Olen 18 vuotias ujo tyttö Hollolasta enkä kehtaa mennä lääkäriin koska alapäässä on hirveä kutina. Minua ei ole koskaan pantu mutta pelkään jos luulevat seksitaudiksi. Minulla on kolme kissaa ja kaksi kaniinia.
Voisiko tämä olla syyhyä koska kaniinitkin raapii korviaan. Mitä teen jos lääkkeitä ei saa?
Kutinaa alapäässä vimmatusti
34
557
Vastaukset
- Anonyymi
Paha, paha tilanne. Yritä jollain astalolla
- Anonyymi
Minä raavin viime viikolla muniani kutinan takia niin antaumuksella, että tänään oli pakko mennä lääkärille.
Totes, että minulla on ärhäkkä syyhy ja nyt on kyllä kivespussit vaarassa!
Ehdotti pussien poistoa...Nouvei...
sain litran pullon pirtua pallien hoitoon.
Join tänään koko pullon kutinan tuskaani. - Anonyymi
Minulla ihan hirvee alapään kutina...luulin että olis hiivasieni. Olen siis miespuolinen henkilö. Vedin yhden Canesteen tabletin, joita saa ilman reseptiä apteekista. Ei mitään apua.
Lääkäri ehdotti penikseni ympärileikkausta!
Ei hemmetti, en halua!!!
Eikö tämä nyt vois olla enneminkin syyhy!!!!,???- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Älä naura. Tämä on vakava asia! Menetän vielä esinahkani!😢
- Anonyymi
Mene ihmeessä vaan lääkäriin ennen kuin on piru irki
- Anonyymi
Syyhy on laajasti levinnyt eikä sitä sun tarvii hävetä. Toisaalta ei lääkäri mitään voi tehdä kun kirjoittaa reseptin ja joudut odottamaan jopa 3 kuukautta ennen kun mitään lääkettä saat. Eikä ne välttämäti tehoakaa.
Voi olla loukkaavaa sanoa, että hävitä oitis kanit ja kissat vaikka paksuissa jätesäkeissä vaan ja toimita kaatopaikalle jos et saa vielä maahan kaivettua monttua.
Kissat on tautipesiä eikä sellaisia pidä kenenkään hyysätä - Anonyymi
Ei saa laittaa salvoja
- Anonyymi
Joku viittasi pikilappuun jonka voisi teipata ympärille niin punkit tukehtuu kitkuun ?
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Älä vaan suorita jakelua kun olet kutkassa 😡😡
- Anonyymi
Satiaisia voivat olla myös koska haarovälissä on
- Anonyymi
Kutka on hyväksi vaa
- Anonyymi
Pamppusalva auttaa!
- Anonyymi
Jessus
- Anonyymi
Olen mies joten en tästä mitään tiedä, mutta jost olet varma ettei vaiva ole peräisin seksuaalisesta kontaktista, niin se voisi olla virtsatietulehdus tms. tai sitten joku mitä on tarttunut eläimistä, siis jos olet peuhannut eläinten kanssa ja myöhemmin samalla kädellä koskettanut itseäsi pesemättä kättäsi ensin. Jos kissat kulkevat ulkona vapaasti niin niiltä voit saada mitä tahansa bakteereita/tauteja. Kokeile hoitaa ensin virtsatietulehduksena tms. jos vaikka auttaisi, etsi netistä ohjeita lääkärisivuilta tms.
- Anonyymi
Oletko Suomalainen, Ukrainalainen vai Thaikku?
- Anonyymi
Kuppa
- Anonyymi
Ole tyytyväinen että kutiaa- TOISIA EI KUTIA OLLENKAAN!
PLÄP PLÄP PLÄÄ. PLÄP PLÄP PLÄÄ.
PLÄPPLÄPÄ PLÄPPLÄPÄ PLÄP PLÄP PLÄÄ
🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Itse olet kutinasi hommannut kuten Salpatie kuutosen narkomaanit ja A portaan kissan omistavat polkka tukkaiset ja köyhät pervitiinipulveria (metamfetamiini) mussuttavat juoruämmät.
Hävitä kissasi- nebon PIENRAADOKKAITA - Anonyymi
Syyhy mikä syyhy
- Anonyymi
Salpatie 6 saastainen taloyhtiö
- Anonyymi
Tuon ikäisellä naisella "toosan kutina" on normaalia.
- Anonyymi
Vieläkö kutiaa
- Anonyymi
Ei voi toivottaa munarikasta pääsiäistä. Paras patukoida jollain muullla
- Anonyymi
Kato ettet itte kutia
- Anonyymi
Voi olla syyhyä, tai jokin muu loistartunta.
Oletko havainnut ulosteessasi lapamadon jaokkeita, kihomatoja, tai muita vastaavanlaisia loiseläimiä?- Anonyymi
On ollu sellasii läpysköjä joulukaktuksen lehtien näkösii ketjuja. Onneks niis ei oo ollu piikkejä- semminkin kunnoerse muuteinkin tulessa
- Anonyymi
Kynsi kynsi vielä kun voit
- Anonyymi
Kuti kuti
- Anonyymi
Onko kutuaika
- Anonyymi
Kirnahda
- Anonyymi
Jestas pooraa sanoi pyykkiämmä
- Anonyymi
Vimiä vimmatusti
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879