Solista kertokaa

Anonyymi-ap

Kokemuksia. Millaista sähläystä olisi tiedossa jos vaikka hakisi sinne töihin. Paikkakunta olis kiva vielä tietää.

23

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joensuussa vähän niin ja näin..

      • Anonyymi

        Kerro lisää, kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Riippuu ihan esimieheltä mikä on niin ja näin!


    • Anonyymi

      Varaudu, ettei palkkaa lasketa oikein. Samoin siihen, että tavara loppuu kesken.

      • Anonyymi

        Tämä on totta.olin puljussa 8v, ja joka kerta sai tarkistaa onko siirtymä aika maksettu, koska oli kaksi kohdetta mitä tein peräkkäin. Nykyään sitä ei edes tessin mukaan makseta. Muutenkin sai valittaa, kun tilattavat välineet oli osa lyhyen käytön jälkeen ihan romuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta.olin puljussa 8v, ja joka kerta sai tarkistaa onko siirtymä aika maksettu, koska oli kaksi kohdetta mitä tein peräkkäin. Nykyään sitä ei edes tessin mukaan makseta. Muutenkin sai valittaa, kun tilattavat välineet oli osa lyhyen käytön jälkeen ihan romuja.

        Halvimmalla ei saa hyvää. Miksei osteta heti laadukkaita välineitä, niin kestävät kauemmin. Tulee kalliimmaksi loppupeleissä uusia koko ajan niitä romuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta.olin puljussa 8v, ja joka kerta sai tarkistaa onko siirtymä aika maksettu, koska oli kaksi kohdetta mitä tein peräkkäin. Nykyään sitä ei edes tessin mukaan makseta. Muutenkin sai valittaa, kun tilattavat välineet oli osa lyhyen käytön jälkeen ihan romuja.

        Mulla monet mopinvarret pasahtaneet vain rikki ja uusia saa odottaa jotka on samaa sutta ja sekundaa , imurit ei toimi, siivousiaineita ei ole, ikivanhat samat liinat,rätit....paskalla pitää sitten yrittää tehdä hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla monet mopinvarret pasahtaneet vain rikki ja uusia saa odottaa jotka on samaa sutta ja sekundaa , imurit ei toimi, siivousiaineita ei ole, ikivanhat samat liinat,rätit....paskalla pitää sitten yrittää tehdä hyvää!

        Totta. Alumiiniset kevyet levy kehykset eivät kestä kovaa käyttöä. Entiset oli paljon parempia. Etenkin tarrapohjainen jo Master oli hyvä,sekä l
        Vileda , sen kun pujottaa vaan mopin


    • Anonyymi

      Itse työskennellyt 4 eri siivousyrityksesä. Sol on yksi näistä. Samaa paskaa, kun kaikkialla muuallakin. Koko ala on aliarvostettu ja kieroutunut. :(

      • Anonyymi

        Mulla samaa. Työskennellyt aika monessa eri siivousfirmassa vaikea verrata mikä on pahin kun kaikissa tuntui olevan samat ongelmat, toisissa enemmän toisissa vähemmän mutta silti, jokaisessa on aina jotakin vialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla samaa. Työskennellyt aika monessa eri siivousfirmassa vaikea verrata mikä on pahin kun kaikissa tuntui olevan samat ongelmat, toisissa enemmän toisissa vähemmän mutta silti, jokaisessa on aina jotakin vialla.

        ISS , lt ja sol ym isot mulkut on laskeneet mahdollisimman halvalla tarjoukset, ja suunnittelija laskee sen mukaan ala kanttiin työajan kohteille. Kaikki siivous paikat aivan liian vähän aikaa annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ISS , lt ja sol ym isot mulkut on laskeneet mahdollisimman halvalla tarjoukset, ja suunnittelija laskee sen mukaan ala kanttiin työajan kohteille. Kaikki siivous paikat aivan liian vähän aikaa annettu.

        Hyvin luettelit juuri nämä firmat, jotka meidänkin kaupungissa häiläävät. On kyllä kauttaaltaan jo huono maine näillä, eikä kukaan tahdo näihin mennä.

        Tuttuja ihmisiä ollut näissä jokaisessa, niin todellakin samat ongelmat jokaisessa. Sitä se on, kun halvalla otetaan kohteet. Ei haluta panostaa työntekijöiden palkkoihin, ei siivousvälineisiin eikä viihtymiseen. Päinvastoin yritetään pimittää siivoojan rehellisesti ansaittua palkkaa!

        Näyttää pitävän paikkansa, että esimiehet palkitaan, kun tekevät säästävän ohjelman. Se vielä, että on törkeää, että asiakas maksaa firmalle vaikkapa neljästä tunnista, mutta firma antaa siivoojalle kolme tuntia. Ottaa näin tunnin omiin liiveihinsä.


    • Anonyymi

      Riippuu esimiehestä. Täällä vaihtuu esimies vissiin puolen vuoden välein, kun liian isot alueet ja palvelujohtaja vaan aukoo päätä. Ohjaajia en oo ees laskenut.

      Jos menet niin älä ainakaan hotelliin. Siellä päivät venyy, eikä kotiin saa lähteä ennen hommien valmistumista.

      • Anonyymi

        Mulla kokemusta kaikesta siivoustyöhön liittyvästä. Hotellissa meillä oli mahtavat työkaverit mutta töitä oli määräänsä nähden liikaa. Varsinkin viikk loppuisin, esimies ohjeisti että jos saa omat työt tehtyä niin pitää mennä muihin kerroksiin kysymään tarvitseeko apua,silti moni livahti pois kun apua olisi tarvinnut! Kerrankin jäin toisen työntekijän kanssa kahdestaan siellä sitä oltiin sitten molemmat 11-20.00 kun ne tekijtä joiden olisi pitänyt auttaa livahtivat jo klo
        15-16 pois!

        Samanlaista paskaa se muulloin siivousfirmassa on,ei sillä, kohteet mitoitettu päin persettä, siivoojille ei ilmoiteta muuttuvista töistä, asiakkaalle luvataan vaikka mitä mikä tarkoittaa monesti siivoojan kohdalla sitä että saa juosta aamusta todella lujaa!!! Siivouskohteen kansioita ei päivitetä myöskään tähän vuoteen,vanhin siivouslista jonka löysin oli peräti vuodelta 2008! Työt muuttuu ja vaihtuu joka vuosi ja sen mukaa listat pitäisi päivittää,silti ei päivitetä ja sitten tuuraajatkin ihmeissään että listassa olevat työt ei pidä enää paikkaansa,,käsin sitten jotkut vakkarit ovat kirjoittaneet mitä pitää tehdä milloinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kokemusta kaikesta siivoustyöhön liittyvästä. Hotellissa meillä oli mahtavat työkaverit mutta töitä oli määräänsä nähden liikaa. Varsinkin viikk loppuisin, esimies ohjeisti että jos saa omat työt tehtyä niin pitää mennä muihin kerroksiin kysymään tarvitseeko apua,silti moni livahti pois kun apua olisi tarvinnut! Kerrankin jäin toisen työntekijän kanssa kahdestaan siellä sitä oltiin sitten molemmat 11-20.00 kun ne tekijtä joiden olisi pitänyt auttaa livahtivat jo klo
        15-16 pois!

        Samanlaista paskaa se muulloin siivousfirmassa on,ei sillä, kohteet mitoitettu päin persettä, siivoojille ei ilmoiteta muuttuvista töistä, asiakkaalle luvataan vaikka mitä mikä tarkoittaa monesti siivoojan kohdalla sitä että saa juosta aamusta todella lujaa!!! Siivouskohteen kansioita ei päivitetä myöskään tähän vuoteen,vanhin siivouslista jonka löysin oli peräti vuodelta 2008! Työt muuttuu ja vaihtuu joka vuosi ja sen mukaa listat pitäisi päivittää,silti ei päivitetä ja sitten tuuraajatkin ihmeissään että listassa olevat työt ei pidä enää paikkaansa,,käsin sitten jotkut vakkarit ovat kirjoittaneet mitä pitää tehdä milloinkin.

        Niin ja unohdin mainita että hotellissa on epämääräiset työtunnit välillä töitä on mahdottomasti ja välillä ei yhtään.


    • Anonyymi

      Vuokatissa ei tunnu pysyvän esimies.Vaihtuu jatkuvasti.Sielläkin menty siihen,että suurin osa venäläisiä ja ukrainalaisia.Johtuuko sitten siitä,en tiedä.

    • Anonyymi

      Joo Vuokatissa kunnon sirkus.

    • Anonyymi

      Juu ihan on tuuria kelle esimiehelle joudut. Ainakin Keski-Suomessa vaihtuu jatkuvasti alueet ja esimiehet ja ohjaajat! Ei vissiin aluejohtaja-nainen oikein osaa hommiaan. Olis kiva nähdä muuttuuko ilmapiiri ja muu parempaan jos tulis uusi päällikkö.
      Ei Jyväskylässä oo kun ehkä 1-2 oikeesti reilua ja tasapuolista mukavaa esimiestä.

    • Anonyymi

      Itä-Suomen alueella liikaa huonosti hommia osaavat esimiehet. Etenkin Joensuu ihan älytön rääkki.

      • Anonyymi

        Yksi mätiäinen enää pois ja tilalle hyvä tyyppi niin solikin ois hyvä firma.


    • Anonyymi

      Kerro lisää, kiinnostaa!

    • Anonyymi

      Venäläisiä suositaan tässä firmassa. Esimiehet, ohjaajat, työntekijät, kouluttaja jne venäläisiä. Tässä maailman tilanteessa. Kuulemma rajan takaa tulee lisää heti, kun aukeaa. On sairasta.

      • Anonyymi

        Talohuolto palvelut sama homma. Riittää kun osaa jotenkin Suomen kieltä, ja n clean on toinen hyväkäs. Alalle otetaan vaikka ei osaa yhtään työkseen siivota, ja jälki on sen näköistä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe