Yhdessä Helsingin vaatekaupassa on aivan ihana myyjä. En käy siellä usein, mutta saatan kävellä ohi. Silloin kun olen käynyt, niin aina olen tullut hyvälle mielelle, kun olen jutellut tän naisen kanssa edes pikaisestikin ja joskus moikattu, kun kävelty ohi. Vuosi sitten näin hänet ekan kerran, kun itkin siellä hyllyjen välissä ja hän tuli auttamaan (tottakai, kuuluu hänen työhön ja hän onkin siinä juuri hyvä ja lämmin). Siitä lähtien ollaan moikkailtu, kun harvoin nähty siellä ja sitten hän on kysynyt kuulumisia. Kiitollinen oon siitä. Olen ajatellut, että onpa ihana ja lämmin myyjä.
Tänään kuitenkin katsottiin vähän pidempään silmiin ja yhtäkkiä näin tuon naisen aivan ihanana, kauniina, lämpimänä, empaattisena ja syvällisenä naisena, en enää vain myyjänä. Silloin ensimmäistä kertaa pikaisesti katsoin, että onko hänellä sormus nimettömässä, -ei ollut. Mietin, että onkohan hän onnellinen. Seuraavaksi mietin, että voisikohan hän olla kiinnostunut naisista, edes yhtään.
Ihana vaatekaupan myyjä
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
- Anonyymi
Turhia mielikuvia eikä kannata etukäteen romantisoida ihmistä ketä ei edes kunnolla tunne. Voi olla välittävä ja lämmin ihminen, mutta tykkää miehistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812