Hienoista kuvista muutama sananen jos sallitaan

Anonyymi-ap

Tupsukkaa täytynee heti alkuun kiittää mielenkiintoisista kuvistaan... ettei pääse unohtumaan. Kiitos Tapsu. Sinä senkin pikku tuhmeliini.

Tämä kuva:
https://img.aijaa.com/m/00341/15229072.jpg
- on oikein jännä.

Kuvan sommittelu on loistava. Kuin Graalin malja kuva johdattaa, imee ylhäältä taivaasta, katsojan katsetta supistavasti keskiöön. Ensin ulompaa pilvenpiirtäjien muodostamaa suppiloa pitkin. Sitten sisemmältä pullon ja mukin suppiloa pitkin...

Ja mitä löytyykään keskiöstä? Juuri niin.

Kuitti!

27

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukekaa juntit Luukkaan evankeliumi 18:18-30. Siellä Se Seisoo, pojut.

      • Anonyymi

        Muuan korkeassa asemassa oleva mies kysyi Jeesukselta: Mitä minun pitää tehdä, hyvä opettaja, että perisin iankaikkisen elämän?

        Jeesus vastasi hänelle: Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu. Käskyt sinä tiedät: älä tee aviorikosta, älä tapa, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi.

        Kaikkea tätä olen noudattanut nuoresta pitäen, vastasi mies. Tämän kuullessaan Jeesus sanoi: Yksi sinulta vielä on tekemättä. Myy kaikki, mitä sinulla on, ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua.

        Kun mies kuuli tämän, hän tuli murheelliseksi, sillä hän oli hyvin rikas. Nähdessään sen Jeesus sanoi: Kuinka vaikea onkaan niiden, jotka paljon omistavat, päästä Jumalan valtakuntaan! Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.

        Kuka sitten voi pelastua? kysyivät kuulijat. Jeesus vastasi: Mikä on ihmiselle mahdotonta, se on mahdollista Jumalalle.

        Entä me? kysyi silloin Pietari. Me olemme luopuneet kaikesta, mitä meillä oli, ja seuranneet sinua.

        Jeesus sanoi heille: Totisesti: kuka ikinä Jumalan valtakunnan tähden on luopunut kodistaan, vaimostaan tai veljistään, vanhemmistaan tai lapsistaan, hän saa jo tässä ajassa moninkertaisesti takaisin, ja tulevassa maailmassa ikuisen elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuan korkeassa asemassa oleva mies kysyi Jeesukselta: Mitä minun pitää tehdä, hyvä opettaja, että perisin iankaikkisen elämän?

        Jeesus vastasi hänelle: Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu. Käskyt sinä tiedät: älä tee aviorikosta, älä tapa, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi.

        Kaikkea tätä olen noudattanut nuoresta pitäen, vastasi mies. Tämän kuullessaan Jeesus sanoi: Yksi sinulta vielä on tekemättä. Myy kaikki, mitä sinulla on, ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua.

        Kun mies kuuli tämän, hän tuli murheelliseksi, sillä hän oli hyvin rikas. Nähdessään sen Jeesus sanoi: Kuinka vaikea onkaan niiden, jotka paljon omistavat, päästä Jumalan valtakuntaan! Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.

        Kuka sitten voi pelastua? kysyivät kuulijat. Jeesus vastasi: Mikä on ihmiselle mahdotonta, se on mahdollista Jumalalle.

        Entä me? kysyi silloin Pietari. Me olemme luopuneet kaikesta, mitä meillä oli, ja seuranneet sinua.

        Jeesus sanoi heille: Totisesti: kuka ikinä Jumalan valtakunnan tähden on luopunut kodistaan, vaimostaan tai veljistään, vanhemmistaan tai lapsistaan, hän saa jo tässä ajassa moninkertaisesti takaisin, ja tulevassa maailmassa ikuisen elämän.

        Tapsalla hyvä kiinnitys ikuiseen elämään. Jättänyt kodin, perinnön, pari vaimoa, kolme ranskankielistä ja kaksi ruotsinkielistä lasta. Takaisin ole (vielä) saanut kuin halpaa tenttua, ja uskon ikuiseen elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapsalla hyvä kiinnitys ikuiseen elämään. Jättänyt kodin, perinnön, pari vaimoa, kolme ranskankielistä ja kaksi ruotsinkielistä lasta. Takaisin ole (vielä) saanut kuin halpaa tenttua, ja uskon ikuiseen elämään.

        Vai kävikö kuitenkin niin, että noi vaimot (ja lapset) jätti rapajuopon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuan korkeassa asemassa oleva mies kysyi Jeesukselta: Mitä minun pitää tehdä, hyvä opettaja, että perisin iankaikkisen elämän?

        Jeesus vastasi hänelle: Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu. Käskyt sinä tiedät: älä tee aviorikosta, älä tapa, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi.

        Kaikkea tätä olen noudattanut nuoresta pitäen, vastasi mies. Tämän kuullessaan Jeesus sanoi: Yksi sinulta vielä on tekemättä. Myy kaikki, mitä sinulla on, ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua.

        Kun mies kuuli tämän, hän tuli murheelliseksi, sillä hän oli hyvin rikas. Nähdessään sen Jeesus sanoi: Kuinka vaikea onkaan niiden, jotka paljon omistavat, päästä Jumalan valtakuntaan! Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.

        Kuka sitten voi pelastua? kysyivät kuulijat. Jeesus vastasi: Mikä on ihmiselle mahdotonta, se on mahdollista Jumalalle.

        Entä me? kysyi silloin Pietari. Me olemme luopuneet kaikesta, mitä meillä oli, ja seuranneet sinua.

        Jeesus sanoi heille: Totisesti: kuka ikinä Jumalan valtakunnan tähden on luopunut kodistaan, vaimostaan tai veljistään, vanhemmistaan tai lapsistaan, hän saa jo tässä ajassa moninkertaisesti takaisin, ja tulevassa maailmassa ikuisen elämän.

        Kiva juttu mutta kun tuo kertomus on kirjoitettu ekan kerran 500 jkr niin kuinkahan moni sana on tullut oikeasti Jeesuksen suusta?


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Kuvan sommittelu on loistava. Kuin Graalin malja kuva johdattaa, imee ylhäältä taivaasta, katsojan katsetta supistavasti keskiöön. Ensin ulompaa pilvenpiirtäjien muodostamaa suppiloa pitkin. Sitten sisemmältä pullon ja mukin suppiloa pitkin..."

      Voisin nähdä kuvan myös siten, että ensin kuvassa taivasta kohden nousevat syntisen naisen reidet. Sitten uloimmat häpyhuulet, sitten sisemmät. jne.

      Tuut tuut pii paa wuuuufffff.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa vahinkolaukaukselta, eikä noiden kuvien ottaja ole mikään "Tapsa", vaan kuvat on kopioitu jonkun tutun somesta. Taustalla lienee vanha kunnon... S.

      Kummallisen kaksiulotteiselta vaikuttaa kaikki hänen kuvansa. Syvyysvaikutelma puuttuu ja värit ovat melkein mustavalkoisia noissa kaikissa kuvissa.

      Minulla oli 14 vuotta sitten vastaavantasoinen kamera. Tämä ei ole mikään taidekuva eikä kummoinen otos, mutta värimaailma on aivan toista luokkaa ja syvyysvaikutelma. https://aijaa.com/ylucuf

      2010

      • Anonyymi

        No siinäpä aito pippuripihvi, mistä varastit kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinäpä aito pippuripihvi, mistä varastit kuvan.

        Hän elää suomessa suomen aikaa joten oireilut häneltä saat suomen aikaan päivällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän elää suomessa suomen aikaa joten oireilut häneltä saat suomen aikaan päivällä.

        Erittäin paljon mahdollista mutta pellenaama oli joka tapauksessa thaimaassa, silloin kun tiedot etsittiin hänen kuvientallentamisesta, käsittämätön "mies" joka tapauksessa.


      • Anonyymi

        Tuohon kuvaan, on jälki käteen, väritetty ihan liika väriä.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon kuvaan, on jälki käteen, väritetty ihan liika väriä.
        By NumBall HHN 63v.

        Yhdeksän sanan lauseeseen sait mahtumaan kuusi kirjoitusvirhettä.
        Et tietääkseni asu lentokentällä joten on ääliömäistä käyttää Hua Hinin lentokentän lyhennettä nimimerkkisi yhteydessä.

        Näissä paremmissa kännyköissä on automatiikka- asetuksena valittavissa "Ruoka". Ei tarvitse tehdä mitään muuta.

        "Tapsaa" ei Vietnamissa ole ja nuo sivupersoonasi kuvat on Facebookista kopioitu ja osa Messenger- viesteinä saatu.

        Nuo kristinuskoon liittyvät tarinat ovat niin pähkähulluja, että ne alkaa kuulostamaan jonkun itsemurhakultin tarinoilta, joiden aikomus on köyriä ensin lapsia, sitten ottaa syanidia ja lentää Siriukseen.

        Nuo tarinat pitäisi toimittaa viranomaisille ja ilmoittaa että kiinniottosi tapahtuu jo Helsinki-Vantaalla tahdosta riippumattomaan hoitoon.

        2010

        PS: Maanantaina pihaan kurvaa uusi Ford Raptor 2024. Uusi on varsin ekonominen, vaikka tehoa on 397 hevosta ja vääntöä melkein 600 N m. Ei tarvi kadehtia, hintalappu vain vähän yli 52.000 euroa, maksettu. Mebasta jäi hyvää noin 20.000 euroa.

        Puoli elämää Suomessa ajettu pakuilla, niin on mukavaa päästä katselemaan tietä korkeammalta. Turvallisempaa autoa ei juurikaan ole.

        Koomisia nuo lisävarusteiden hinnat, kun ns "sääsuojat" ikkunoiden päälle yhteensä 1100 bahtia, etuvalojen extrakehykset 2000 bahtia. Lavan sähkötoiminen kansi hieman enemmän 50.000 bahtia.

        PPS: Muistele minua sitten kun matkustelet bussilla toisten nurkkiin, siskon kaksiossa mätät possoa ja tutkit leikkausjonon pituutta maksa pullollaan. Mutta ainahan voit jatkaa elämääsi Tapsana, ei hätää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon kuvaan, on jälki käteen, väritetty ihan liika väriä.
        By NumBall HHN 63v.

        Ensin kirjoitat tekstin sitten arvostelet kirjoittamaasi, tuo "Tuohon kuvaan, on jälki käteen, väritetty ihan liika väriä. By NumBall HHN 63v. ole minun kanssa mitään tekemistä... eikä olekin hienoa että saat taas uuden lelun, millä leikkiä... omat ei näytä riittävän, tosin pickuppi on kätevä kun vaimo vie hodareita myyntiin, ja roskapönttöjä toimitettaessa...

        Kumpi oli viestisi keskimääräinen sisältö, arvostella kirjoittamaasi yhdeksää sanaa vai kertoa auton hankinnasta, pellenaama.


      • Anonyymi

        Pieni huomio kuva on feikki, se on otettu luonnon valossa koska ei näy varjoja, joten kun kello on kuvassa puoli kahdeksan illalla, jolloin luonnonvaloa on heikosti saatavilla tuohon aikaan thaimaassa, joten varma feikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon kuvaan, on jälki käteen, väritetty ihan liika väriä.
        By NumBall HHN 63v.

        Maailma ei ole kaikille yhtä haalee, kuin sinun kännykkäsi liskokuvissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni huomio kuva on feikki, se on otettu luonnon valossa koska ei näy varjoja, joten kun kello on kuvassa puoli kahdeksan illalla, jolloin luonnonvaloa on heikosti saatavilla tuohon aikaan thaimaassa, joten varma feikki.

        Kympin kuvassa näkyy aivan selvät varjot ja kellertävä keinovalo tulee miltei suoraan ylhäältä. Katsopas noiden lautasten ja pannujen alle, vai oletko sokea?
        https://aijaa.com/ylucuf
        Mutta nuo Tapsan kuvat on joltakin kaverilta, kuten on epäilty. Ei niin tyhmän miehen kannata lähteä minnekään suomalaisesta hoitokodista, eikä suostu laittamaan passinsa etunimeä Vietnamin kuvaan vaan koettaa muulla tavoin todistella jonkun köyhän kuvia jakamalla olevansa itse siellä. Sinä Pasanen se tämänkin feikin taustalla olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kympin kuvassa näkyy aivan selvät varjot ja kellertävä keinovalo tulee miltei suoraan ylhäältä. Katsopas noiden lautasten ja pannujen alle, vai oletko sokea?
        https://aijaa.com/ylucuf
        Mutta nuo Tapsan kuvat on joltakin kaverilta, kuten on epäilty. Ei niin tyhmän miehen kannata lähteä minnekään suomalaisesta hoitokodista, eikä suostu laittamaan passinsa etunimeä Vietnamin kuvaan vaan koettaa muulla tavoin todistella jonkun köyhän kuvia jakamalla olevansa itse siellä. Sinä Pasanen se tämänkin feikin taustalla olet.

        Tietysti näkyy mutta se on hajavaloa, ei keinovaloa, ja tuohon aikaan mitään ei ole enää hajavaloa saatavana thaimaassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti näkyy mutta se on hajavaloa, ei keinovaloa, ja tuohon aikaan mitään ei ole enää hajavaloa saatavana thaimaassa,

        Tarkoitatko että kuva on otettu ulkoilmaravintolassa vai tarkoitatko että ravintolassa ei ole enempää kuin yksi valaisin, vai mitä kummaa tarkoitat? Tarkoitatko ettei Thaimaassa ole illalla sähköjä?

        Saarirasvamaksa, olet umpisokea. Varpaankynsien ja kanan vieressä pöydällä oli niin paskaiset silmälasit, että niiden läpi ei nää edes röntgenillä.

        Olet myös värisokea, et erota vihreää sinisestä. Saarisipulipihvi, et myöskään erota kasvoja toisistaan, liittyy tuohon vaikeaan dysleksiaan ja sinut todettiin jo koulussa tyhmäksi, kuten itse kerroit.

        Myöhemmin keksit ihan itse. että tyhmyys johtuukin neroudesta ja että mitä parempi kännykkäkamera, sitä huonompia kuvia se pakkaa. 8)

        Kerropas minulle vielä yksi asia; -Miksi "Tapsan" kuvat ovat Facebookista ja Messengeristä ja miksi et arvostele ja epäile niitä laisinkaan?

        Tiedätkö mitä se saa ajattelemaan että kuka tämä "Tapsa" on?

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti näkyy mutta se on hajavaloa, ei keinovaloa, ja tuohon aikaan mitään ei ole enää hajavaloa saatavana thaimaassa,

        Hajavalojen ja onnettomuuspaikkojen erikoistutkijalle kuva minuuttia ennen äskeistä kuvaa.

        Näyttääkö tutulta vai muistatko käyneesi tuolla 1973 vuonna ja et tykännyt paikan sipulipihvistä? https://aijaa.com/uVC6z4

        Puhut itsesi niin ristiin rastiin pussiin joka ikisessä lauseessa esittäen aivan eriskummallisia väitöksiä ja samaan aikaan väität ettet sinä ole kiinnostunut kuvista etkä teksteistä, mutta armoton syynäys alkaa heti minun kohdalla, mutta Tapsa Vanhurskas saa ihan vapaasti postitella mesekuviaan ilman erikoistutkijan puuttumista asiaan.

        Tiedän että sieltä ponnahtaa seuraavaksi Senssu areenalle, mutta valitettavasti minun on nyt poistuttava ruoanlaittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajavalojen ja onnettomuuspaikkojen erikoistutkijalle kuva minuuttia ennen äskeistä kuvaa.

        Näyttääkö tutulta vai muistatko käyneesi tuolla 1973 vuonna ja et tykännyt paikan sipulipihvistä? https://aijaa.com/uVC6z4

        Puhut itsesi niin ristiin rastiin pussiin joka ikisessä lauseessa esittäen aivan eriskummallisia väitöksiä ja samaan aikaan väität ettet sinä ole kiinnostunut kuvista etkä teksteistä, mutta armoton syynäys alkaa heti minun kohdalla, mutta Tapsa Vanhurskas saa ihan vapaasti postitella mesekuviaan ilman erikoistutkijan puuttumista asiaan.

        Tiedän että sieltä ponnahtaa seuraavaksi Senssu areenalle, mutta valitettavasti minun on nyt poistuttava ruoanlaittoon.

        Täytyy vielä mainita että kyseessä oli jyväruokitun australialaisen naudan, Black Anguksen ulkofile, joka on pihviruokien aatelia.

        Black Anguksen entrecote painii samassa sarjassa, mutta suutuntumaa väittävät kulinaristit paremmaksi ulkofileessä.

        Näitä ei myydä kuponkiruokaloissa eikä Rouva Lelun työmaaruokalassa.

        Sonmoro!

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että kuva on otettu ulkoilmaravintolassa vai tarkoitatko että ravintolassa ei ole enempää kuin yksi valaisin, vai mitä kummaa tarkoitat? Tarkoitatko ettei Thaimaassa ole illalla sähköjä?

        Saarirasvamaksa, olet umpisokea. Varpaankynsien ja kanan vieressä pöydällä oli niin paskaiset silmälasit, että niiden läpi ei nää edes röntgenillä.

        Olet myös värisokea, et erota vihreää sinisestä. Saarisipulipihvi, et myöskään erota kasvoja toisistaan, liittyy tuohon vaikeaan dysleksiaan ja sinut todettiin jo koulussa tyhmäksi, kuten itse kerroit.

        Myöhemmin keksit ihan itse. että tyhmyys johtuukin neroudesta ja että mitä parempi kännykkäkamera, sitä huonompia kuvia se pakkaa. 8)

        Kerropas minulle vielä yksi asia; -Miksi "Tapsan" kuvat ovat Facebookista ja Messengeristä ja miksi et arvostele ja epäile niitä laisinkaan?

        Tiedätkö mitä se saa ajattelemaan että kuka tämä "Tapsa" on?

        2010

        Sinun järjen juoksu on jo selvinnyt vuosien varrella, hieman omalaatuista, valokuvan valo tulee ikkunasta päivänvaloa, sitä ei ole tuohon aikaan saatavana, kyllä tapsa ja senssu ihan itse kuvansa ja juttunsa framelle laittavat.

        En ole koskaan ottanut kantaa sipulipihviin, palstalla millään muotoa, on se sitten jauhelihasta tai kokolihasta...

        En tiedä mistä Tapsan kuvat on, facesesta en facesta, mutta ne eivät ole minun laittamia.


    • Anonyymi

      Muista ottaa lääkkeesi ajallaan.

    • Anonyymi

      Ihan kiva, että Jeesus ja uskonnot alkavat kiinnostaa. Niin, se luominen on se vaihtoehto.

      Mutta Jeesuksen ja kristinuskon peruste on siinä, että ihmisellä on henkiruumis. Tätä kutsutaan myös nimellä sielu ja henki.

      Jeesus ei minusta koskaan puhu oikeastaan lihallisesta ruumiista ja sen merkityksestä ja toki siitä käytetään nimeä saviruukku ja sielun temppeli. Siinä moni menee koko ajan metsään, että ei ymmärrä, että aina on kyse henkiruumiista. Aadam ja Eeva oli luotu elämään ikuisesti ja siksi Raamatussa kerrotaan myös näistä Methuselahoista. Jos joku ihmettelee aikaa ennen vedenpaisumusta ja kuumaa kosteaa ilmaa, niin siinä on ollut nostetta esim lentämiseen ym. ( Antiikin ihmeet ). Katsokaa vai pölyhiukkasta auringon valossa ja mieti sadepisaraa, kuinka se nousee taivaisiin.

      Niin, siitä uskonnosta, että uudelleen syntyminen lihassa on myös mahdollista ja raamattu ei sitä kiellä. Mm. Jeesus kertoi syntyneenä jo aikojen alussa ja Juudaan piti jäädä. Tämä selittää myös kuolleitten hautaamisarvon Raamatussa. Kirkko kyllä itsekin heittää luut 25 vuoden kuluttua kaatopaikkaan ja näin kuuluukin tehdä.

      Selkeytyksenä kerron, että esim. Pedon merkkiä ei todellakaan oteta lihaan tai nahkaan tai takapuoleen. Se otetaan aina sieluun tai henkiruumiiseen Raamatun mukaan. Joka toisin puhuu, niin se valehtelee. Mitä sitten käteen tarkoittaa jos sitä ei voi ottaa liharuumiiseen. Se tarkoittaa, että teet pedon töitä ja pahuutta. Mitä otsaan sitten tarkoittaa, että ajattelet pedon asioita ja sen kautta esim. Ottamalla hänen nimensä esim. Suomalainen ja luomalla siitä persoonan.

      Kun, kerran liharuumis jää tänne ja mätänee ja sinä voit olla kahdesti kuollut, niin siinä ei jää sijaa muulle. Tämän maailman valehtelija kyllä kertoo toista ei epäilystäkään.

    • Anonyymi

      Kaipaan kuvia sinun päästäsi tehdystä tutkimuksesta. Voisit lisätä kuviin myös lääkereseptin.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018325379zd

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe