Woofy dog products

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemuksia kyseisestä yrityksestä? Aika räikeää viherpesua kyllä ainakin harrastavat, joka paikassa mainostetaan kuinka heidän toiminta on niin vihreää ja kestävää ja tuotteet laadukkaita, mutta nuo heidän hihnat ja pannathan tehdään Kiinassa! Siitä on kyllä vastuullisuus kaukana.

16

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen seurannut kyseisen yrityksen toimintaa somessa ja olen täysin samaa mieltä, nuo tuotteet on kyllä laadukkasta ja vastuullisesta kaukana :D

    • Anonyymi

      Nykyään on se ongelma kun kuka tahansa yrittäjä voi mainostaa tuotteidensa olevan vastuullisesti tuotettuja koska se on trendikästä, mutta todellisuus on usein toinen.

    • Anonyymi

      Siis miks ihmiset tilaa tämmösistä firmoista mitään ja tukee tällaista toimintaa, kyllä suomessa ja euroopassa valmistettuja tuotteita kannattaisi suosia tuollaisten halppisten sijaan

    • Anonyymi

      siis tehdäänkö näiden tuotteet kiinassa?! :o no nyt ainakin jää kyllä ostamatta

    • Anonyymi

      Miks melkein kaikki lemmikki-tuotteet tehdään ees aasiassa? Onko se sit niin paljon halvempaa tms

    • Anonyymi

      Kokemuksia ei itselleni heidän tuotteistaa ole, mutta pidän myös hieman erikoisena tuota heidän vastuullisuuden tavoitteluaan. Esim somesta löytyy heiltä videoita joissa selitellään tätä yrityksen vastuullisuutta. Mutta tietyistä tuotteista ei vaan saa vastuullisia vaikka kuinka päin asiaa kääntelisi.

    • Anonyymi

      Meiltä löytyy woofyn samettipanta pinkkinä, ostin tiktok-mainoksen uhrina xD ei ole laadukas ja likaantuu helposti, likaa vaikea saada pestyä pois. En ostaisi enää uudelleen.

    • Anonyymi

      Siskoltani löytyy woofyn monitoimihihna ja se kerää ihan älyttömästi likaa.. semmoista pinttynyttä jota on vaikea saada putsattua pois. Myös metalliosat ovat alkaneet ruostua ja päästää väriä vaikka hihna ei ole ollut kovinkaan pitkään käytössä. En suosittele..

    • Anonyymi

      Meillä heidän hihnansa ja on erittäin laadukas! Vaikka tuotteet valmistetaan Kiinassa niin ovat vastuullisesti tuotettu ja tehtailla on työntekijöille kunnolliset oltavat.

      • Anonyymi

        Woofyn omistaja näyttääkin olevan aktiivisesti itse puolustamassa keskustelupalstoilla yritystään. Niinhän he nettisivuillaan sanovat että on niin vastuullista, mutta tätä on ihan mahdotonta tietää. Juuri sanoi woofyn omistaja itse omalla videollaan instassa että jos tehtaalle menisi katsomaan ja siellä olisi lapsityövoimaa niin lapset laitettaisiin vierailun ajaksi piiloon. Kiina on kuitenkin aina Kiina, ja samoilta tehtailta nämä tuotteet tulee kun temun tavarat.


      • Anonyymi

        LOL laatua rajan takaa vai miten se meni


      • Anonyymi

        Repesin tälle kommentille :D kukaan muu ei todellakaan puolusta ton firman tuotteita paitsi sen omistaja ite, woofy ja laadukas ei kuulu samaan lauseeseen! Ihan naurettavaa väittää että on tuotettu vastuullisesti kiinassa ja työtekijöillä kunnolliset oltavat, toivottavasti tän tän yrittäjä omatuntoa edes vähän soimaa tän tasoinen viherpesu! Ala-arvoista toimintaa.


    • Anonyymi

      Mä en ite IKINÄ kehtais mainostaa kiinassa tehtyjä tuotteita laadukkaina… koska ne ei ole.

    • Anonyymi

      Törmäsin tähän ketjuun ja kävin katsomassa woofyn sivua. Kiva kun siellä heidän ”vastuullisuus”-raportissa on että tiedämme kyllä mitä päästöjä yms kiinasta tuotteiden tuominen suomeen aiheuttaa.. mutta teemme niin silti xDD

    • Anonyymi

      Järkyttävää viherpesua, onko tuollainen edes laillista?

    • Anonyymi

      Aika paljon pokkaa saa olla että julkisesti pystyy mainostamaan kiinatuotteita vastuullisina, varsinkin kun nykypäivänä on hyvin selvää miten kyseinen maa kiertää kaikkia mahdollisia standardeja ja millaisissa oloissa tuotteet siellä valmistetaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe