Joskus on hyvä unohtaa jotain

Anonyymi-ap

Tämän kertomuksen tapahtumapaikka on Tampereen eräs lähiö. Elettiin vuoden -87 kesää. Naisystävälläni oli oma yksiö, johon hän oli ottanut entisen kouluaikaisen ystävänsä asumaan kesäksi. Tämä neito, Christel, oli tullut kesätöihin Tampereelle ja päätynyt naisystäväni vai pitäisikö sanoa tyttöystäväni luokse asumaan. Olimme kaikki siis parikymppisiä nuoria. Tämä Christel oli tyttöystäväni lailla todella upea ilmestys, isot ihanat rinnat ja voimistelijana sopusuhtainen vartaloltaan. Meidän yhteiset illanvietot olivat puheiltaan melko irstaita ja usein suunnittelimme kaikkea kimppakivaa. Valitettavasti kaikki jäi silloin suunnitteluasteelle. Christel löi aina pelin poikki ja palattiin taas maan pinnalle.
Eräänä sunnuntaiaamuna tyttöystäväni oli lähdössä töihin toiselle paikkakunnalle työkavereidensa kanssa. Tekivät keikkasiivoushommaa, johon harva haluaisi ryhtyä. Nina työskenteli kalmansiivoojana. Lupasin heittää hänet samalla tapaamispaikkaan, kun itse lähdin kotipaikkakunnalleni valmistautumaan uuteen työviikkoon. Olin jo ajellut varmaankin kymmenkunta kilometriä kun tajusin, etten ollut ottanut kamerakalustoani mukaan. Olisi haitannut kuvaajan työtäni huomattavasti. Noituen itseäni, palasin takaisin Ninan asunnolle. Christel oli jäänyt nukkumaan ja menin varovasti sisälle, etten suotta herättäisi häntä.
Avattuani ulko-oven kuulin kuinka hän kutsui minua nimeltä ja pyysi tulemaan sisään. Olin hieman ihmeissäni kuinka hän saattoi huomata minun tulleen sisään. Kutsu toistui ja samalla tajusin äänensävystä jotain erikoista. Miksi ihmeessä hän kutsuisi minua, sanotaan nyt, suorastaan kiimaisella äänellä.
Vilkaisin keittiöön ja näin hänet alastomana nojaamassa ikkunan lähellä olevaan kukkapöytään ja sivelemässä pimppiään melko vauhdikkaasti. Hän halusi minun tulevan sisäänsä ja pian. Katselin kaluni kovettuessa enemmän kuin ällistyneenä häntä. Luikin pikaisesti olohuoneeseen ja heitin vaatteet pois. Menin vessaan ja huuhtaisin hieman kaluani ja jostain syystä hieraisin terskaani liukuvoidetta, jota tissileikeissämme käytin apuna. Menin hänen taaksensa ja katselin ihaillen häntä touhuissaan. Jälleen hän pyysi minua työntymään sisäänsä, antamaan terskani häpyhuultensa suudeltaviksi. Lähennyin häntä ja ohjasin kaluni aivan huulille ja painoin osan itsestäni hänen sisäänsä. Christel pomppasi kuin sähköiskun saaneena ylös ja pyörähti ympäri. Kaluni ei tainnut ehtiä olla hänessä kuin puoli sekuntia. Sain läimäytyksen kasvoilleni ja aivan kamalan huutomyrskyn. Uhkasi kertoa Ninalle että olin ottanut hänet väkisin. Kalu lerpahti saman tein. Yritin siinä sitten kertoa, että itsehän jo useamman kerran pyysit minua painamaan itseäsi. Hetken siinä ihmeteltyämme, tajusin että ei Christel ollutkaan tiennyt minun tulleen takaisin, häntä oli vain alkanut himottamaan ja nuo kutsut olivat tarkoitettu vain hänen omille korvilleen. Pyytelin anteeksi virhettäni ja menin olkkariin pukemaan vaatteet päälle. Tässä vaiheessa v.tutti kuin pientä oravaa, tänään täytyisi tyytyä vain omaan kivaan. Christel tuli perässä ja pyysi etten vielä pukisi päälleni. Hän halusi nähdä tarkemmin millainen vehje hänen sisässään yritti käydä vierailulla. Hän kietoi sormensa kaluni ympärille ja puristeli kevyesti saaden sen jäykistymään uudelleen. Hän katseli elintäni aivan läheltä ja painoi sen poskeansa vasten. Katselin häntä silmiin ja samalla hän imaisi kaluni suuhunsa. Siinä taisi silmissä näkyä saturnus ja muita tähtiä. Lopsahtaen hän irroitti otteensa ja tuumasi että nyt me kumpikin olemme varmasti kunnon naimisen tarpeessa. Olin täysin samaa mieltä. Hän istui sohvan reunalle ja nosti jalkansa todella ylös. Christel halusi nähdä, kun kaluni lipuisi hänen pimppiinsä. Se sopi minullekin mainiosti. Painoin hitaasti osan itsestäni tuon upean naisen häpyhuulten väliin. Ehdimme testata muutamia asentoja, kun hän sai ensimmäisen orgasminsa. Ihana tiukka pimppi puristeli elintäni niin että en pystynyt kuin vain antamaan kaluni viedä ja hoitaa hommansa.
Hetken huilattuamme saimme makoisat naurut tapahtumasta vaikka ensin olikin hetken aikaa ollut leikki kaukana. Otimme vielä uusinnan kahvikupillisen jälkeen ja sovimme, että minun pitäisi unohtaa myöhemminkin jotain tuohon asuntoon. Myöhemmin juhannuksena saimme aikaiseksi kolmen kimpan Kurun hevossaaressa telttaillessamme. Silloin kerroin Ninalle, etten nyt ollut ekaa kertaa Christelin päällä. Nina tuumasi vain odotelleensa jo tunnustustani, hän oli tiennyt asian jo seuraavana päivänä.
T. Epe1

6

4048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi s­ek­­­sitea­tteri avautu­­­u Suome­en! Kutsu­mme kai­­kk­­i­­. Ilmo­it­­tau­­­tum­ine­­­n ry­­hmä­ämm­­­e tä­­äl­­­l­ä 👉 http://ameliachau.com/H/K3u9B9

    • Anonyymi

      Onpas taas älykkäitä kommentteja :)
      T. Epe1

    • Anonyymi

      Olipa hauska löytää tämä kirjoitus. Olet Epeli "unohtanut" nimeni :) Tähän sen voi varmaan jo näiden vuosien jälkeen laittaa.
      T. Carita S

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­ts­um­­­me sinut kä­ym­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­tis­­­sa! Meitä on yli miljo­­ona! 👉 http://alegroup.info/H/I8k5X3

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3045
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2395
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2152
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1963
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 164
      1238
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe