Onkohan seutukunnassa ammattitaitosta henkiparantajaa tai manaajaa, asunnossani on räyhähenkiä ja demoneja. Pitävät yökaudet meteliä, välillä olen kuullut pieremistä jopa postiluukusta keskellä yötä. Alkaa olla mitta täynnä tätä meteliä.
Henkiparantaja
10
479
Vastaukset
- Anonyymi
Ota poju silokkeja ja hommat hoituu
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vähennä juomista niin pikku-ukot poistuu postiluukun kautta ja räyhääminen ym vähenee.
- Anonyymi
Sitten ne vasta räyhääkin ei muuta kuin uutta suoneen kun vanha kuolee
- Anonyymi
Selvittyään siitä otti hän jälleen spriitä.
- Anonyymi
Monta päivää juotuaan
pessimisti tuskissaan
tuumi: jo on, jukoliste,
saavutettu päätepiste.
Nuoranpätkä kourassaan
hiipi nurkkaan kuolemaan.
Mutta toiset nähtyään
yhden poissa pöydästään,
sydämissään syvä hätä
alkoi etsiskellä tätä.
Löytyi poika nuorastaan,
vainajana suorastaan.
Mutta,
Saatuansa spriitä
virkistyi hän siitä.
Kohottaen lasiaan
virkkoi: "Veljet - asiaan". - Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Tuohan asiaan ei henkiparantajaa tarvii ?? Hoituu ilmankin ! pahimmas tapaukses jopa virkavaltakin auttaa,tai isännöitsijä.
- Anonyymi
Päivi Räsänen ovelle rukoilemaan että riettaat homot poistuisi asunnosta?
- Anonyymi
Ai sinäkö niitä homppeleita piilotteletkin kämpässäsi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078