Parempi osa pääsee Kankaanmäen kalliosuojiin kun pommitukset alkavat

Anonyymi-ap

Sota Naton ja Venäjän välillä näyttää tulevan 1 - 3 vuoden kuluessa. Se tietää suomalaisille kovia aikoja. Nyt ollaan etulinjassa ja amerikkalaiset ovat valmiita taistelemaan viimeiseen suomalaiseen asti.
Kankaanmäen luolissa on tilaa vain osalle kuntalaisia, ja on selvää ettei ihan kaikkia kannata edes yrittää pelastaa. Uskotko sinä että kuulut tähän pelastettavaan osaan, vai onko kohtalosi pärjätä omillasi?

54

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Uskotko sinä että kuulut tähän pelastettavaan osaan, vai onko kohtalosi pärjätä omillasi?"

      - Venäjä ei tappaisi minua, joten JOO.
      - Kohtalosta en tiedä, mutta olen pärjännyt.

      • Anonyymi

        Vastauksestani tuli ristiriitainen, koska en ole samaan mieltä aloittajan kanssa.
        - En siis ylipäätänsä usko että Venäjä hyökkää ja vaikea kuvitella että minä olisi ensimmäisenä tappolinjalla. Veikkaisin että oikeistolla olisi enemmän ongelmia kanssani, mutten loppujen lopuksi olen niin vaivautunut perehtymään asiaan että tietäisin.
        - Olin luolassa tai ei, niin uskon pärjääväni. Lopputuloksen kannalta tuskin väliä, mutta pärjäisin ehkä paremmin luolan ulkopuolella. Jos sotakin tulee, niin enemmän mä idioottisuomalaisia pelkään, kun ei ne rauhan aikanakaan ole osanneet käyttäytyä. Loppujen lopuksi joku Venäjän hyökkäys kuulostaa ihan kivalta, jos se johtaa siihen että nää r*kut häviää pois tästä maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksestani tuli ristiriitainen, koska en ole samaan mieltä aloittajan kanssa.
        - En siis ylipäätänsä usko että Venäjä hyökkää ja vaikea kuvitella että minä olisi ensimmäisenä tappolinjalla. Veikkaisin että oikeistolla olisi enemmän ongelmia kanssani, mutten loppujen lopuksi olen niin vaivautunut perehtymään asiaan että tietäisin.
        - Olin luolassa tai ei, niin uskon pärjääväni. Lopputuloksen kannalta tuskin väliä, mutta pärjäisin ehkä paremmin luolan ulkopuolella. Jos sotakin tulee, niin enemmän mä idioottisuomalaisia pelkään, kun ei ne rauhan aikanakaan ole osanneet käyttäytyä. Loppujen lopuksi joku Venäjän hyökkäys kuulostaa ihan kivalta, jos se johtaa siihen että nää r*kut häviää pois tästä maailmasta.

        ...Kyllä se on niin että valkoiset jättää taas jälkeensä vain pinon raiskattuja naisia, jotka on syntyvyydennimessä tarkistettuja. Keinot on vain aika rajut eikä edes toimi.


    • Anonyymi

      Lapsi nukkumaan

    • Anonyymi

      Ihan oikein että parempi väki suojataan. Muuta persu taitaa päästä mukaan. Ainakin takinkääntäjät.

      • Anonyymi

        Ei normaali ihminen voi olla persujen kanssa edes pommisuojassa. Antaa niiden olla keskenään siellä, tottuneet muutenkin sukurutsaan.


      • Anonyymi

        Muutama persu on pääsemässä jopa rotareihin. Se on ennen kuulumatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama persu on pääsemässä jopa rotareihin. Se on ennen kuulumatonta.

        Miten niin? Ei pidä olla kade.
        Kaupunginhallituksen puheenjohtaja sopii hyvin rotareihin. Hän on aktiivinen ja nyt tekee rajusti hommia kun yrittää nostaa Orimattilan talouden kuntoon. Hennan alueen touhu on kaatamassa Orimattilan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Ei pidä olla kade.
        Kaupunginhallituksen puheenjohtaja sopii hyvin rotareihin. Hän on aktiivinen ja nyt tekee rajusti hommia kun yrittää nostaa Orimattilan talouden kuntoon. Hennan alueen touhu on kaatamassa Orimattilan.

        Juurikin näin. Persut joutui heti kovaan vastuuseen kun kaupunkin talous on kuralla. Larsson tarvitsee nyt persuja paikkaamaan omat ja muitten munimiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama persu on pääsemässä jopa rotareihin. Se on ennen kuulumatonta.

        Olet kuullut väärin. Avantokerhoon on kutsuttu kaikki loput uimataidottomat persufasistit.


    • Anonyymi

      Kyllä rotareihin pääsee kun vain kotona on kaapissa ps. Jäsekirja ja pesäpallomaila, musta paita ja sininen kravatti.

      • Anonyymi

        ”Jäsekirja”? Oletko kirjoitustaidoton pienpuolueiden kannattaja? 😋


    • Anonyymi

      Harmi kun täällä ei näy kirjoittajan oikeaa profiilia. Saisivat nämä vähä-älyiset korvilleen. Siis henkilöt jotka saa yhdistettyä aina politiikan joka asiaan, se on säälittävää omasta mielestä.

      • Anonyymi

        Onneks Raksa Rane kirjottaa omalla nimellään. Mutta hän onkin kunnon porvari eikä persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks Raksa Rane kirjottaa omalla nimellään. Mutta hän onkin kunnon porvari eikä persu.

        Onko joku sanonut, että on tyhmää olla fiksu?


      • Anonyymi

        Uhkailet väkivallalla anonyymisti. Siinä oikea perussankari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailet väkivallalla anonyymisti. Siinä oikea perussankari.

        Ei tuo ole uhkailua.


    • Anonyymi

      Mul on teiän kaikkien jäsenkirjat, isien ja äitien, koirien ja kissojen myös.

    • Anonyymi

      Predator ja Alien nähty tönnön kiskal. Ne jyrää meitin.

      • Anonyymi

        Tönnössä ei ole enää kioskia


    • Anonyymi

      Paljonko sinne terkkarin luolaan mahtuu porukkaa?

      • Anonyymi

        Kaikki muut paitsi ei mallusjoen lampaannussijat


      • Anonyymi

        noin 5000 mahtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noin 5000 mahtuu

        Se on iso määrä. Lähes puolet Orimattilalaisista. Onko jossain nimi luettelo josta näkis kuka pääsee suojaan kun Putin hyökkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on iso määrä. Lähes puolet Orimattilalaisista. Onko jossain nimi luettelo josta näkis kuka pääsee suojaan kun Putin hyökkää?

        Ei ihan, mutta kolmasosa. Olisi kiva tietää kuka on onnellisten joukossa ja kuka jää ydinsäteilyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan, mutta kolmasosa. Olisi kiva tietää kuka on onnellisten joukossa ja kuka jää ydinsäteilyyn.

        Meinaatko, että siellä on portsari ovella listan kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että siellä on portsari ovella listan kanssa?

        Vanhan Mestarin eks portsari tulee pullistelemaan ovelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan Mestarin eks portsari tulee pullistelemaan ovelle.

        Tarkotat kaupungin kalkkikärryn tuuppaajaa?


    • Anonyymi

      Jossain on varmasti suunnitelma kuka pääsee pommisuojaan. Se olisi hyvä julkistaa.

      • Anonyymi

        Jäsenkirja tarvitaan.


      • Anonyymi

        Kysele kaupungilta jos kiinnostaa. Vaikka en epäile hetkeäkään etteikö suoli24:lla tiedettäis kaikesta kaikki.


      • Anonyymi

        Tehty kapitalistien maksamilla verorahoilla, että tuskin sinne pa persuja sittenkään päästetään. Ne viedään Saluksiin avannon reunalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty kapitalistien maksamilla verorahoilla, että tuskin sinne pa persuja sittenkään päästetään. Ne viedään Saluksiin avannon reunalle.

        Kokoomuksen ääni. Halveksitko työtä tekeviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty kapitalistien maksamilla verorahoilla, että tuskin sinne pa persuja sittenkään päästetään. Ne viedään Saluksiin avannon reunalle.

        Huuliharjan camel toe kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty kapitalistien maksamilla verorahoilla, että tuskin sinne pa persuja sittenkään päästetään. Ne viedään Saluksiin avannon reunalle.

        Sinet pääse ees pöntön reunalle.


    • Anonyymi

      kaikki anonyymit pääsee. ne ovat suuria ja mahtavia olentoja joiden merkitys kaupungille on megalomaaninen.

      • Anonyymi

        Tappelu tullee. Onneks on portsari luolan aukolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappelu tullee. Onneks on portsari luolan aukolla.

        Kateellinen?


    • Anonyymi

      Tietenkin.

    • Anonyymi

      Niinpä. Viimeisellö ovella on Tosiportsari!

      • Anonyymi

        Anonyymin urheus on kiistatonta!


    • Anonyymi

      Tulette kaikki kuolemaan!

      • Anonyymi

        Kiva toi korona (vaikka ihmiset kuolikin), kun kävi ilmi kaikkea maskivarastohuijauksia ja leväperäisyyttä. Kokoomus taisi olla asialla? Keskustaa haukutaan, mutta maatalous on vain bisnestä nykyään ja palkataan työntekijöitä, joten en ihmettele, kun joku tuolla sanoi maanviljelijöiden siirtyneen kokoomukselle. Eihän vanhaa maanviljelyä edes ole olemassa, joten mitenpä sellaista puolustaisi. Juna meni jo.

        Ruokaa silti ihmiset tuntuvat haluavan... ja mieluitenkin halvalla tai ilmaiseksi. Palkkaa saada, vaikkei edes tee töitä. Potilaiden pitäisi parantua, vaikkei kukaan niitä edes hoida. Kuolla kaikki silti osaa ja sehän on vain hyvä asia, kun vanhoista ihmisistä on kyse? Sanonpa vain että hienon sotkun olette aiheuttaneet.

        Ihan rakkaudella sanon, kun olen tässä kohta 40 vuotta tätä p*skaa katsellut. Ei tainnut mennä ihan putkeen. Se on kuin sosiaalipalvelut Orimattilassa: nuorena minulle sanottiin että "Ne on tarkoitettu ihmisille, jotka oikeasti sitä tarvitsee" ja palattuani Orimattilaan minulta lopetettiin kaikki tukitoimet, koska olin kuulemma liian huonossa kunnossa. Onneksi siis olin hyvässä hapessa siellä Lahdessa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva toi korona (vaikka ihmiset kuolikin), kun kävi ilmi kaikkea maskivarastohuijauksia ja leväperäisyyttä. Kokoomus taisi olla asialla? Keskustaa haukutaan, mutta maatalous on vain bisnestä nykyään ja palkataan työntekijöitä, joten en ihmettele, kun joku tuolla sanoi maanviljelijöiden siirtyneen kokoomukselle. Eihän vanhaa maanviljelyä edes ole olemassa, joten mitenpä sellaista puolustaisi. Juna meni jo.

        Ruokaa silti ihmiset tuntuvat haluavan... ja mieluitenkin halvalla tai ilmaiseksi. Palkkaa saada, vaikkei edes tee töitä. Potilaiden pitäisi parantua, vaikkei kukaan niitä edes hoida. Kuolla kaikki silti osaa ja sehän on vain hyvä asia, kun vanhoista ihmisistä on kyse? Sanonpa vain että hienon sotkun olette aiheuttaneet.

        Ihan rakkaudella sanon, kun olen tässä kohta 40 vuotta tätä p*skaa katsellut. Ei tainnut mennä ihan putkeen. Se on kuin sosiaalipalvelut Orimattilassa: nuorena minulle sanottiin että "Ne on tarkoitettu ihmisille, jotka oikeasti sitä tarvitsee" ja palattuani Orimattilaan minulta lopetettiin kaikki tukitoimet, koska olin kuulemma liian huonossa kunnossa. Onneksi siis olin hyvässä hapessa siellä Lahdessa :)

        ...Ihmisiä voi kohdella kuin pelinappuloita, muttei ne tottele kuin pelinappulat.

        Se on kuin siemen, jota ei koskaan kylvetty. Joskus sato menetetään, muttei sieltä ole mitään tulossa, jos ei ole siemeniäkään laitettu. Miksi Orimattila siis odottaa jotain tapahtuvan?

        Ehkä niihin lapsiin on nykyään panostettu, toivottavasti. Meidän ikäpolvesta sanottiin että se oli VIRHE että lapsilta leikattiin. Olemme kuulemma sen laman uhreja, mutten ymmärrä mikä tämä lamap*ska tässä on nyt ollut jo kohta sen 40 vuotta? Vieläkö se sama lama?


    • Anonyymi

      Onneks Orimattilassa on pommisuoja. Monessa kunnassa ei ole kuin muutamalle sadalle tehty maan alanen bunkkeri.

      • Anonyymi

        Helssingissä on kans isot maanalaiset pommitus suojat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helssingissä on kans isot maanalaiset pommitus suojat.

        Hevosrattailla sinne siis kun pommitukset altaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helssingissä on kans isot maanalaiset pommitus suojat.

        Siis tämän takiako Hennan asema rakennettiin?!!

        Jäin miettimään sitä että miten sinne Helsinkiin pääsee, kun nyt on polttoaineesta pulaa. Ekaa kertaa koskaan mietin että Hennassa voisi olla hyvä olla! Vai kulkeeko junatkaan?

        Joku näki asiat kaukaa eli orimattilalaiset kuolee, jos ei junalla pääse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämän takiako Hennan asema rakennettiin?!!

        Jäin miettimään sitä että miten sinne Helsinkiin pääsee, kun nyt on polttoaineesta pulaa. Ekaa kertaa koskaan mietin että Hennassa voisi olla hyvä olla! Vai kulkeeko junatkaan?

        Joku näki asiat kaukaa eli orimattilalaiset kuolee, jos ei junalla pääse?

        ...Vanhoissa mustavalkoisissa leffoissa ne menee junaradalla sellaisella "keinupumpulla", jossa kaksi ihmistä pumppaa lavaa eteen päin. Se ei vaatisi sähköäkään, jos sen takia junat pysähtyisi. Todennäköisesti silti pommisuojan oveen on laitettu joku älylukko ja tunnistautuminen on vain älypuhelimella -.- Tyypillistä. Mulla kun ei ole moista h*lvetinkonetta, niin aika vähän tässä yhteiskunnassa pystyy tehdä :/ "Tunnistautua" ja pah!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Vanhoissa mustavalkoisissa leffoissa ne menee junaradalla sellaisella "keinupumpulla", jossa kaksi ihmistä pumppaa lavaa eteen päin. Se ei vaatisi sähköäkään, jos sen takia junat pysähtyisi. Todennäköisesti silti pommisuojan oveen on laitettu joku älylukko ja tunnistautuminen on vain älypuhelimella -.- Tyypillistä. Mulla kun ei ole moista h*lvetinkonetta, niin aika vähän tässä yhteiskunnassa pystyy tehdä :/ "Tunnistautua" ja pah!!

        Et paljon tiedä yleisistäkään asioista.
        Se laite on nimeltään resiina eikä keinopumppulava.


    • Anonyymi

      Orimattila pitää omistaan aina huolta ja nyt ainaskin 5000 pääsee turvaan pommitussuojaan.

      • Anonyymi

        Pervo


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko jo päätetty kuka pääsee suojaan kallioitten sisään terkkarin alle?

      • Anonyymi
        UUSI

        Nopeimmat pääsevät persupolitikkojen luoteja pakoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3141
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2549
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      379
      2439
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1877
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 168
      1280
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe