Vetoomus muille palstalaisille!

Anonyymi-ap

Tälle palstalle on ilmestynyt häirikkö, joka tahallisesti aukoo uusia viinajuttu aloituksia. En usko että on edes 80 +. Pelkkä häirikkö.

Parasta, että ette vastaile niihin aloituksiin.
Voi olla että itse vastailee.
Toivon mukaan väsyy, kun kukaan ei välitä.

Tässä iässä pitää voida keskustella muista asioista kuin - viinasta.
Tämä henkilö voi ystävällisesti siirtyä suomi24 alkoholi palstalle. Samoin ne mahdolliset muut jotka vastailevat hänen aloituksiinsa. Säälittävää.

58

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuo häiritse. Aihe on vapaa.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kanssasi ja kannatan ehdotusta.

    • Anonyymi

      On täällä muutakin häiritsevää.

      • Anonyymi

        Muutama häirikkö täällä tuottaa riitaa ja epäsopua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama häirikkö täällä tuottaa riitaa ja epäsopua.

        Niin käy kun alkaa elää joka päivä elämäänsä palstalla , tuputtaa jopa labra arvonsa.


    • Anonyymi

      Ymmärrän mielipiteesi.
      Ikäihmisten joukossa on kuitenkin ihmisiä, jotka ovat joutuneet ehkä jo lapsuudenkodissaan kärsimään läheisen alkoholismista. Monilla on myös ollut vaikea avioliitto tästä syystä. Suomalaiseen kulttuuriin ei ole koskaan sopinut alkoholismista puhuminen.
      Kun asia on vuosikymmenet ollut tabu, kielletty ja salattu asia, niin monilla voi olla tarve kertoa edes anonyyminä elämän pituisesta ahdistuksestaan. Siksi toivon, ettei palstalle aseteta rajoituksia niille, joilla on tarve purkaa mieltään.

    • Anonyymi

      Minustakin ei sais olla valkkaamassa kuka käy täällä. Alkoholismi on sairaus joillakin ja ei sais tuomita. Ollaan ihmisiä ihmisille.

      • Anonyymi

        Ok!

        Keskustellaan sitten alkoholismista ja ylistetään tätä yhtä henkilöä!
        Ehdotan, että jokainen aloitus on oltava alkoholismi-asiaa koskevaa.

        Voi voi teitä ryyppääjiä, miten kauheeta teillä on ollut ja miten erittäin tärkeää juuri tällä palstalla on pohtia alkoholi-kysymystä!

        Älkää missään nimessä menkö suomi24alkoholismi palstalle!
        Parempi että täällä saatte ruotia teitä ressukoita!
        Nyyh, nyyh.
        Kaivakaa tästä lähtien nenäliinat esille, kun aukaisette palstan!

        Itse häippäsen muualle, kun en viitsi lukea näitä nyyhkyjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok!

        Keskustellaan sitten alkoholismista ja ylistetään tätä yhtä henkilöä!
        Ehdotan, että jokainen aloitus on oltava alkoholismi-asiaa koskevaa.

        Voi voi teitä ryyppääjiä, miten kauheeta teillä on ollut ja miten erittäin tärkeää juuri tällä palstalla on pohtia alkoholi-kysymystä!

        Älkää missään nimessä menkö suomi24alkoholismi palstalle!
        Parempi että täällä saatte ruotia teitä ressukoita!
        Nyyh, nyyh.
        Kaivakaa tästä lähtien nenäliinat esille, kun aukaisette palstan!

        Itse häippäsen muualle, kun en viitsi lukea näitä nyyhkyjuttuja.

        Onnellinen sinä, joka olet vain kaltaistesi seurassa elämäsi elänyt.

        Vastalauseenne koskevat siis niitä, joilta alkoholismi on vienyt lapsuuden ja nuoruuden, tai isän ja kodin rauhan, eväät elämään, ja tappanut luottamuksen omiin vanhempiin.

        Hehän ovat naurettavia.
        Ei heistä tarvitse välittää. Et sinäkään välitä. Miksi te muut vouhotatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok!

        Keskustellaan sitten alkoholismista ja ylistetään tätä yhtä henkilöä!
        Ehdotan, että jokainen aloitus on oltava alkoholismi-asiaa koskevaa.

        Voi voi teitä ryyppääjiä, miten kauheeta teillä on ollut ja miten erittäin tärkeää juuri tällä palstalla on pohtia alkoholi-kysymystä!

        Älkää missään nimessä menkö suomi24alkoholismi palstalle!
        Parempi että täällä saatte ruotia teitä ressukoita!
        Nyyh, nyyh.
        Kaivakaa tästä lähtien nenäliinat esille, kun aukaisette palstan!

        Itse häippäsen muualle, kun en viitsi lukea näitä nyyhkyjuttuja.

        Ylistetään mistä? Että vei lapselta lapsuuden. nuorelta nuoruuden, perheenjäseniltä rauhan, jätti perheen puille paljaille.
        Ja kukaan ei auttanut. kukaan ei tullut. kukaan ei estänyt tapahtumien kulkua.
        Ja sinusta tätä pitää ylistää.
        Siihen sinä pystyt.


      • Anonyymi

        Saako täällä kirjoittaa sairauksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistetään mistä? Että vei lapselta lapsuuden. nuorelta nuoruuden, perheenjäseniltä rauhan, jätti perheen puille paljaille.
        Ja kukaan ei auttanut. kukaan ei tullut. kukaan ei estänyt tapahtumien kulkua.
        Ja sinusta tätä pitää ylistää.
        Siihen sinä pystyt.

        Syyllistetään tuntemattomia ihmisiä.kun ollaan niin hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok!

        Keskustellaan sitten alkoholismista ja ylistetään tätä yhtä henkilöä!
        Ehdotan, että jokainen aloitus on oltava alkoholismi-asiaa koskevaa.

        Voi voi teitä ryyppääjiä, miten kauheeta teillä on ollut ja miten erittäin tärkeää juuri tällä palstalla on pohtia alkoholi-kysymystä!

        Älkää missään nimessä menkö suomi24alkoholismi palstalle!
        Parempi että täällä saatte ruotia teitä ressukoita!
        Nyyh, nyyh.
        Kaivakaa tästä lähtien nenäliinat esille, kun aukaisette palstan!

        Itse häippäsen muualle, kun en viitsi lukea näitä nyyhkyjuttuja.

        Tervemenoa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako täällä kirjoittaa sairauksista?

        Ei saa ! Pitää mennä terveyspalstalle,
        eikä saa kirjoittaa ruuista,
        pitää mennä ruokapalstalle
        eikä saa kirjoittaa kirjoista pitää mennä kirjallisuuspalstalle.

        Jäljelle jää patalappujen virkkaaminen eikä siitäkään
        saa kirjoittaa pitää mennä käsityöpalstalle.


    • Anonyymi

      80 + on julkinen kaikille avoin palsta, jossa sana on vapaa.
      En ole tarkemmin seurannut tätä "kupinottajaa", mutta minua se
      hymyilyttää.
      Körttikansaa ei tietenkään hymyilytä.

    • Anonyymi

      Palsta on kaikille avoin.

    • Anonyymi

      Eiköhän me vanhat osata jo ihan itse päättää millaisiin keskusteluihin haluamme osallistua.
      Alkoholismi on hyvin yleistä ja sairaudeksi määritelty, joten siitä kirjoittamisen ja puhumisen kieltäminen on ongelman lakaisemista maton alle.
      t tepa

    • Anonyymi

      Vastasin aloitukseen ja kerroin et olut rentouttaa ja se on totta, hain pari olutta ja hermopinne niskassa laukes, miksi ei sais kertoa ja kuulun kirkkoon myös usein käynkin.

    • Anonyymi

      Olis vähän sama jos kiellettäs eri uskonnoista kertominen tai muusta. Meitä ihmisiä on monenlaisia ja onneksi on.

      • Anonyymi

        S24;ssä jokaiselle aiheelle avattu omat ryhmänsä.
        80+ kirjoittajilla kuitenkin on takanaan monia elämänkohtaloita ja kokemuksia.
        Siksi kaikkia aiheita on sivuttu aikojen kuluessa.
        Esimerkiksi viime aikoina on puhuttanut leikkaukset ja lakot ja niihin liittyvä politiikka.
        Aika hyvin ne aiheet ovat pysyneet omissa ketjuissaan.
        Mkr.


    • Anonyymi

      Ahdasmielisten mielestä täällä ei saa kirjoittaa mistään.
      Jos on polvi kipeä, pitää mennä terveyspalstalle,
      eikä saa kirjoittaa ruuista, pitää mennä ruokapalstalle
      eikä saa kirjoittaa kirjoista pitää mennä kirjallisuuspalstalle.

      Jäljelle jää patalappujen virkkaaminen eikä siitäkään
      saa kirjoittaa, pitää mennä käsityöpalstalle.

      Täällä ei saa kuin moralistit tuomita muita.

      • Anonyymi

        Kiitos!


      • Anonyymi

        Minä keksin hyvän idean!
        Järjestetään suuri joukkotapaaminen livessä.
        Kaikki tuovat oman pullonsa mukaan ja keskustellaan asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä keksin hyvän idean!
        Järjestetään suuri joukkotapaaminen livessä.
        Kaikki tuovat oman pullonsa mukaan ja keskustellaan asiasta.

        10 pistettä ! Kiitos, nauratti ! Ensimmäinen huumorinmerkki tällä palstalla vuosiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 pistettä ! Kiitos, nauratti ! Ensimmäinen huumorinmerkki tällä palstalla vuosiin.

        Naurettavuuksia saa kyllä usein lukea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä keksin hyvän idean!
        Järjestetään suuri joukkotapaaminen livessä.
        Kaikki tuovat oman pullonsa mukaan ja keskustellaan asiasta.

        Minä en kehtaa mennä alkoon. Voisin tuoda pullon sijasta pullaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 pistettä ! Kiitos, nauratti ! Ensimmäinen huumorinmerkki tällä palstalla vuosiin.

        Minä tulen mukaan, vietetään hauska päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 pistettä ! Kiitos, nauratti ! Ensimmäinen huumorinmerkki tällä palstalla vuosiin.

        Viinan mainitseminenkin on niin huumorillishta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinan mainitseminenkin on niin huumorillishta.

        Korppis sanoi että panee viinit käymään boifrendin kylppärissä. Kutsuukohan meidät kaikki sinne pileisiin ?


    • Anonyymi

      Psykohäirikkö alkaa spämmätä viinasta.
      Häntä aletaan puolustaa
      Ymmärtää
      Paijata
      Parantaa

      Degeneroitunut kansakunta alistettuja

      • Anonyymi

        Ehkä aihe ei sittenkään kiinnosta, joten aloittajan ehdotukseen kannattaa tarttua.


      • Anonyymi
        UUSI

        En usko että paijataan mitenkään, luulen että ihmiset näkevät hänen kirjoituksissaan ihmisen ainoastaan. Sillä viina miehetkin ovat ihmisiä , ja itse ainakin sivuutan ne kirjoitukset jotka minua ei kiinnosta.
        Joten minä en tuomitse ketään, enkä ole kieltämässä häntä etteikö saa kertoa elämästään , palstalla , kuten muutkin ihmiset . Se ei ole paijaamista , ainoastaan ymmärtämistä että ihmisiä on monenlaisia. Kullakin oma tarinansa .
        Sitten jos palsta olisi yksityinen , niin silloinhan voi määrätä ketkä saavat olla mukana .
        Mutta tämä ei ole yksityinen , siksi kukin valitseee jos haluaa kommentoida hänelle tai ei.


    • Anonyymi

      Kannatetaan ehkä hän herää ja alkaa etsiä ystäviä normaalia tietä.

    • Anonyymi

      Alotus on tyhmä,
      vain luonnevikanen psykopaatti voi noin itsekäästi ajatella,
      jopa kehottaa muita
      poikotoimaan toisia kirjoittajia, huh. älytöntä,

      -- alotuksentekijä luulee
      että vain hänen mielipiteet ja jutut ovat oikeita, oikeutettuja ja sallittuja.

      anteeksi vaan,
      alkoholistin ongelmat ovat taatusti suuri huolenaihe henkilölle itseleen,
      myös usein alkoholistin läheisille,

      on törkeyden huippu alotuksen taholta kehotus
      muita palstankirjoittajia poikotoimaan kysesen henkilön alotuksia,
      järkyttävän röyhkeä kehotus, huh,

      LUOJA anna alottajalle anteeksi,
      sillä hän ei todelakaan tiedä tekojensa seurauksia,
      eikä ymmärrä muitten ihmisten vaikeuksia ja huolia,

      alotus puistatti , kylmät väreet hyyvävästi kulki läpi sielun , kauhistus.

      lauoja auta tyhmää maailmaa, anna paljon anteeksi,
      ihminen on usein avuton maailman pahuuden myllerryksessä,

      • Anonyymi

        Sinä olet kova rukoilemaan muiden puolesta ja pyydät heille anteeksiantoa, koska eivät ole kanssasi samaa mieltä.
        Jatka onnellisena valitsemallasi tiellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kova rukoilemaan muiden puolesta ja pyydät heille anteeksiantoa, koska eivät ole kanssasi samaa mieltä.
        Jatka onnellisena valitsemallasi tiellä

        olet tyhmä minkäs sille voi kaikille kun ei ole älyä eikä sympatiaa
        muita ihmisiä kohtaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet tyhmä minkäs sille voi kaikille kun ei ole älyä eikä sympatiaa
        muita ihmisiä kohtaan,

        Mitäs meille voi,korkeintaan rukoilla.


    • Anonyymi

      Yleinen palsta on avoinna kaikille ....Tervetuloa!

    • Käyn harvakseltaan joten en ole huomannut aikaisemmin alkoholista juuri puhuttavan. Vastasinkin hänelle mutta ei mennyt perille, aloitus oli poistettu.
      Jos joku saa ilonsa viinapullosta se hänelle suotakoon. En silti vähättele vaikeuksia mitä perheet ja juopot joutuvat kokemaan alkoholismin takia.
      Olen joutunut itsekin katsomaan läheltä kuinka kamalaa juopon elämä on.
      Silti vastasin tuolle kirjoittajalle näin:
      "Hyvä että nautit elämästäsi. Otan lasillisen valkoviiniä saunan päälle. En sentää joka viikkokaan. Nuorempana istuttiin iltaa naisystävien kanssa, silloin saattoi viiniä kulua useampi lasillinen.
      Ikä tekee sen että ei halua huonoa oloa eikä tee mielikään juoda."

    • Anonyymi

      Oma kokemuksen alkoilun vaihtelevasta vaikutuksesta elämääni ei varmaan kiinnosta ketään muuta kuin mahdollisesti jotakin henkilöä joka tunnistaa itsessään jonkin vaiheen vaikutuksineen. Yli 8-kymppisenäkin voi elää hyvinkin monen sorttisia vaiheita. Pyrkimys terveyden ja kunnon hiipumisen hidastamisen kiinnostanee myös alkkiksia. Siis hengissä olevia.
      Minun vanhat, hyvät kaverini vaihtoivat alkoavusteisesti hiipakuntaa varhain. Nopein tapaturmaisesti alle 25 ikäisenä. Suurin osa 5-kympin tienoissa. Eräs alle 6-kymppisenä ja sitkein, ainoa työssä käynyt 62 vuotisena elettyään luottamusmiesaseman suojaamana 6-kymppiseksi. Totaalinen juopottelu kesti pari vuotta.
      Kirjoittelu saattaisi olla hedelmällisempää nuoremmilla osastoilla mutta silloinhan ihmiset ovatkin viisaita (omasta mielestään).

      • Anonyymi

        Minulta meni leskeksi jäätyäni monta vuotta asioiden kuntoon saattamiseen, mutta sen huomasin hyvin pian, että talouteni pääsi jaloilleen, laskut menivät maksuun, natkuilu rahan käytössä onnistui, Mies oli onneksi lyhentänyt sairautensa aikana pikavippejään ja luottokorttiaan, niin että en joutunut ylivoimaísiin vaikeuksiin niiden kanssa, Ja lisää velkaahan ei enää tullut.
        Rahavarat riittivät hautakiveen ja tarpeeksi isoihin hautajaisiin, joihin hänen kaverinsa tulivat vielä viimeisen kerran, Ajattelin, että sen pienen pröystäilyn vielä jaksan kustantaa, kun se oli niin tärkeää hänelle aina ollut.
        Nyt rahatilanteeni on perempi kuin koskaan koko avioliittoni aikana.
        Nyt ei tarvitse olla merkkivaatteita töissä, ei tarvita autoa, monista asioista on voinut luopua, ja ennen kaikkea maksan kaiken käteismaksulla, kun vihdoin lainat on maksettu pois.
        Eipä uskoisi, että rahahuolista pääseminen on näin rauhoittavaa ja elämä levollista.


    • Anonyymi

      Minulla kokemus ihmisestä joka ei kestänyt puolison kuolemaa, mikään tuki ei auttanut ja koko ajan hautausmaalla kävi. Joi suruunsa, eli elämässä voi sattua mitä vaan ja siksi ymmärrän, lopulta valinta on itsellä, näin se on.🙏🌌

      • Anonyymi

        Vaimoni ennustus mahdollisessa leskeytymistilanteessani.
        Minä joko ryyppäisin tai treenaisin itseni hengiltä etuajassa. Saattaa olla oikeassakin.


      • Anonyymi

        Taipumus alkoholismiin tuntuu joillakin olevan perinnöllistä.
        Totesin sen erään sukulaisen perheestä, jossa yksi lapsista kuoli nuorella iällä haimatulehdukseen.
        Perheessä isä oli alkoholisti, joka vetosi aina sotatraumoihinsa.


    • Anonyymi

      Sotatrauma varmasti vaikuttaa, olen kokenut myös lapsuudessa kun juostiin yöllä naapuriin pakkasella isän juomisen takia, myös ne kauhuhuudot kun isä näki painajaisia. Selvinpäin oli todella hyvä isä ja muistan hyvällä aina ♥️

      • Anonyymi

        Samoja kokemuksia. Ulkolua vuodenajasta riippumatta.
        Hiprakassa isäni oli hyväntuulinen höröttelijä mutta äitini ei voinut sietää sitä vaan alkoi nalkuttamaan sillä seurauksella, että isäni päreet kärähtivät jossakin vaiheessa.
        Tämä hiprakka > nalkutus > ulkoilu kierre toistui vuosittain muutaman kerran.
        En ymmärrä miksi se pahansuopa akka jonka äitiyttäni epäilin, ei malttanut pitää turpaansa kiinni tai olisi edes yrittänyt puhua normaalisti.


      • Anonyymi

        Sotien jälkeen ei mitään keskusteluapua saatu niille tuhansille aseveljille, jotka olivat vuosikausia kuoleman uhan alla rintamilla. Siitä maksoivat heidän perheensä, koska sota ei loppunut miesten mielistä, vaikka elämä siviilissä oli alkanut.
        Ainoa tapa käsitellä niitä oli sotakavereitten kanssa kaljottelu ja muistelu,
        50-luku oli täynnä yhä sotaansa käyviä miehiä. Viinan käyttö siirtyi sitten seuraavallekin sukupolvelle, mutta nyt ehkä tilanne jo on normaalimpi.
        Nyt ovat tulleet kovemmat aineet.


      • Anonyymi
        UUSI

        Minun vaarini oli myös alkoholisti mutta kiltti sellainen ei ollut ilkeä kellekkään. Alkoi juomaan kun vaimonsa kuoli ja jäi yksin viiden lapsen kanssa . Kun olin pieni en edes ymmärrärtänyt että hän oli juovuksissa joka päivä . Ihmettelin vaan kunhänen nuorin lapsensa itki ja pyysi isäänsä lopettamaan
        Vanhemmiten ilmeisesti vähensi juomistaan , joten kaikki lapset pitivät huolta hänestä .
        Siksi en tuomitse ketään ,toiset vaan ovat heikkoja luonteita ja tarttuvat pulloon silloin kun elämä kaltoin kohtelee. Ihmisiä ne on juopotkin . Ja eivät lopeta juomista kenenkään käskystä ainoastaan ihan vaan kun itse ovat päättäneet lopettaa.
        Tapasi sanoa aina minulle , että kun tulen isoksi niin en koskisi pulloon , sekin jo kertoo siitä että hän kärsi omasta juomisestani. Vaan ei voinut lopettaakkaan .


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja kokemuksia. Ulkolua vuodenajasta riippumatta.
        Hiprakassa isäni oli hyväntuulinen höröttelijä mutta äitini ei voinut sietää sitä vaan alkoi nalkuttamaan sillä seurauksella, että isäni päreet kärähtivät jossakin vaiheessa.
        Tämä hiprakka > nalkutus > ulkoilu kierre toistui vuosittain muutaman kerran.
        En ymmärrä miksi se pahansuopa akka jonka äitiyttäni epäilin, ei malttanut pitää turpaansa kiinni tai olisi edes yrittänyt puhua normaalisti.

        Yleensä luulevat että nalkutus auttaa toiselle, mutta se ei ole koskaan tehnyt kenestäkään raitista.
        Jos ei kestä juomista niin lähtee omillensa , ilman nalkutuksia.


    • Anonyymi

      Myöskään poliittinen julistus ei kuulu tälle palstalle.
      Palsta on tarkoitettu 80-vuotiaille, 80-vuotiaiden hengessä.

      • Anonyymi

        8å-vuotiaat voisivat kirjoitella muistiin entisaikojen vaiheita ja omia kokemuksiaan. Muistoja talteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8å-vuotiaat voisivat kirjoitella muistiin entisaikojen vaiheita ja omia kokemuksiaan. Muistoja talteen.

        Yksityisiä muistoja ei tänne kaivata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisiä muistoja ei tänne kaivata!

        Tarkoitinkin omia pöytälaatikoita.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä on 80 vuotiaiden henki ?
        Jos mies kirjoittelee omiaan niin helposti ne voi sivuuttaa , ei kai täällä kukaan voi määrätä puheenaiheita eikä ketkä ovat kelpuutettuja. Palstalle .
        Siis 80 vuotiaita on myös eri laisia jotkut ovat uskossa toiset ateisteja, joillekin on rikas seuraelämän faktaa toiset ovat yksinäisiä. Naapurin 80 vuotias osti rullaluistimet ja opetteli niillä kulkemaan , joten häntä ei varmaan kelpuutettaisiin palstalle koska si ole sitä 80 henkeä
        Vähääkään. Ei sillä hän ei todella olisikkaan millään palstoilla , koska on muutenkin niin paljon muuta puuhaa .
        Joten 80 vuotiaiden henki siis millaista se on ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisiä muistoja ei tänne kaivata!

        No niin sinne vaan alkoholistin kanssa tämäkin edustaja laitetaan. Kun ehdotti jotain kivaa , siis ei kuulemma tarvita .
        Kyllä minä ainakin tykkäisin kovasti toisten kertomista muistoista. Lapsuuden ajoilta


    • Anonyymi

      Kovin on mielivaltaista päättää toisten puolesta, että millä palstalla saat käydä.!
      Olet tosi rasittava tyyppi varmaan kaikille läheisillesi, jos niitä nyt onkaan.

      • Anonyymi

        Ketju on täynnä anonyymejä. Olisi mielenkiintoista tietää, kenelle meistä sanasi osoitat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju on täynnä anonyymejä. Olisi mielenkiintoista tietää, kenelle meistä sanasi osoitat.

        Taas on tämä viinailija ilmestynyt kuvioihin.
        En tiedä mitä kirjoittaa, kun en avaa näitä viinaketjuja.
        Oliko katkohoidossa välillä, kun oli hiljaista?

        Ei mahda mitään, mutta ei tarvii aukaista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3055
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2395
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2172
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1972
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1817
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 165
      1246
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe