Kelalta tuli ilmoitus että kohtuullinen vuokra on 468€/kk ja minulla on 492€. Kenttätielle Kylmiksen kanssa matkani käy, eli jokin maakuoppa ja pressu.
- Sodomiittiseppo
Kenttätie kutsuu minuakin
8
476
Vastaukset
Ei nykyään ole edes nuita "kohtuullisen" hintaisia betonikorsuja. Niin se taitaa olla että kenttätiellä on pian tungosta. Vuokranantajat on kokeillut vuosien mittaan kepillä jäätä missä menee se raja milloin ihmiset jää kodittomiksi kun ei oo varaa asua kun kela ei maksa. Haluaisin itsekkin osani tuota tulonsiirtobisnestä missä kupataan kelan tuet itselle. Puuttuu vain asunto minkä vuokraan törkyhintaan sontiksille. 30 neliön tilan voi jakaa väliseinillä useaan pieneen koppiin ja jokainen on kohtuullinen 450e/kk hintainen
- Anonyymi
Mielummin siroja opiskelija tyttöjä kuin kasa kylmiksiä. Osan vuokrasta saa varmasti luonnossa maksettuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin siroja opiskelija tyttöjä kuin kasa kylmiksiä. Osan vuokrasta saa varmasti luonnossa maksettuna
On nuo nykyajan ihmiset niin kranttuja, että niille pitää olla opiskeluaikanakin luksusta, niin tuota bisnesta voi tehdä vain seppojen kustannuksella. Jostakin kuihtuvalta paikkakunnalta voisi saunis ostaa puoliilmaiseksi jonkin tyhjilleen jääneen kerrostalon, jonne kuskaa oulusta seppoja asumaan. Sitten käy hakemassa virosta halpaa viinaa ja myy niille vielä viinat, niin saa kaikki rahat pois sepoilta. Siellä olis mukava sontiksien asua omassa yhteisössä jossa olis ympärivuotiset sontafestarit.
- Anonyymi
Siis eikö se ole niin että vain kohtuullisen vuokran ylimenevän osan joutuu maksamaan täysimääräisenä, tapauksessani kaksikymppiä? Vai kaataako se jo budjetin kun joutuu kiljunkeitosta säästämään?
Itselläni kela on kyllä aina maksanut asunnot ja juomiset mutta huolissani olen nykyisestä muutoksesta, töihin painostetaan ja uhkaillaan ei mitään arvoa meillä enää
Asd - Anonyymi
Myös häkkimajoitus kanalassa on harkinnan arvoinen.
Sodomiittisepoille tarjolla munaa joka päivä ja heteroille kuumia kanoja valmiina vartaaseen. Kilpailukyinen hinta. Voittaa aina sikalamotellit. - Anonyymi
Eikä naistakaan tule kuten ennen, niin hanskaan joutuu hakkaamaan.
PS. Naisilla tarkoitan siis miehiä
Asd - Anonyymi
Varmasti jäi mukavia muistoja Sepoille Kenttätieltä, mutta nyt pääsee uusiin hulppeisiin tiloihin, jonne mahtuu enemmän seppo-kavereita, joka tietää vain enemmän mukavaa lystiä ja uusia kivoja muistoja sepposeurassa.
https://yle.fi/a/74-20092356 - Anonyymi
Kun kolme tai neljä sontista muuttaa kaksioon sontailoittelemaan saman peiton alla, tule halvaksi, Yksin ei kannata ryypätä, vaan pyytää kaveria fistaamaan samalla
Asd
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540