Suomalaiset ovat väkivaltaisia

Minä en ole väkivaltainen, minä haluaisin olla suomalainen

En kunnioita suomalaisia

Suomalaiset ovat viellä niin väkivaltaisia että ne tietävät jos minä muutun suomalaiseksi ja sitten jos muutun suomalaiseksi niin suomalaisten väkivaltainen aggressio on taukoamaton ja epäreilu, sekä tekopyhää

Tälläinen vainoaminen pitää loppua, jos tämä vainoaminen ei lopu niin Jumala tekee teistä selvää

Älkää pottuilko marijuanallanne Taivaan isää, vaikka olisit kehitysvammainen ja "ymmärrettäväisesti" virheitä tekevä niin se ei ole hyväksyttävää yhdeltäkään, ellette halua kokea pahinta pelkoanne Jumalasta
4482
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Haista vittu suomalainen! Yksikin väkivallanteko viellä, niin saat ajattelemattomasti Jumalalta niin ajattelemattoman teon mitä ei voi enää ikinä korjata. Nyt ei ole tekosyihin varaa, ellet halua päästä historiankirjoihin sinun ja sinun äitisi kanssa, äidinnussija!

Äänestä

Kyllä suomalaiset on väkivaltaista porukkaa. Turpaan vaan sanois nyrkki-kyllikki

Äänestä

Nälkä lisää väkivaltaa,
todisteena grillitappelut!
Me ollaan nähty Suomessa
niin paljon nälkää!

Äänestä
  • Ja väkivallan aisoissa pitäminen on poliisinkin tehtävä, puhumattakaan armeijan tehtävistä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minä en ole väkivaltainen, minä haluaisin olla suomalainen

En kunnioita suomalaisia

Suomalaiset ovat viellä niin väkivaltaisia että ne tietävät jos minä muutun suomalaiseksi ja sitten jos muutun suomalaiseksi niin suomalaisten väkivaltainen aggressio on taukoamaton ja epäreilu, sekä tekopyhää

Tälläinen vainoaminen pitää loppua, jos tämä vainoaminen ei lopu niin Jumala tekee teistä selvää

Älkää pottuilko marijuanallanne Taivaan isää, vaikka olisit kehitysvammainen ja "ymmärrettäväisesti" virheitä tekevä niin se ei ole hyväksyttävää yhdeltäkään, ellette halua kokea pahinta pelkoanne Jumalasta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu