näyttö on asus tuf gaming VG279Q1A ja toimii ainoastaan 60Hz tilassa, eli kuvaa ei näy ollenkaan 144Hz tai 165Hz tilassa, kaikki windows jutut ja googlettelut kokeillut jo
eli osaako joku sanoa missä vika?
Näyttö toimii vain 60Hz
12
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä näytön firmware vanhentunut Päuvitä se, jos saatavilla uudempi. Onko kaapelit sellaisia, että ne tukee korkeampia taajuuksia (hdmi 2.0 tai parempi)? Tukeeko näytönohjain näitä taajuuksia? Onko ajurit näytönohjaimeen ajantasaiset?
- Anonyymi
Onko joku arvostellut kirjoitustaitojasi kun pillität.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Selvääkin selvempi windowsongelma!
- Anonyymi
Wika on windowsissa!
- Anonyymi
Itkupilli, hah haa
- Anonyymi
Displayport Tukee noita taajuuksia!
Ei HDMI!- Anonyymi
Vanha näyttö! Vanhat standartit liittimissä.
Liitännät
1 x DisplayPort 1.2
2 x HDMI (v1.4)
Kuulokeliitäntä: Kyllä
Signaalitaajuus
Digitaalinen signaalitaajuus:
DisplayPort: 52~184KHz (H) / 48~165 Hz (V)
HDMI: 52~184 KHz (H) / 48~144Hz (V) - Anonyymi
Uusissa kuitu HDMI kaapeleissa kaapelin pitää olla oikein päin.
Näyttöön menevä pää on merkitty, kuin myös koneeseen menevä pää. - Anonyymi
HDMI on joko 30, 60, 120 hz
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HDMI on joko 30, 60, 120 hz
Taajuus ja virkistystaajuus ja peliframet..
Kuvattii kokeeksi peliä hispeed kameralla Phantom T4040. kun sellainen oli paikalla
Siittä sitten ihmetteleen miten se kuva vaihtuu.!
Jos näyttö tikittää 144, ei välttämättä peli! ei ehkä koskaan!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18326876
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141532
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007