Missä järjestyksessä James Pattersonin romaanit kannattaa lukea? Osaisiko joku kertoa niiden kirjoitusjärjestyksen?
Luin juuri "Hämähäkin ajan" ja hyvä oli... :-)
James Patterson
7
1585
Vastaukset
- Päivi....
sattuipas jännästi, juuri laskin Pattersonin Kuherruskuukausi nimisen kirjan kädestäni!!
Ja seuraavaksi on vuorossa saman kirjailijan uusin, Rantahuvila, molemmissa mainitsemissani ón Pattersonin lisäksi toinenkin tekijä.
Olisikohan tästä jotain "apua":
Mustat markkinat
Jack ja Jill
Kuoleman syleily
Pimeyden ruhtinas
Pelon piiloleikki
Pelon ratsumiehet
Paha kulkee edellä
Suzannen päiväkirja
Kuka kuolee ensin
Ei toista tilaisuutta
Kuherruskuukausi (2 painos, jostain syystä en ole tätä aiemmin lukenut)
Rantahuvila
Hyvää kesää ja mukavia lukuhetkiä, itse olen
pitänyt jokaikisestä yllämainitusta kirjasta.- Kynsilaukkaaja
Tuo Kuherruskuukausi on minultakin jäänyt väliin.
Siis kirjana, muutoinhan niitä on tullut parikin vietettyä...
Laitoin heti HelMetin kautta varauksen kirjastoon, samoin kuin tuosta Rantahuvilastakin.
Voisit perustaa tänne Kysy Päiviltä- osaston kun sinulla tuntuu olevan tuota kirjatietoa, vai onko se tietoa kirjoista, niin paljon ! - Päivi
Kynsilaukkaaja kirjoitti:
Tuo Kuherruskuukausi on minultakin jäänyt väliin.
Siis kirjana, muutoinhan niitä on tullut parikin vietettyä...
Laitoin heti HelMetin kautta varauksen kirjastoon, samoin kuin tuosta Rantahuvilastakin.
Voisit perustaa tänne Kysy Päiviltä- osaston kun sinulla tuntuu olevan tuota kirjatietoa, vai onko se tietoa kirjoista, niin paljon !Hih, vai ihkaoma osasto....
Tiedä tuosta tietopuolesta, minulla on mahdollisuus (ja sairauden takia se on oikeastaan ainut ns. harrastuskin, tosin olen ollut lukutoukka jo 5 vuotiaasta saakka) lukea, unettomuudesta kärsivän yöt sujuvat huomattavasti paremmin kun on lukemista.
Samma här, pari kuherruskuukautta on tullut viet. mutta en ole lukenut tuota kirjaa aiemmin.
Pöhköä varmasti, mutta olen laittanut itselleni koneelle parin vuoden ajan jonkin sortin listaa lukemistani kirjoista ja siitä mitä olen niistä pitänyt jne.
Mukavaa, aurinkoista viikonloppua Sinulle!
(muutama uutuuskirja syksyn katalogeistakin jo tuolla odottelee.....) - *Dekkari
Kiitos suosituksesta! :)
Löysin googlettaessa netistä James Pattersonin viralliset sivut. Tässä linkissä:
http://www.twbookmark.com/features/jamespatterson/patterson_bibliography.html
Jatkoin "Hämähäkin Ajan" jälkeen lukemalla "Kuoleman Syleilyä" häneltä. Uskomatonta, mutta "Kuoleman Syleily" vaikuttaa vieläkin paremmalta kuin tuo ensimmäinen. Siis uskomatonta siksi, että "Hämähäkin Aika" on jo mielestäni loistoteos -pageturner.
Luen tuon "Jack ja Jill" -kirjan seuraavana. Olen lainannut kirjastosta seitsemän Pattersonin romaania. Tosi hyvää tavaraa... :)
- KyssäriX
Miksi noi pitää lukea järjestyksessä? Onko noissa jokin sama päähenkilö tms? Luin myös kuherruskuukausi kirjan, suosittelen! =)
- Kynsilaukkaaja
lukea ilmestymisjärjestyksessä jos mahdollista.
Toimivat kyllä "itsenäisinä" dekkareinakin ihan mainiosti, mutta etenkin ne kirjat, joissa Alex Cross selvittelee rikoksia, ovat aikalailla juonellisesti sidoksissa toisiinsa.
En nyt valitettavasti muista, missä kirjoissa herra Cross mestaroi, mutta muistaakseni Dekkarinetissä löytyy tietoa siitäkin.
Jännittäviä lukuhetkiä sinulle!
- Bluusi
Onko Pattersonin kirja "Violets are blue" suomennettu? On se käsitys että ei ole, mutta jos joku sanoisi varmaksi...
Mitä tuossa kirjassa oikeastaan tapahtuu? Omalla paikkakunnallani sitä ei ole kirjastoissa englanninkielisenäkään, joten tarttis kaukolainata se. Onko tuo vielä sitä "Mastermind" juttua? (Ei spoilereita pliis) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521