TULI TUOSSA MIELEEN KUN OLIN 90 LUVULLA PIDÄTETTYNÄ POLIISIVANKILASSA NIIN OLIKOHAN TOISENA PÄIVÄNÄ LAITETTIIN MYÖS TOINEN PIDÄTETTY SAMAAN KOPPIIN KUITENKIN ERI RIKOKSESTA TUNTUI OUDOLTA KOSKA OMA KUULUSTELU OLI ALKUVAIHEESSA JA KYSYMYS OLI KUITENKIN ISOSTA MAAHANTUONTI ORGANISAATIOSTA MITÄ MIELTÄ OLETTE
pidätettynä
Anonyymi-ap
4
276
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ikivanhaa poliisin taktiikkaa. Laitetaan rosvon koppiin konnana esiintyvä poliisi.
Rosvolta voi silloin lipsahtaa poliisille tietoa, jota voi hyödyntää myöhemmin.- Anonyymi
Näin arvailinkin onneksi pidin turpani kiinni ja kaveri olikin poistunut kun olin kuulusteluissa
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18325471
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018584- 575498
- 245117
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni335017Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384851Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774739- 624303
- 433967
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403234- 452939