Kuunteletko heterorakkauslauluja?

Anonyymi-ap

Romanttiset komediat ja heterorakkaus tuskin vetoavat lesboihin. Vai vetoavatko. Muuntuuko heterorakkaus jotenkin sielun sopukoissa naisten väliseksi romantiikaksi? Entä sitten, kun radio soittaa ympäri vuorokauden heterorakkauslauluja? Suljetko toosan, vai alatko kuuntelemaan klassista musiikkia, joka ei sisällä sanoja?

12

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vetoa millään lailla, joskus saatan hetken miettiä että miten joku voi tykätä tai olla miesten kanssa ja se vähän pilaa romanttisia leffoja tms mutta luulen, että tämä johtuu mun menneestä elämästä ja kokemuksesta ja se häviää ajan kanssa. Ai soitataanko radiosta hetero lauluja, en ole huomannut, vaikka paljon sitä kuuntelen.

      Klassista musiikkia kuuntelen usein siksi, että saan rauhaa omilta ajatuksilta.

      • Anonyymi

        YouTube redeemer lives


    • Anonyymi

      Suuri osa rakkauslauluja ei nimeä sukupuolta, joten niihin voi kuka vaan samaistua helposti.

      • Se on just näin. Vaikeampi on nimetä semmosia biisejä joissa sukupuoli ois mainittuna tai tulisi muuten ilmi.


    • Mua ei kyl haittaa heterorakkaus leffat. Miksi ihmeessä haittaisi? Tai laulutkaan. Mä ymmärrän mitä rakkaus on tunteena, tiedän miltä se tuntuu ja miten surullista se on, kun sen menettää tai sen ihmisen. Mä toivon, että ihmiset rakastaa, viis sukupuolesta, kunhan rakastaa ja kohtelee muita hyvin ja arvokkaasti, huolehtien ja hoivaten ja eläimiä ja luontoa myös. Ymmärrän ainakin naisena sen tunteen, kun rakastaa ja ajattelen, että ehkä miehet tuntee sen jotenkin vähän samantapaisesti, ehkä, vaikea sanoa. Rakastan naisten herkkyyttä ja hellyyttä, sitä kauneutta ja vilpittömyyttä ja naisellista hoivaviettiä ja älykkyyttä, naisellista vahvuutta ja naisten tapaa flirttailla. Mielelläni katsoisin lesborakkaus leffoja enemmän, mutta niitä on vähemmän.

      Vaan siis se tarina, se kiehtoo ja suuret tunteet ja toiseen ihmiseen sitoutuminen... niin ja mielellään onnelliset loput. Oon niin herkkä, että itken leffaa katsoessa, jos se koskettaa ja siinä ei kyllä sukupuolella ole väliä.

    • Ja siis varsinainen kysymys... eli muhun ne vetoaa kyllä. Oikeastaan toivoisin itsekin välillä, että voisinpa vain rakastua mieheen ja elää helppoa ja onnellista heteroelämää rakkaudellisessa avioliitossa ja vois keskittyä vaan ihan normaaliin elämään pelkästään eikä tarvitsisi miettiä sitä missään kohtaa, että jos joku ei hyväksyisi meidän avioliittoa ja pelätä, että jotkut ihan aidosti vihaisi meitä ja toivoisi meille kuolemaa, haluaisi meille pahaa ja tekisi vallankahvassa viranomaisena pahoja päätöksiä meitä kohtaan, koska olemme hänen mielestään väärää sukupuolta, tai ainakin toinen meistä on.

      • Anonyymi

        Jos olisin hetero, mulla varmasti olisi viehättävä tasavertainen fiksu puoliso riittävän hyvillä tunnetaidoilla. Hirvittävä ristiriita siinä, kun näkee ulkomaisten lesbojen pariskuntakuvia, blogeja ja hääkuvia tms. Hyvännäköisiä femmehköjä lesbopareja. Sitten avaat tinderin tai käyt sateenkaaritapahtumissa: jengi on suurilta osin androgyyniä, sukupuoletonta, tätimäistä, lihavaa, epäsiistiäkin. Hyvin ei-naisellista korostuneesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin hetero, mulla varmasti olisi viehättävä tasavertainen fiksu puoliso riittävän hyvillä tunnetaidoilla. Hirvittävä ristiriita siinä, kun näkee ulkomaisten lesbojen pariskuntakuvia, blogeja ja hääkuvia tms. Hyvännäköisiä femmehköjä lesbopareja. Sitten avaat tinderin tai käyt sateenkaaritapahtumissa: jengi on suurilta osin androgyyniä, sukupuoletonta, tätimäistä, lihavaa, epäsiistiäkin. Hyvin ei-naisellista korostuneesti.

        Kuule, jos olisit viehättävä edes luonteeltasi, sä varmasti löytäisit tasavertaisen puolison riippumatta siitä, ootko hetero vai lesbo. Positiivinen ja empaattinen ajattelutapa vetää puoleensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, jos olisit viehättävä edes luonteeltasi, sä varmasti löytäisit tasavertaisen puolison riippumatta siitä, ootko hetero vai lesbo. Positiivinen ja empaattinen ajattelutapa vetää puoleensa.

        Mistä sinä voi päätellä onko kommentim kirjoittaja empaattinen tai positiivinen? Et yhtään mistään. Tottahan toi kirjoitti.


    • Anonyymi

      Lasten teko pitäis kieltää lailla koko maailmassa. Maapallo kärsii kaikista ihmisistä. Paras keino on ihmisten sukupuutto ja se on ainoa asia millä oikeasti koko maailman luonto pelastuu.

      • Anonyymi

        Kuulostat ihan siltä likalta joka otettiin Vaasassa kiinni.


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍑 K­­u­­­u­­m­a­t­ ­t­­y­­­t­­ö­­t­ ­­o­­­d­­­o­­t­t­­­a­­­v­­a­­­t­­­ ­­­s­­i­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18316847

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe