Meissä kaikissa asuu pikku persu

Anonyymi-ap

Kotitutkija on päätynyt lopputulemaan, jonka mukaan lähes jokainen toivoo joidenkin persujen ajamien asioiden toteutuvan. Tämä kerrotaan usein vain kotioloissa ja lähimmälle kaverille. Usein sanamuotona on ”On niillä persuilla hyviäkin asioita, mutta….” Asuuko meissä kaikissa kuitenkin pikkupersu.

35

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla. Kyllähän muiden seurassa ihmiset aina esittää fiksumpaa kuin ovatkaan.

      • Anonyymi

        Koskahan rohkenevat esiintyä persuina ihan vaan omana itsenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskahan rohkenevat esiintyä persuina ihan vaan omana itsenään.

        Pahempaa kuin tunnustaa homous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahempaa kuin tunnustaa homous.

        Aika moista rasismia tosiaan. Homokin saa olla, oikeastaan pitääkin olla, mutta homo persu ei missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moista rasismia tosiaan. Homokin saa olla, oikeastaan pitääkin olla, mutta homo persu ei missään tapauksessa.

        Miten niin ei? Onhan nuorimmista persuista suurin osa homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei? Onhan nuorimmista persuista suurin osa homoja.

        Vigilius, Tynkkynen... Homous on nuorten persujen joukossa pop


      • Anonyymi

        Jotkut ratsastavat usein toisten siivellä. Heillä on myös käytössä paljon puhuva sanonta ”mitä minä sanoin”.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­m­f­­­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pieni äärioikeistolainen perusnatsi.

    • Anonyymi

      Minä myönnän että olen tyhmä.

      • Anonyymi

        No pyydä puoluetoveriasi takomaan vasaralla päähäsi lisää järkeä.


    • Anonyymi

      kertokaa sosialisteille,että olette perussuomalainen alkaa.vuosien kiusanteko,kyttäily,,
      haitanteko,mustamaalaaminen,perätön ilmoittelu..oikeuvaltio,demokratia ym
      selittely..

      Mutta ps on oikeella tiellä!!!

      • Anonyymi

        Ay- liike on nyt kovin hiljaa, kun Olli Rehn kertoi totuuden Ruotsin työmarkkinauudistuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ay- liike on nyt kovin hiljaa, kun Olli Rehn kertoi totuuden Ruotsin työmarkkinauudistuksesta.

        Lisää lakkoja suunnittelevat. Yleislakko voisi tehota jos se jatkuisi 3 kk aluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää lakkoja suunnittelevat. Yleislakko voisi tehota jos se jatkuisi 3 kk aluksi.

        Tehoaisi aivan varmasti. Suomesta häviää koko ajan työpaikkoja poliittisten lakkojen seurauksena. Kierre loppuu vasta kun poliittisten lakkojen rajoitus astuu voimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehoaisi aivan varmasti. Suomesta häviää koko ajan työpaikkoja poliittisten lakkojen seurauksena. Kierre loppuu vasta kun poliittisten lakkojen rajoitus astuu voimaan.

        Työpaikkojen häviäminen lakkojen takia on propagandaa. Ne häviäisivät muutenkin. Suomi on konkurssissa.


    • Anonyymi

      Kierre loppuu kun hallitus vaihtuu.

    • Anonyymi

      Vappuna viimeistään loppuu.
      AY-änkyröiden ja paksuniskojen viikkojen poliittinen lakkoilu ja pelleily.
      Vastedes poliittiset lakot max 24h mittaiset ja vain yhden kerran yhdestä aiheesta.

      Toukokuun ekana on todella aihetta kohottaa malja keväälle ja todeta SAKn lakkotaktiikan menneen metsään. Sanokaamme kaikki hymyhuulin iloiset hyvästit poliittiselle lakkoilulle.

    • Anonyymi

      Valta on ihanaa sanoi pideen eevakin taannoin

    • Anonyymi

      Saksikäsi-Riikka ei kadu.

      • Anonyymi

        Miksi hänen pitäisi hyvä hillotolppa hänen äänestäjänsä varmaan katuvat kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi hyvä hillotolppa hänen äänestäjänsä varmaan katuvat kyllä.

        Kieltämättä hyvin vedetty Kokoomukselta. Vedättää persujen avulla köyhät äänestämään oikeistoa. Nyt tänne saadaan taas halpaa työvoimaa koska vasemmisto on äänestetty persaukisten avulla ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä hyvin vedetty Kokoomukselta. Vedättää persujen avulla köyhät äänestämään oikeistoa. Nyt tänne saadaan taas halpaa työvoimaa koska vasemmisto on äänestetty persaukisten avulla ulos.

        Et uskoisi kaikkea mitä miehet puhuvat. Parin vuoden päästä Suomessakin on nähtävissä talouden paranemisen merkit. Silloin kiitätte Orpon hallitusta. Tai ette te kiitä. Te kerrotte, että kepu ja muut vassarit olisivat saaneet saman aikaan eikä keneltäkään olisi tarvinnut leikata mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskoisi kaikkea mitä miehet puhuvat. Parin vuoden päästä Suomessakin on nähtävissä talouden paranemisen merkit. Silloin kiitätte Orpon hallitusta. Tai ette te kiitä. Te kerrotte, että kepu ja muut vassarit olisivat saaneet saman aikaan eikä keneltäkään olisi tarvinnut leikata mitään.

        Ketkä miehet? Keitä miehiä minä uskon? Kerrotko kun en tiedä.


      • Anonyymi

        Viherkommarit haukkuvat Purraa hallituksen tekemistä välttämättömistä leikkauksista. Purra lähtee nimittelyyn mukaan ja esiintyy sakset kädessä. Mikä tässä meni väärin. Hänhän vain oli avoimesti sitä mitä kansa väitti hänen olevan???


    • Anonyymi

      Aivan väärä palsta tällekin höpötykselle.

      • Anonyymi

        Olet muuten oikeassa. Pitäisi puhua enemmän meneillään olevien suurten sotien aiheuttamista ilmastohaitoista ja niiden torjumisesta. Viljelijätkin Ranskassa pudottelivat renkaita kärryiltään ja näitä sytyteltiin sitten palamaan. Paljon olisi puhuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet muuten oikeassa. Pitäisi puhua enemmän meneillään olevien suurten sotien aiheuttamista ilmastohaitoista ja niiden torjumisesta. Viljelijätkin Ranskassa pudottelivat renkaita kärryiltään ja näitä sytyteltiin sitten palamaan. Paljon olisi puhuttavaa.

        Onko sinulla millainen koulutus että voit keskustella järkevästi näistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla millainen koulutus että voit keskustella järkevästi näistä?

        Olen tutkinut luontoa koko ikäni ja käynyt monia kursseja. Osaan laskea, lukea ja puhua. Päätin kohdallani jo varhain, että kohdallani säästän yhteiskunnalta tohtorikoulutuksen kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tutkinut luontoa koko ikäni ja käynyt monia kursseja. Osaan laskea, lukea ja puhua. Päätin kohdallani jo varhain, että kohdallani säästän yhteiskunnalta tohtorikoulutuksen kulut.

        Oletko siis tämä kuka ei osaa kirjoittaa kun täällä on se yksi jolla on käsittämättömän paljon ihmeellisiä kirjoitusvirheitä.
        Varmasti viisainta jättääkin väitöskirja tekemättä jos se olisi alusta loppuun jotain kummallista siansaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis tämä kuka ei osaa kirjoittaa kun täällä on se yksi jolla on käsittämättömän paljon ihmeellisiä kirjoitusvirheitä.
        Varmasti viisainta jättääkin väitöskirja tekemättä jos se olisi alusta loppuun jotain kummallista siansaksaa.

        Se minä juuri olen, mutta en luopunut asiasta kirjoitusvirheiden takia. Luovuin siksi, että olen kuunnellut tv:stä tutkijoiden ja tohtorivalmennettavien puheita ja ymmärtänyt, että Linkola tiesi jo kaiken.


    • Anonyymi

      Olen persu ja kansa koulu riitti minulle .

    • Anonyymi

      Kaikilla puolueilla on ideoita, josta voisi noukkia rusinat pullasta, ongelma on että kuka ne minun rusinani maksaa...

      • Anonyymi

        Kela maksaa sinun rusinat.


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍑 K­­u­­u­m­­­a­­t­­ ­­­t­­y­­t­ö­t­­ ­­­o­­­d­­­o­­­t­t­a­­v­­­a­­t­ ­s­­­i­­n­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18318505

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe