Seksiä tuntemattoman kanssa

Anonyymi-ap

Tänään sain tietää että muu perhe lähtee mökille viikoksi ja talo jäisi minun luotsattavaksi. Olin niin innoissani että en pysynyt maltillisena. Muutama päivä kului kavereita nähdessä mutta muuten Olin yksin. Minulla oli myös aika kova panon tarve. Kerran yöllä heräsin siihen että nyt panottaa ja kovaa. Siinä sitten sormetin itseäni,hyväilin rintojani ja toivoisin että nyt olisi seuraa. Päätin että huomenna etsin itselleni sellaisen.

Aamulla heti katsoin netti sivuja, jos löytyisi joku henkilö läheltä,tässä vaiheessa ei kiinnostanut oliko hän mies vai nainen. Törmäsin sitten yhteen Nea- nimiseen naiseen ja laitoin viestiä jos haluaisi vaikka nähdä. Sain vastauksen että" voidaan nähdä vaikka huomenna" ja sehän sopisi minulle. Olin innoissani että saisin "uuden ystävän".

Aamulla ei meinannut maistua leipä kun mietin mitä tänään tapahtuisi. Miltähän Nea näytti. Nea siis etsi alle 25v henkilöitä ja valehtelin nimeni ja ikäni 18 vuotiaaksi. Kun tapasimme torille kerroin Nealle :- Joo mä oon oikeesti Aliisa ja oon 16v". Nea esittäytyi Merjaksi ja ymmärsi tilanteeni. Lähdimme rannalle.

Menimme vähän syrjemmälle pois "aukiolta". Juttelimme niitä näitä. Avasin bikienien hakat ja pyysin häntä laittamaan aurinko rasvaa selälleni. Hitain ja pyörivin liikkein laitto rasvaa ja hymähdin tyytyväisyydestä. Merja hieroi alempaa ja nimenomaan pakaroitani että reisiä. Ehdotin että mentäisiin sitten syömään jotain. Kävimme kaupan kautta meille syömään salaattia.

Laitoin tiskejä altaaseen. Merja tuli taakseni ja käänsi minut ympäri. Hän suuteli minua hellästi. Nousin keittiön pöydälle ja hän alkoi suutelemaan uudestaan vetäen minua lähemmäksi. Merja kantoi minut sohvalle. Aloimme riisuuntua. Hän alkoi nuolla pilluani ja ähkin kun välillä kävi sisälläni. Sitten Merja kaivoi laukustaan kumipeniksen ja laittoi sen lantiolleen ja alkoi panemaan minua sillä.

Koko ajan hän nopeutti ja sitten oli minun vuoro. Hän halusi 69- asennon ja sitten sitä mentiin. Olin vähän huono mutta se ei Merjaa haitannut. Hän halusi vielä panna minua joten menin selälleni ja avasin jalkojani. Hän tuli väliin ja orgasmeja kuin satoi ajallaan. Mentiin sitten suihkuun. Minä ehdotin että hän panisi minua tuolla perseeseni ja sehän sopi. Hänellä oli vaikea saada sitä sisään mutta hetkeä myöhemmin kiljuin kivusta ja nautinnosta.

Vaihdettiin lopuksi puhelin numeroita ja sovittiin että pian tavataan.

Mielipiteitä???

1

3608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
        Maailman menoa
        63
        2902
      2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
        Maailman menoa
        45
        2194
      3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
        Oulainen
        22
        1893
      4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
        Idän uskonnot
        383
        1408
      5. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
        Ikävä
        66
        1333
      6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
        Maailman menoa
        30
        1309
      7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
        Ikävä
        56
        1089
      8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
        Ähtäri
        20
        1069
      9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
        Intohimo
        47
        953
      10. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
        Ikävä
        70
        936
      Aihe