Ei riitä, että isännöitsijä tekee klo 8-16 työpäivää ja siihen päälle iltakokouksia klo 17-21. Se ei riitä. Yhteydenottojen määrä viikonloppuisinkin on suuri.
Nyt on lauantai klo 15:05. Olen saanut viimeisen 23 tunnin aikana eli perjantain työpäivän päätyttyä klo 16:00 jälkeen:
- 2 puhelua, joista ensimmäinen perjantai-iltana kesto 7 min 17 sekuntia ja tänään lauantaina 10 min 7 sekuntia. (Molemmat puhelut vuokralaiselta, joka ei ole taloyhtiön vuokralainen, vaan maksaa vuokransa osakkeenomistajalle.)
- WhatsApp -viestien määrä pe klo 16 ja la klo 15 välilä yhteensä 12 kpl.
Näin se viikonloppu etenee. Hyvää vastapainoa, kun tällä viikolla on ollut töissä vain 56 tuntia, niin pitäähän lauantaina olla puhelimen ääressä auttamassa vuokralaisia heidän kysymystensä kanssa.
Kuulemma Helsingissä isännöitsijät eivät vastaa edes arkena TYÖAJALLA vuokralaisten puheluihin. Näin olen kuullut. Meillä päin isännöitsijätyöntekijä vastaa vuokralaisten puheluihin lauantainakin. Aina, kun on tarvis.
- isännöitsijä
Isännöitsijän on oltava aina tavoitettavissa
4
254
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo stadilainen isännöintitoimisto, johon viittaan on Fluxio. Siellä isännöitsijä lyö luurin korvaan TYÖAJALLA myös silloin, kun osakkeenomistaja soittaa. Näin kertoi osakkeenomistaja, jonka taloyhtiö on Fluxion asiakas. Siellä asiakas saa soittaa vain asiakaspalveluun, ei suoraan isännöitsijälle. Näin Fluxio rauhoittaa isännöitsijän työn jatkuvilta keskeytyksiltä, joita kieltämättä tulee, jos puhelin soi 30 kertaa työpäivän aikana.
- Anonyymi
Kyllä riittää… Meidän isännöitsijä tavoitettavissa arkisin 8-16. Ei työasioita viikonloppuisin tai pyhinä. Hyvin ollaan pärjätty. Akuuteissa asioissa meillä on kiinteistöhuolto. En edes yritä tavoittaa isännöitsijää virka-ajan jälkeen. Iltaisin meillä tosin myös kokoukset n klo 18-19.30, näitä muutama vuodessa.
Mielestäni isännöitsijän pitää osata ilmoittaa että ei ole tavoitettavissa vapaalla….
T. Hallituksen jäsen - Anonyymi
Mitähän seuraavaksi...
- Anonyymi
Minä en ymmärrä tätä keskustelua. Isännöitsijälläkin on työaika, eikä sen ulkopuolella tarvitse vastata puheluihin tai viesteihin. Isännöitsijä ei ole päivystäjä tms, ellei tästä oke erikseen sovittu ja siitä makseta korvausta.
Ja jos työnantaja tällaista vaatii, niin sitten hänen pitää maksaa siitä korvausta. Jos ei kiinnosta maksella, niin käsittääkseni ympäri Suomea on koko ajan vapaana useampi kymmenen isännöitsijän paikkaa. Jos alaa rakastaa niin paljon, niin kannattaa siirtyä toiseen firmaan, joka ei naurettavuuksia vaadi. Toki aina voi itkeä omaa saamattomuuttaan myös täällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446