Hyvää ruokaa.

Anonyymi-ap

Mielenkiintoisia ja herkullisia kuvia nämä Kympin ruokailut.

https://aijaa.com/uVC6z4

https://aijaa.com/ylucuf

Ne aiheuttaa ajatuksia joka niiden tarkoituskin ja minulle tuli mieleen päätellessäni että todellako miehet ovat tilanneet yhden ruoka-annoksen jaettavaksi kahdelle ruokailijalle?

Niinhän tarjoilussa on tomaatit vastapuolilla mutta yksi herkullinen liha jaettavaksi, joten miten pääruoka on jaettu syödessä?

Jotenkin tuo kattaus myös tuntuu kylmältä puutarjottimella aiheuttaen ajatuksen, että olisiko ollut tasokkaampaa, että kukin ruokailija olisi saanut lautaset sen kokoiset ja lämpöiset myös, että myös ruoka mahtuu niihin ja tarjoilu olisi tapahtunut esimerkiksi valurautapariloissa?

Kymppihän kotonaan myös paljon ruokaa valmistaa ja on myös tasokas kaasugrilli.
Mielenkiintoista olisi saada ravintola-annosten sijaan noin hyviä valokuvia Kympin omavalmisteisista.

31

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      argentiina tai brassi lihaa halvinta mitä thaimaasta löytyy.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Välilihapihvi valkovuotokastikkeella on hyvää. Tosi harvat vaan pääsevät siitä nauttimaan.

    • Anonyymi

      Niin tuosta aloituksestani jäi pois se että Kymppihän kertoi ostavansa ribsit tukusta ja marinoivan ne itse, joten sen johdosta mielenkiintoni kotivalmisteisiin, onhan ne toki valokuvattu, koska ravintolaruokailuunkiin yhtenä ohjelmanumerona kuuluu valokuvaus, jota tosin minä en ole eläissäni harrastanut.

    • Anonyymi

      Pasasen lukihäiriö ja ymmärryshäiriö rules. Kymppi kertoi kyllä mitä nautaa se on ja mistä sinä kuponkiruokalamies voit tietää mikä vaihe tuossa on menossa, onko sieltä tulossa vielä lisää kun ruokailuakaan ei ole aloitettu? Suomessa kyseinen liha maksaa raakana 60 euroa kilo, ei ollut argentiinasta vaan australiasta. Kyseinen black angus on sen sortin lihaa ettei Pasanen unelmissakaan koskaan ikinä ole sellaista saanut ja syönyt. Ravintola-annos hyvässä ravintolassa maksaa tuollaista jotakin 2000 patia
      ja tuollaisia ruokia ei saa Pasasen ravintoloista jotka Pasanen itse on valinnut maailman parhaiksi.

      • Anonyymi

        Pyydän aloittajana että nämä Pasaset jätettäisiin pois tästä keskustelusta ja Kympin edunajaja voisi kirjoitella noita Pasasiaan toisaalle.

        Minä pyrin tällä aloituksellani saamaan aikaan keskustelua itse aiheesta jonka kirjoitin.

        Minua ei kiinnosta hintatiedot enkä katso aiheelliseksi ilmoittaa 2000 patia kahdelle hengelle jaetuista lihoista ravintolassa.

        Kiitos.


      • Anonyymi

        Tuolle lihalle nimi on Spam, myyvät purkeissa kaukana laadusta, luuletko ihan oikeasti että 2000 bahtia on paljon ateriasta, me jotka asumme thaikuissa syömme pääosin kuponkiruokaloissa... Spam on koko lihaa, tuo luu on tarkoitettu koiralle, siitä ei kannata maksaa mitään ... Purkki spammia maksaa täällä 340 bahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle lihalle nimi on Spam, myyvät purkeissa kaukana laadusta, luuletko ihan oikeasti että 2000 bahtia on paljon ateriasta, me jotka asumme thaikuissa syömme pääosin kuponkiruokaloissa... Spam on koko lihaa, tuo luu on tarkoitettu koiralle, siitä ei kannata maksaa mitään ... Purkki spammia maksaa täällä 340 bahtia.

        Tuota alettiin valmistaa vuonna 1937 muistaaksi briteissä, siitä tehdään uskomattomia annoksia, ihan pihvistä hamppariin, täysin prosessioitua lihaa Thaimaassa myydään usealla brandilla.... Halvin kokoliha valmiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle lihalle nimi on Spam, myyvät purkeissa kaukana laadusta, luuletko ihan oikeasti että 2000 bahtia on paljon ateriasta, me jotka asumme thaikuissa syömme pääosin kuponkiruokaloissa... Spam on koko lihaa, tuo luu on tarkoitettu koiralle, siitä ei kannata maksaa mitään ... Purkki spammia maksaa täällä 340 bahtia.

        Minä en kyllä tunne montaakaan thaikuissa asuvaa fallea joka söisi kuponkiruokalassa. Fallet syövät ravintolassa, köyhät kupnkiruokalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kyllä tunne montaakaan thaikuissa asuvaa fallea joka söisi kuponkiruokalassa. Fallet syövät ravintolassa, köyhät kupnkiruokalassa.

        No silloin lähes kaikki suomalaiset jotka asuvat hua hinissä on köyhiä syövät arkiruokansa kuponki sellaisessa, miten pattayalla siellä varmaan asuu vain rikkaita suomalaisia.


    • Anonyymi

      Siinäpä taas kyrvånsyylålle mietittävää ja pohdittavaa

    • Anonyymi

      Tuo kattaus ei ollut tasan tarkkaan vajakki pojalle ja tuskin oli koko pöydässä.

      Tuo on kuvattu vartavasten. . . Eikä muuten ollut ihan kuuma pihvi.

    • Anonyymi

      "argentiina tai brassi lihaa halvinta mitä thaimaasta löytyy" totesi Pasanen.

      Vaan totuus on taas aivan päinvastainen. Argentiinalainen on kalleimmasta päästä, jopa 4500 bahtia kilo.

      • Anonyymi

        Kyllä poju argentiina ja brassi on maailman halvimmat lihantuottajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä poju argentiina ja brassi on maailman halvimmat lihantuottajat.

        Itse kyllä veikkaisin Pohojanmaata halvimmaksi! Siellä lestat laittaa veronmaksajan piikkiin lihaa piiloon minkä kerkee. Ja tuloksena suurperheitä, joiden muksuja iskäkin pääsee koittamaan.


    • Anonyymi

      Iso luu jaettavaksi kahdelle plus tomaattia ja ranskiksisa . En maksaisi vitosta enempää. edes Lidlissäkään.

    • Anonyymi

      Turistia höynäåytty kunnolla varsinkin varsinkin sitä palstan lestadiolaista.

    • Anonyymi

      SPAM keksittiin Vietnamin sotaan Jenkki armeijalle. Se on halvinta moskaa eri eläinten sisälmyksistä.

      Hawajin ja muiden Tyynen Valtameren alkuasukkaat sai sitä ja siitä tuli "courmet" ruokaa heille! Ja on yhä sitä. Siellä syödääm 90% kaikesta Spam moskasta....

      Ruotsilla on oma Spam - se on Pölsä nimistä. Kaikkein halvinta sisälmys sekoityetta, hinta alle koiran ruuan.

      Nuorena kun ryyppäsimme rahat Ruottissa elimme sillä seuraavaan tilipäivään...

      • Anonyymi

        Maa oikein vuosi väärin, se kehiteltiin toisen maailman sodan tarpeisiin, siis spam, sitä myydään jopa tarkalleen tuo kyljyksen muotoisena, noin kaksi tuumaa paksuna, mikä halkaisemalla saadaan kaksi pihviä, luu pitää hommata muualta...


    • Anonyymi

      Valitettavasti nämä beeffit appiukon synttäreillä miesporukalla siskoaan lukuunottamatta sijaitsi Buriramin ykköseksi "Triptrapissa" valitussa ravintolassa ja olivat aussinautaa, jokainen valitsi omansa.

      Hyvä hintalaatu- suhde illalle ja se artisti maksaa jolla on liitua millä piirtää
      https://aijaa.com/5Klsmg Meitä oli kymmenen henkeä.

      Australia kuuluu Brittien lipun alle, joten sapuskat olivat erittäin brittiläistä ja lihat ja pöydät oli varattu etukäteen, koska moiset laatulihat eivät ole muutoin menussa.

      Viinit tilattiin talon mallistosta josta pääosa ranskalaista.

      Aussinauta on arvossaan maailmalla ja myös argentiinalainen liha. Hintoja en osaa äkistään vertailla mutta sen tiedän että argentiinalainen härkä on huippua.

      Tilasin vielä tuon setin jälkeen litran pullon Smirnof- vodkaa, sillä appiukko lopetti juomalakon ja maksastaan enää välittää piut paut. Oli mukava ilta!

      Laatulihoja ei sörssätä etukäteen kastikkeen joukkoon eikä niiden lämpimyys ole relevanttia. Chef tuli pöytään ja paukutteli lihan siivuiksi, jos jonkun makuun liian medium miinusta, niin chef käytti lihoja vielä grillillä ja siihen sai mennä mukaan sanomaan stop.

      Itse söin medium miinuksena, verisenä.

      2010

      • Anonyymi

        Pyydän huomioimaan kynsivallit, jotka varmaankin jo huomioit. Tyttäreni on innokas manikyristi. Hoitaa myös vaimon kynnet ja hiukset, minun hiukset ovat huoltovapaat.

        Perinyt kenties siskoltani taiteelliset geenit, teki jo kolmevuotiaana virheettömiä leitä ja nauttii niiden askartelemisesta edelleen, jakaa jo aikuisille nykyään ohjeita niiden tekemiseen.

        Siinä on tyttö josta tulee se minkä hän itse haluaa itsestään tulevan ja voi valita astronautista aivokirurgiin mitä vaan ammatteja ja kouluja. Päällikköainesta jo nyt, loukkaamatta ketään.
        Kuuntelee ja kertoo sitten varsin asiantuntevan mielipiteensä.

        2010


      • Anonyymi

        Sallittaneen kommentoida että on se nyt jonkin verran "relevanttia" että grillatut lihat on ruokaillessa lämpimiä, mutta makunsa ja tapansa kullakin.

        Hieman aiheuttaa myös ihmettelyä että kun henkilö on 10 hengen seurueessa viettämässä synttäreitä, niin kuitenkin reaaliajassa selailee suomiorkkaa, valokuvaa ruokiaan lähetellen orkalle ja kuvaa myös kuitin aijaten forkalle.

        Kun on tuollainen ohjelmanumero jonka tahtoo anonyyminä julkaista anonyymeille internetissä, niin tapahtuman on täytynyt olla medium miinuksen ruokailleelle yksi elämänsä kohokohtia.

        Sama olio on kirjoittanut lähettäneensä kotiin puhelimiaan räplääviä ravintolassa hänen kanssaan olleita naisia, mutta itse harjoitti sitä triptrapissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallittaneen kommentoida että on se nyt jonkin verran "relevanttia" että grillatut lihat on ruokaillessa lämpimiä, mutta makunsa ja tapansa kullakin.

        Hieman aiheuttaa myös ihmettelyä että kun henkilö on 10 hengen seurueessa viettämässä synttäreitä, niin kuitenkin reaaliajassa selailee suomiorkkaa, valokuvaa ruokiaan lähetellen orkalle ja kuvaa myös kuitin aijaten forkalle.

        Kun on tuollainen ohjelmanumero jonka tahtoo anonyyminä julkaista anonyymeille internetissä, niin tapahtuman on täytynyt olla medium miinuksen ruokailleelle yksi elämänsä kohokohtia.

        Sama olio on kirjoittanut lähettäneensä kotiin puhelimiaan räplääviä ravintolassa hänen kanssaan olleita naisia, mutta itse harjoitti sitä triptrapissaan.

        "reaaliajassa selailee suomiorkkaa" No laitapas tiedot missä näin on tapahtunut?

        Kuvat laitoin, koska väitit "Tapsan" kuvia hienoiksi. Ne kun on ovat karmean huonoja, eikä mitään Tapsaa ole Vietnamissa.

        Laitoin lisäkuvan, koska aloit väittämään minun kuvaani feikiksi nettikuvaksi.

        Laitoin kuvan kuitista, koska aloit väittämään että "Poju ei tuossa illallisella ole ollut" ja sanoit että "Halvinta paskaa mitä Thaimaasta löytyy"

        En luonnehtisi tuota laskua halvaksi, edes Suomen mittapuussa. Se on oikea hinta kivasta ja laadukkaasta illasta. Appiukko ja anoppi eivät siedä toisiaan, minä siedän kumpaakin.

        2010

        PS: Hileviskiä jakuzzissa, vaimo kävi suorittamassa suikkarit ja meni takaisin nukkumaan.
        Minä katselen dokkaria vielä vähän aikaa. Vaimolla vauvakuume taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "reaaliajassa selailee suomiorkkaa" No laitapas tiedot missä näin on tapahtunut?

        Kuvat laitoin, koska väitit "Tapsan" kuvia hienoiksi. Ne kun on ovat karmean huonoja, eikä mitään Tapsaa ole Vietnamissa.

        Laitoin lisäkuvan, koska aloit väittämään minun kuvaani feikiksi nettikuvaksi.

        Laitoin kuvan kuitista, koska aloit väittämään että "Poju ei tuossa illallisella ole ollut" ja sanoit että "Halvinta paskaa mitä Thaimaasta löytyy"

        En luonnehtisi tuota laskua halvaksi, edes Suomen mittapuussa. Se on oikea hinta kivasta ja laadukkaasta illasta. Appiukko ja anoppi eivät siedä toisiaan, minä siedän kumpaakin.

        2010

        PS: Hileviskiä jakuzzissa, vaimo kävi suorittamassa suikkarit ja meni takaisin nukkumaan.
        Minä katselen dokkaria vielä vähän aikaa. Vaimolla vauvakuume taas...

        Pasanen taas taputeltu tatamiin! 24 tonnin illallinen on sellainen johon Pasasella kuluisi sata kuponkiruokailua. Upeat eväät ja mahtavat pihvit kuvissasi! Tuli oikein nälkä katsellessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "reaaliajassa selailee suomiorkkaa" No laitapas tiedot missä näin on tapahtunut?

        Kuvat laitoin, koska väitit "Tapsan" kuvia hienoiksi. Ne kun on ovat karmean huonoja, eikä mitään Tapsaa ole Vietnamissa.

        Laitoin lisäkuvan, koska aloit väittämään minun kuvaani feikiksi nettikuvaksi.

        Laitoin kuvan kuitista, koska aloit väittämään että "Poju ei tuossa illallisella ole ollut" ja sanoit että "Halvinta paskaa mitä Thaimaasta löytyy"

        En luonnehtisi tuota laskua halvaksi, edes Suomen mittapuussa. Se on oikea hinta kivasta ja laadukkaasta illasta. Appiukko ja anoppi eivät siedä toisiaan, minä siedän kumpaakin.

        2010

        PS: Hileviskiä jakuzzissa, vaimo kävi suorittamassa suikkarit ja meni takaisin nukkumaan.
        Minä katselen dokkaria vielä vähän aikaa. Vaimolla vauvakuume taas...

        Sallittaneen minun kommentoida että en ole henkilö jolle koet vastaavasi.

        Oudoksun edelleen että ihmiselle on tärkeä joku Tapsa, Numba tai Senssu ja Pattayan palsta kun on viettämässä ravintolassa appiukkonsa synttäreitä 10 henen ryhmässä.

        Sitä tosin en ihmettele että olet narsisti, erittäin vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen taas taputeltu tatamiin! 24 tonnin illallinen on sellainen johon Pasasella kuluisi sata kuponkiruokailua. Upeat eväät ja mahtavat pihvit kuvissasi! Tuli oikein nälkä katsellessa!

        voi luoja 24.000 kymmenen hengen safkaan, halpaa kuin heinänteko, oletko koskaan syönyt suomessa ravintolassa, noin 70 euroa nokka ei ole mitään, yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi luoja 24.000 kymmenen hengen safkaan, halpaa kuin heinänteko, oletko koskaan syönyt suomessa ravintolassa, noin 70 euroa nokka ei ole mitään, yhtään mitään.

        Huvittaa nuo alituiset hintatietojen julkaisut ja niillä polleilut kun mun kokkiveitsisarja maksaa sen verran, että sillä rahalla olisi voinut pitää viidet tuollaiset synttärit ..... ja ostaa Smirnofia ..... niin täytyyhän se sanoa ..... monta pulloa Smirnoffia ja sitten ...... taas hileviskiä koska ei päivääkään ilman alkoholia ..... ja lopuksi mitäs muuta kuin pakollinen aina mielessä oleva ajatteluelimensä nautinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa nuo alituiset hintatietojen julkaisut ja niillä polleilut kun mun kokkiveitsisarja maksaa sen verran, että sillä rahalla olisi voinut pitää viidet tuollaiset synttärit ..... ja ostaa Smirnofia ..... niin täytyyhän se sanoa ..... monta pulloa Smirnoffia ja sitten ...... taas hileviskiä koska ei päivääkään ilman alkoholia ..... ja lopuksi mitäs muuta kuin pakollinen aina mielessä oleva ajatteluelimensä nautinto.

        Saariköyhyyden kaava on vakio:

        1. Naureskelu, annoskokojen ja laadun arvostelu, vähättely
        2. Kuvien kutsuminen nettikuviksi joihin on lisätty väriä
        3. Ruoan alkuperämaan väärin lukeminen ja muistaminen
        4. Kertomukset Thaimaan hinnoista hatusta vedettynä / päteminen
        5. Kertomukset siitä kuinka kuponkiruokalamies itse syö paremmin
        6. Kateuspeikko laittaa sanomaan "Vaan eipä ole poju ollut tuolla syömässä"
        7. Todisteet tulee, seuraa säikähdys, hämmästys, hetken hiljaisuus
        8. Kattilasihteeri kyselee miksi laitoit kuvat ja kuitit
        9. Haukkuminen / vähättely kiihtyy, Majuri humaltuu ja kirjoittaminen vaikeutuu
        10. Liha onkin väärää ja väärällä tavalla valmistettua ja tarjoiltua
        11. Ruoka oli halpaa ja halvinta paskaa mitä Thaimaasta löytyy
        12. "voi luoja 24.000 kymmenen hengen safkaan, halpaa kuin heinänteko"

        Loppulausunnoksi tuli siis Pasasen itse soveltama sananlasku "halpaa kuin heinänteko".
        Oikea versio siitä on "helppoa kuin heinänteko", mutta paha lukihäiriö sotkee Pasasen ajatukset.

        Loppulausunnon päätteeksi Saarisulttaani summaa: "Siellä oli lauma köyhiä juoppoja syömässä joilla ei ollut varaa parempaan ja sitten he vielä jatkoivat sbugeilua"

        Tämä on aina yhtä koomista ja suupielet nykii jo ennenkuin on lukenut Saaripunkeron kommentit, jotka kylläkin tietää jo etukäteen.

        Itse summaan tämän niin että en missään vaiheessa väittänyt hintaa kalliiksi, itseasiassa tuossa on varsin paljon etukäteisvarauksessa sovittua ryhmäalennusta. Mutta ruoka oli erinomaista.

        Hiiligrillatut kasvikset hapanimelässä mausteöljyssä wokissa pyöräytettynä ovat suosikkejani nykyisin. Chilin olen alkanut jättää vähemmälle, se kun tuhoaa alleen hennompia makuja.

        Tässä tulossa lihaa pöytään. Thaimaalaiseen tapaan maistellaan myös toisten valintoja https://aijaa.com/6y28Hp Näitä yli puolen kilon jöötejä syötiin 12 kpl.

        Saaristokeisari kun on suuri (kirjaimellisesti) pihviruokien kokemusperäinen asiantuntija, tietää hinnat, laadut ja sen mikä on hyvää, niin kärsiikö kysyä että milloin olet viimeksi syönyt jotakin tuollaista tai istunut kolme tuntia ravintolassa ryhmässä, kuten me teimme?

        Jos ihan oikein ymmärrän niin et koskaan. Ei ole näkynyt kunnon pihviä eikä ole näkynyt yhtäkään miespuolista kaveria tai ystävää seurassasi. Vaimollasi on kavereita, mutta sinulla ei ja et koskaan tarjoaisi kenellekään kaverille edes synttäri-illallista, saati sitten kymmenen hengen ryhmälle.

        Joten suosittelen pitämään sen ison pään kiinni asioista, joista et tiedä mitään.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa nuo alituiset hintatietojen julkaisut ja niillä polleilut kun mun kokkiveitsisarja maksaa sen verran, että sillä rahalla olisi voinut pitää viidet tuollaiset synttärit ..... ja ostaa Smirnofia ..... niin täytyyhän se sanoa ..... monta pulloa Smirnoffia ja sitten ...... taas hileviskiä koska ei päivääkään ilman alkoholia ..... ja lopuksi mitäs muuta kuin pakollinen aina mielessä oleva ajatteluelimensä nautinto.

        "mun kokkiveitsisarja maksaa sen verran, että sillä rahalla olisi voinut pitää viidet tuollaiset synttärit"

        Se varmaankin sitten nähdään se sinun kokkiveitsisarja kuksan kanssa Chiang Maissa? Eikö? Aha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saariköyhyyden kaava on vakio:

        1. Naureskelu, annoskokojen ja laadun arvostelu, vähättely
        2. Kuvien kutsuminen nettikuviksi joihin on lisätty väriä
        3. Ruoan alkuperämaan väärin lukeminen ja muistaminen
        4. Kertomukset Thaimaan hinnoista hatusta vedettynä / päteminen
        5. Kertomukset siitä kuinka kuponkiruokalamies itse syö paremmin
        6. Kateuspeikko laittaa sanomaan "Vaan eipä ole poju ollut tuolla syömässä"
        7. Todisteet tulee, seuraa säikähdys, hämmästys, hetken hiljaisuus
        8. Kattilasihteeri kyselee miksi laitoit kuvat ja kuitit
        9. Haukkuminen / vähättely kiihtyy, Majuri humaltuu ja kirjoittaminen vaikeutuu
        10. Liha onkin väärää ja väärällä tavalla valmistettua ja tarjoiltua
        11. Ruoka oli halpaa ja halvinta paskaa mitä Thaimaasta löytyy
        12. "voi luoja 24.000 kymmenen hengen safkaan, halpaa kuin heinänteko"

        Loppulausunnoksi tuli siis Pasasen itse soveltama sananlasku "halpaa kuin heinänteko".
        Oikea versio siitä on "helppoa kuin heinänteko", mutta paha lukihäiriö sotkee Pasasen ajatukset.

        Loppulausunnon päätteeksi Saarisulttaani summaa: "Siellä oli lauma köyhiä juoppoja syömässä joilla ei ollut varaa parempaan ja sitten he vielä jatkoivat sbugeilua"

        Tämä on aina yhtä koomista ja suupielet nykii jo ennenkuin on lukenut Saaripunkeron kommentit, jotka kylläkin tietää jo etukäteen.

        Itse summaan tämän niin että en missään vaiheessa väittänyt hintaa kalliiksi, itseasiassa tuossa on varsin paljon etukäteisvarauksessa sovittua ryhmäalennusta. Mutta ruoka oli erinomaista.

        Hiiligrillatut kasvikset hapanimelässä mausteöljyssä wokissa pyöräytettynä ovat suosikkejani nykyisin. Chilin olen alkanut jättää vähemmälle, se kun tuhoaa alleen hennompia makuja.

        Tässä tulossa lihaa pöytään. Thaimaalaiseen tapaan maistellaan myös toisten valintoja https://aijaa.com/6y28Hp Näitä yli puolen kilon jöötejä syötiin 12 kpl.

        Saaristokeisari kun on suuri (kirjaimellisesti) pihviruokien kokemusperäinen asiantuntija, tietää hinnat, laadut ja sen mikä on hyvää, niin kärsiikö kysyä että milloin olet viimeksi syönyt jotakin tuollaista tai istunut kolme tuntia ravintolassa ryhmässä, kuten me teimme?

        Jos ihan oikein ymmärrän niin et koskaan. Ei ole näkynyt kunnon pihviä eikä ole näkynyt yhtäkään miespuolista kaveria tai ystävää seurassasi. Vaimollasi on kavereita, mutta sinulla ei ja et koskaan tarjoaisi kenellekään kaverille edes synttäri-illallista, saati sitten kymmenen hengen ryhmälle.

        Joten suosittelen pitämään sen ison pään kiinni asioista, joista et tiedä mitään.

        2010

        Onko tuo ollut joku mainoskuvaustilanne vai mikä?

        Ei missään tasokkaassa ravintolassa ryhmän ruoka-annoksia valokuvailla eri tilanteissa, eikä pihvejä aivan tahallaan päästetä kylmenemään.

        Miltä mahtaa maistua grillatut kylmät tomaatit?

        Laita ihmeessä kuva vielä siitä kun kokki hakkas ne palasiksi ja sitten grillasi paloja miinuksesta plussaksi kun joku huusi stop.


    • Anonyymi

      " vaimo kävi suorittamassa suikkarit "

      Unohdit mainita mitä maksoi...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe