Seksiä tuntemattoman kanssa

Anonyymi-ap

Tänään sain tietää että muu perhe lähtee mökille viikoksi ja talo jäisi minun luotsattavaksi. Olin niin innoissani että en pysynyt maltillisena. Muutama päivä kului kavereita nähdessä mutta muuten Olin yksin. Minulla oli myös aika kova panon tarve. Kerran yöllä heräsin siihen että nyt panottaa ja kovaa. Siinä sitten sormetin itseäni,hyväilin rintojani ja toivoisin että nyt olisi seuraa. Päätin että huomenna etsin itselleni sellaisen.

Aamulla heti katsoin netti sivuja, jos löytyisi joku henkilö läheltä,tässä vaiheessa ei kiinnostanut oliko hän mies vai nainen. Törmäsin sitten yhteen Nea- nimiseen naiseen ja laitoin viestiä jos haluaisi vaikka nähdä. Sain vastauksen että" voidaan nähdä vaikka huomenna" ja sehän sopisi minulle. Olin innoissani että saisin "uuden ystävän".

Aamulla ei meinannut maistua leipä kun mietin mitä tänään tapahtuisi. Miltähän Nea näytti. Nea siis etsi alle 25v henkilöitä ja valehtelin nimeni ja ikäni 18 vuotiaaksi. Kun tapasimme torille kerroin Nealle :- Joo mä oon oikeesti Aliisa ja oon 16v". Nea esittäytyi Merjaksi ja ymmärsi tilanteeni. Lähdimme rannalle.

Menimme vähän syrjemmälle pois "aukiolta". Juttelimme niitä näitä. Avasin bikienien hakat ja pyysin häntä laittamaan aurinko rasvaa selälleni. Hitain ja pyörivin liikkein laitto rasvaa ja hymähdin tyytyväisyydestä. Merja hieroi alempaa ja nimenomaan pakaroitani että reisiä. Ehdotin että mentäisiin sitten syömään jotain. Kävimme kaupan kautta meille syömään salaattia.

Laitoin tiskejä altaaseen. Merja tuli taakseni ja käänsi minut ympäri. Hän suuteli minua hellästi. Nousin keittiön pöydälle ja hän alkoi suutelemaan uudestaan vetäen minua lähemmäksi. Merja kantoi minut sohvalle. Aloimme riisuuntua. Hän alkoi nuolla pilluani ja ähkin kun välillä kävi sisälläni. Sitten Merja kaivoi laukustaan kumipeniksen ja laittoi sen lantiolleen ja alkoi panemaan minua sillä.

Koko ajan hän nopeutti ja sitten oli minun vuoro. Hän halusi 69- asennon ja sitten sitä mentiin. Olin vähän huono mutta se ei Merjaa haitannut. Hän halusi vielä panna minua joten menin selälleni ja avasin jalkojani. Hän tuli väliin ja orgasmeja kuin satoi ajallaan. Mentiin sitten suihkuun. Minä ehdotin että hän panisi minua tuolla perseeseni ja sehän sopi. Hänellä oli vaikea saada sitä sisään mutta hetkeä myöhemmin kiljuin kivusta ja nautinnosta.

Vaihdettiin lopuksi puhelin numeroita ja sovittiin että pian tavataan.

Mielipiteitä???

1

2917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        111
        2282
      2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
        Ikävä
        98
        1374
      3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        170
        1197
      4. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
        Ikävä
        53
        1165
      5. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
        Ikävä
        68
        1111
      6. Mikä naisessa on

On söpöä?
        Ikävä
        43
        997
      7. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
        Maailman menoa
        163
        913
      8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
        Ikävä
        49
        849
      9. Mua ei kiinnosta ikäiseni

Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
        Ikävä
        115