TULI TUOSSA MIELEEN KUN OLIN 90 LUVULLA PIDÄTETTYNÄ POLIISIVANKILASSA NIIN OLIKOHAN TOISENA PÄIVÄNÄ LAITETTIIN MYÖS TOINEN PIDÄTETTY SAMAAN KOPPIIN KUITENKIN ERI RIKOKSESTA TUNTUI OUDOLTA KOSKA OMA KUULUSTELU OLI ALKUVAIHEESSA JA KYSYMYS OLI KUITENKIN ISOSTA MAAHANTUONTI ORGANISAATIOSTA MITÄ MIELTÄ OLETTE
pidätettynä
Anonyymi-ap
4
393
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ikivanhaa poliisin taktiikkaa. Laitetaan rosvon koppiin konnana esiintyvä poliisi.
Rosvolta voi silloin lipsahtaa poliisille tietoa, jota voi hyödyntää myöhemmin.- Anonyymi
Näin arvailinkin onneksi pidin turpani kiinni ja kaveri olikin poistunut kun olin kuulusteluissa
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18325471
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381