TULI TUOSSA MIELEEN KUN OLIN 90 LUVULLA PIDÄTETTYNÄ POLIISIVANKILASSA NIIN OLIKOHAN TOISENA PÄIVÄNÄ LAITETTIIN MYÖS TOINEN PIDÄTETTY SAMAAN KOPPIIN KUITENKIN ERI RIKOKSESTA TUNTUI OUDOLTA KOSKA OMA KUULUSTELU OLI ALKUVAIHEESSA JA KYSYMYS OLI KUITENKIN ISOSTA MAAHANTUONTI ORGANISAATIOSTA MITÄ MIELTÄ OLETTE
pidätettynä
Anonyymi-ap
4
316
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ikivanhaa poliisin taktiikkaa. Laitetaan rosvon koppiin konnana esiintyvä poliisi.
Rosvolta voi silloin lipsahtaa poliisille tietoa, jota voi hyödyntää myöhemmin.- Anonyymi
Näin arvailinkin onneksi pidin turpani kiinni ja kaveri olikin poistunut kun olin kuulusteluissa
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18325471
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1271672Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771288
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää161109- 531090
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207847- 62834
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29744
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142720