TAPAHTUMAT
Siltasaaressa järjestetään erityyppisiä yleisötapahtumia taidenäyttelyistä konsertteihin ja teatteriesityksiin. Tilaisuuksien tarkemmat tiedot päivitetään tälle sivulle.
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Ota yhteyttä. Aamiaisbuffet
23.3.2024 10.00 – 13.00
siltasaari
31
1127
Vastaukset
- Anonyymi
PALVELUT
Kahvilapalvelut
Kahvia
Virvokkeita
Leivonnaisia
Jäätelöä
Saareen pääset helposti kävellen, pyörällä, autolla tai vaikkapa veneellä. Veneilijöitä varten on useita vieraslaituripaikkoja, joista uloimpien syväykset riittävät isoillekin aluksille.
Tilavuokrat yksityistilaisuuksiin
Minimi aika 2h.
Kesäisin pystymme järjestämään yksityistilaisuuksia vain rajoitetusti.
Vintti
Sijaitsee kahvilan yläkerrassa.
Tilaan sopii n. 25 henkilöä.
50 €/h (verollinen)
Varattavissa läpi vuoden.
Lasipalatsi
Sijaitsee aivan veden äärellä. Tila lämmitettävissä.
80 €/h (verollinen)
Kesäaikaan varattavissa rajoitetusti.- Anonyymi
Siltasaaressa järjestetään erityyppisiä yleisötapahtumia taidenäyttelyistä konsertteihin ja teatteriesityksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltasaaressa järjestetään erityyppisiä yleisötapahtumia taidenäyttelyistä konsertteihin ja teatteriesityksiin
MYÖS YKSITYISYYSTILAISUUKSIA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hieno paikka, varsinkin kesällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Ota yhteyttä. 👍🏻👍🏻
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hieno paikka, varsinkin kesällä.
TAPAHTUMAT
Siltasaaressa järjestetään erityyppisiä yleisötapahtumia taidenäyttelyistä konsertteihin ja teatteriesityksiin. - Anonyymi
aivan mahtava paikka ja ystävälliset myyjät !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kivs paikka 🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vielä auki
- Anonyymi
mukava paikka!
- Anonyymi
Vintti
50 €/h (verollinen)
Varattavissa läpi vuoden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vintti
50 €/h (verollinen)
Varattavissa läpi vuoden.edullinen vuokra
- Anonyymi
hyvä buffet !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä buffet !
mahtava paikka !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mahtava paikka !
sivulle.
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Ota yhteyttä. 👍🏻😍
- Anonyymi
aamiaisbuffet !
- Anonyymi
hyvä buffet aamiainen kiitos!
- Anonyymi
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Ota yhteyttä. Aamiaisbuffet
- Anonyymi
TAPAHTUMAT
Siltasaaressa järjestetään erityyppisiä yleisötapahtumia - Anonyymi
PALVELUT
Kahvilapalvelut
Kahvia
Virvokkeita
Leivonnaisia
Jäätelöä
Saareen pääset helposti kävellen, pyörällä, autolla tai vaikkapa veneellä. Veneilijöitä varten on useita vieraslaituripaikkoja, joista uloimpien syväykset riittävät isoillekin aluksille. - Anonyymi
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Ota yhteyttä!!!!
- Anonyymi
TAPAHTUMAT
Siltasaaressa järjestetään erityyppisiä yleisötapahtumia taidenäyttelyistä konsertteihin ja teatteriesityksiin. Tilaisuuksien tarkemmat tiedot päivitetään tälle sivulle. - Anonyymi
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Ota yhteyttä.👍🏻😄😄
- Anonyymi
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Tilavuokrat yksityistilaisuuksiin
Minimi aika 2h.
Vintti
50 €/h (verollinen)
Varattavissa läpi vuoden.Ota yhteyttä. - Anonyymi
Varattavissa läpi vuoden.Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Oletko itse järjestämässä tapahtumaa? Voisiko se olla Siltasaaressa? Tilavuokrat yksityistilaisuuksiin
Minimi aika 2h.
Vintti
50 €/h (verollinen)
Varattavissa läpi vuoden!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minimi aika 2h.
Vintti
50 €/h (verollinen)
Varattavissa läpi vuoden!!tämä on kiva paikka 😍😍
- Anonyymi
mukava paikka ❤️❤️
- Anonyymi
ihana paikka t kati
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.623762Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883149Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin792374Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141620Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m671367- 891223
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401151Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972