elikkä onko n-gageen tehty Gameboy advance emulaattoria. tavan color emulaattoreita kyllä löytyy, mutta onko kukaan sellaista Tehnynnä? ois nimittäin kovä juttu pelata advancen pelejä n-gagella. =) HELP! HELP!
advance emulaattori?
5
596
Vastaukset
- Mewwi
Mun mielestä Game Phone Advance:lla voi pelata myös GBA:n pelejä, mutta siitä olen varma, että sillä toimii GB:n ja GBC:n pelit!! En oo ihan varma?? Ja tässä vielä muutama hyvä Emulaattori N-GageQD:seen:
http://koti.mbnet.fi/ktalo/kapseli/jutut/2005--1/ngage.html
ja
http://216.239.59.104/search?q=cache:Xf7FO2F81hAJ:commodore.sigmatic.fi/cgi-bin/webapp/index.cgi?action=forum&board=mobile&op=display&num=17 FMSX&hl=fi&lr=lang_fi- Mawericki
Oon kuullu, et N-Gagen tehot ei yksinkertaisesti vaan riitä emuloimaan GBA:ta ja se Game Phone Advance ei tarkoita GBA:n emulaattoria, vaikka se "advance" siinä onkin. Tässä kaikki tietämäni tämänhetkiset emulaattorit N-Gagelle:
-SEGA Master System
-Super Nintendo Entertainment System
-Nintendo Entertainment System
-GameBoy Color
-Gameboy
-Retropelikoneet
-EMame
-ym...
-voi olla, että jokin/joitakin unohtui - Joensuu Juntti
Mawericki kirjoitti:
Oon kuullu, et N-Gagen tehot ei yksinkertaisesti vaan riitä emuloimaan GBA:ta ja se Game Phone Advance ei tarkoita GBA:n emulaattoria, vaikka se "advance" siinä onkin. Tässä kaikki tietämäni tämänhetkiset emulaattorit N-Gagelle:
-SEGA Master System
-Super Nintendo Entertainment System
-Nintendo Entertainment System
-GameBoy Color
-Gameboy
-Retropelikoneet
-EMame
-ym...
-voi olla, että jokin/joitakin unohtuikiitos tiedosta. =)
- .....
Ensimmäinen demo asteella oleva GBA emulaattori on ilmestynyt. Se tunnetaan nimellä vbag. Se pystyy pyörittämään pelejä 5fps:llä eli aika hitaasti... vielä.
- ->XxX<-
eli todella paska emulaattori, ei tuu mittää jollai 5fps:llä HAHAH! ei olisi edes sen tekijöiden semmoista kannattannut vielä julkaistakaan kun niin varhaisessa vaiheessa on ;D
Yksinkertaisesti:
8 FPS on minimi taso, jotta ihminen voi jotenkuten ajatella liikkuvaa kuvaa, kun tämän alle mennään, on jo kyseessä joku slide show, en suosittele tuommoista emulaattoria vielä. Suositelen, että odotatte, että se 8 FPS vähintään ylitetään/saavutetaan. :D Yhtä tuskaa jollain 5 FPS:llä pelata *nauraa*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082