        okei myönnetään, en jaksanut koko juttua, ei sen takia että siinä esiintyi sisko vaan kun rupes nukuttamaan.

        Muuten onko kukaan oikeasti pannut siskoaan/veljeään?

        Olin neljätoista kun isosiskoni OPETTI saunomaan kunnolla. Nyt olen 26v ja vieläkin 39v siskoni haluu opettaa minua kun jäädään kahden.


      • Anonyymi
        gdgfd kirjoitti:

        okei myönnetään, en jaksanut koko juttua, ei sen takia että siinä esiintyi sisko vaan kun rupes nukuttamaan.

        Muuten onko kukaan oikeasti pannut siskoaan/veljeään?

        veli on nussinut mun peppua ja ottanut suihin silloin nuorempana


    • puppe

      Kuulostipa nimet tutuilta.Et kai vain ole P.K. Jos olet, en ihmettele juttuasi, olen kyllä kuullut että olet aika pervo tyyppi.

    • ehdin kyllä toivoa jo persettäkin..:D

      JATKOA!!

      Säätänän hyva!!!


      JA SEKSIKKÄÄT NIMET MUIJILLA!!!!

    • Satuja aunasta

      ISTU KIUKAALLE

    • Andrei 56

      Pikkuveli kokoajan terhakkaastipystyssä.Mahtavaa menoo tollaisesta vois nauttiikin.Kiitos......

    • ---Mmm---

      Todella kiihottava! Hieman ehkä outoa oli kun tytöt olivat siskoksia.. Muuten mahtava!

    • satisfieddudeyes

      Oikein seksikäs stoori!! Lisää näitä vaa, oot mestari! Nams.

    • Hyvä tarina!!

      Tosta siskojen toistensa tyydyttämisestä, ni jos on hyvin samanikäiset siskokset (tai miksei veljekset tai sisko veli) niin seksuaalisista asioista kiinnostuminenhan alkaa molemmilla suht samaan aikaan. Ei siis yhtään ihme jos jotkut toisilleen läheiset siskokset tutustuvat keskenään seksuaalisuuteensa ym. Ja teininä alkoholillakin saattaisi olla osaa asiaan. Ja jos on kerran kokeiltu ja hyväksi todettu niin miksei sama saattaisi toistua myöhemminkin. Tarinan siskosten taustaahan emme tiedä.

    • Saunapumppu

      Yks työkaverini tuli kylään ja illan aikana löysimme kaikki kolme toisemme saunan lauteilta. Ilta jatkui sellaisena, että vaimo sai kahta miestä yhdessä ja erikseen. Se oli eka kerta ja jatkunut useamman kerran sen jälkeen.

    • Kustannusjohtaja

      Tuo kuusi vuotta sitten kirjoittamasi "novelli" ei täyttäisi yhtiömme julkaisukriteereitä. Et osaa keskittyä muutaman kohtauksen kunnolliseen kuvaukseen, vaan keräät samaan tarinaan koko seksiaktien risupaketin. Vähemmästäkin alkaa läähättää. Lisäksi tarinan kulku ei vaikuta kovin uskottavalta. Annan sinulle entisen päätoimittajan ohjeen nuorelle toimitusharjoittelijatte: ota jutustasi puolet pois je heitä se roskakoriin!

    • tyttö 17v.

      Kiva novelli, sain kun aattelin Suskin bb-Annikaksi ja Minnan bb-Suviksi ;)

    • Tyttö 18

      Tosi hyvä novelli. Alko jo panettaa itteekin ;)

    • siskon kateutta?

      aika jännä... ehkä en ite käyttäs VAIMON siskoa... veikkaisin että tulis vaimolle kateus... itelleni ainakin tulis. muuten tosi hyvä, ja hyvin kirjotettu. harrastan itekkin kirjottelua, mutta en täs genressä. seki toinen oli hyvä, muta tää on parempi...

    • kokenut+50

      Ei edes todellisuudessa ole mitään ihmeellistä, vaikka siskokset olis samassa sängyssä !
      Kaikki on mahdollista !
      Älkää ahdasmieliset moralisoiko, kun ette ole kokeneet. Ja kyseessä vielä novelli. Olen kokenut sen aidossa elämässä, siis vähän samantapaisen jutun.

    • Jaakko 238

      Tämmöstä meilläkin on aina.

      Välillä naapurin kaa.

    • panomies

      ihan hyvä tarina paitsi että oot pornofilmejä kattoessas saatanan runkkari tuon keksinä.oot varmaan saanu hyvät kiksit tuota keksiessäs..ddddd

    • Seceret

      Tosi hyvä tarina jatka vaa!!

    • Seexii

      Ah, ihana ! Alkaa pillu kastua kun lukee tätä! Lisää vaan jos löytyy !

    • jöpötysmaksimus

      5/5 kyll seisos

    • Jami696969

      Kelpas tumputtaa samalla kun luin! T: 13v poika suomen turuust

    • Spermasäle

      mä luin ,sit panin akkaa ja sen siskoa ja ruisskutin kans spermat molempien suuhun ja rinnoille

    • nuhgt

      just jees, mut lopun sperma jutut meni ehk vähä yli. kiitti.

    • 1995

      TODELLA HYVÄ. Alko itlläki seistä ku luki ton :D :D

    • biggyqq

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    • Kiihottunut

      Uuuhh!! Tartten tollasen vaimon ja siskon!!

    • Sumpsan Sulttaani

      Hyvin keksitty ja namuzti nussittu, ehkä nauhoitettu kun noin hyvin muistaa, saisko nauhan?

    • Wetmama

      Joku oli osin kopioinut tämän kaksplussan tarinoihin :D mut tää on parempi versio!

    • Liisa-ihmemaa

      No johan oli juttu sulla :D

    • jorma jortikka

      ei paha.

    • pollsteri

      Tässä on eräs englanninkielinen asiallinen kyselytutkimus joka pyrkii kartoittamaan sitä millaiset ulkoiset tekijät voisivat mielestäsi vaikuttaa seksisuhteen syntymiseen sisarusten välille.

      http://www.misterpoll.com/polls/476061

    • kullia ja kiveksiä

      Vaimoni Minna alkoi hieman koveta. Vedin kullin väärään paikkaan ja kiveksiä erikseen tissien väliin. Nain Suskin tissejä päälläni. Suutelin kovettuvaa kulliani intohimoisesti. Suski jatkoi kullia ja kiveksiä syliini työntäen. Pesimme vielä pikkupöksyt ja rintsikat. Tiesin, että kohta Minna keittäisi pehmeän kullini ja Suskin tissejä. Kiveksiä lensi tyttöjen suuhun. Pesimme tissit puhtaiksi. Suskin rintojen välistä alkoi lentää valtavalla suihkulla spermaa Minnan ihanaan pilluun. -Ihanaa, Suski sanoi ja upotti saunakaljoja suuhunsa.

    • OnkoSeVäärin

      Olis kiva kuulla tällaisia stooreja jotka on ihan totta. Kuinka moni on oikeasti päässyt nussimaan oman muijan siskoa? Tai kaverin muijaa? Tai jotain omaa sukulaista? Esim serkkua? Itsellä on kokemusta oman muijan kavereista, kavereiden muijista, serkuista. Mutta kaikki on kyllä ollut hyvin salaista ja vaan kahden välistä.

    • Anonyymi

      Minulla on viisi siskoa saunoimme aina yhdesssä muistan kun kahden vanhemman siskon tissit alkoivat kasvaa ja pimpin karvat samaten. En niihin erikoisemmin kiinnittänyt huomioo, mutta jonkin ajan kuluttua minua nuorempi sisko ehdotti minule omaa saunavuoroa. Sen jälkeen saunoin yksin, myöhemmin ajattelin oli varmaan hyvä hetki saada oma vuoro, olisin voinut saunoa hyvinkin pitkään siskojen kanssa, minäkin kehityin ja siskojen tissit kasvoi ja olisin jossain vaiheessa kiinnittänyt enemmän huomioo tähän asiaan. Tuli se vaihe et alkoi helposti seisomaan ja sain ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen mikä oli voimakas seksuaalinen heääminen seksuaalisten tunteiden maailmaan. Olisi ollut yllättävää jos olisin siskojen kanssa saunonut ja jollain kerralla penis olisi alkanut voimakkaasti seisomaan kun olisin katsellut siskojen kauniita tissejä pystyssä ja tuuheita pimpin karvoja. Onneksi säästyin ehkä noloittavilta tilanteilta. Sen jälkeen kun olin kokenut ensimmäisen siemensyöksykokemuksen aloin harrastaan saunoessani masturpointia mikä tuntui tosi kiihottavalta kun sai voimakkaan siemensyöksyn ja näki miten siemenneste voimalla purkautui pitkälle.

      • Anonyymi

        Luin edellisen kokemus kertomuksen pojasta joka saunoi siskojen kanssa, oli ihana miten veli oli kokenut siskojen kanssa sanomisen nuoruuden keväässä. Kaunis kokemus siskojen tissien esiin tulosta ja pimpin karvoista ja veljen seksuaalisesta heräämisestä puperteetti iässä. Olisiko jollain samansuuntaisia kauniita kokemuksia?


    • Anonyymi

      loistava sauna reissu kiitos

    • Anonyymi

      Vaimon ja vaimon isosiskon kanssa on kyllä mahtavaa päästä saunaan. Molemmat ovat reiteviä, poikkeuksellisen pyöreäperseisiä, kapeavyötäröisiä ja pienirintaisia. Vaimon sisko on vaimoa vajaat 10 cm pidempi. Lisäpituudesta suurin osa mennyt jalkoihin. Vaimon siskossa kaikki on vaimoa vähän suurempaa. Lantio on leveämpi, perse on pyöreämpi ja tissit ovat suuremmat. Uskomatonta miten 47 vuotiaalla rinnat voivat sojottaa suoraan eteenpäin. Lisäksi jalkojen välissä on aina todella kapea kiitorata. Kaluni on saunareissulla aina melko jähmeä.

    • Anonyymi

      Hyvin on sinulla asiat. Pahoin pelkään, että kiipeät kohta taas Suskin selkään. Nussi toki häntä minun ja kaikkien muidenkin lukijoiden edestä, tai takaa... ISO SISÄÄN!

    • Anonyymi

      Liikaa senttimetrien mittaamista että olisi edes mitenkään todellisentuntuinen pikemminkin säälittävän runkkariluuserin idioottimaisia päiväunia

      • Anonyymi

        Ihan niin kuin sinä olisit sen kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Olin vaimon ja hänen siskon kanssa saunassa eräällä mökillä ollessamme. Valitettavasti vaimon siskolla oli uimapuku päällä, vaimolla bikinit ja mulla uikkarit.

    • Anonyymi

      Hyvä tarina. Pikkusen häiritsivät siskosten "lesbaaminen" ja se, miten jaksaa kuumassa saunassa pitempää sessiota. Olen nussinut muutaman kerran saunassa, mutta ne ovat olleet enemmänkin pikapanoja ja niistäkin seurasi todella kuuma olo. Nuorempana tuollaista jaksoi, mutta ei enää nykyisellä iällä.

    • Anonyymi

      Paras seksinovelli, mitä olen lukenut. Kielikin laadukasta. Kuten palautteesta näki, tytötkin lukivat vittu kiihottuneena. Osaat kirjoittaa!

    • Anonyymi

      Ihan hyvä tarina. Tosi elämässä varmaan siskokset harvemmin toisiaan nuolee. Olen pannut vaimoa ja hänen siskoaan silloin tällöin hänen kyläillessään. Siskoa panin vieras huoneessa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe