Minulla on pitkät, paksut hiukset. Periaatteessa tykkään niistä, mutta ongelma on, että niissä minut kategorisoidaan heteroksi.
Olen nyt alkanut miettiä hiusten leikkaamista lyhyeksi. Missä pääsen toiseen ongelmaan: mistä löytää kampanja tai parturi, joka osaa käsitellä ei-suomalaisille tyypillisiä hiuksiani ja tekee hienoja tyylejä jotka kuvastavat sitä, kuka olen. Kokemukseni mukaan useimmat haluavat tehdä minusta mahdollisimman heteron näköisen.
Pitkät vai lyhyet hiukset?
9
390
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se nyt ulkonäöstä riipu mitenkään oli hetero tai homo , en ole koskaan edes ajatellutkaan jonkun ihmisen nähtyäni että onko ihminen hetero vai homo. Ajatuskin että jos naisvaltaiseen työpaikkaan tulee uusi työntekijä että ensimmäinen ajatus olis tuollainen mietiskely että onko hän homo tai hetero yleensä sitä vaan otetaan ihmisenä toinen ihminen. Joten olisiko jotenkin sinun omia mielikuviesi, sillä hiusten pituus ei koskaan kerro asioita joista nyt luulet sen kertovan.
Ja tavallisesti sitä ei kyllä edes fundeeraa tuollaisia asioita , kukin on mitä on ei sen kummempaa. - Anonyymi
Ei ole maanpäällä naista joka näyttäisi paremmalta lyhyemmissä hiuksissa.
- Anonyymi
Se on melkeinpä näin. Maskuliinisemmalla sopii lyhyt siisti malli, mutta harvemmin muille. Kalju tuskin kellekään. Lyhyessä mallissa on suurempi riski näyttää 55v vuotiaalta vaikka olisi 28.
Mullet on sotkuisennäköinen aikuisella yli 25 v naisella, tulee teinivibat.
t. Tyylineuvoja - Anonyymi
Missä menee sitten lyhen raja? Itse olen viihtynyt puolipitkissä vaaleissa hiuksissa, joihin tulee aina palattua.
- Anonyymi
Aha ja okei....minä en ainakaan tiedä miltä hetero näyttää eli ulkonäön perusteella en pysty kertomaan, kuka kenenkin kanssa mieluiten on sängyssä. Ja luulen, etten ole ainoa.
Katseleppa hieman ympärillesi ja tutki maailmanmenoa, niin huomaat, ettei hiusten pituuden perusteella voi päätellä yhtään mitään! Voih älä leikkaa ja muuta itseäsi muiden vuoksi. Niin on mullakin pitkät ja naiselliset hiukset ja näytän heterolta. Antaa olla niin. Mä itseasiassa katselen heteron näköisiä ihan tavallisia naisia. Ei oikein viehätä miehet ja miesten tyylit, tuoksut jne. Jos viehättäis, niin ottaisin suoraan miehen 😁 Kyllä se katse paljastaa sut lesboksi kuitenkin, jos sitä oot. Naisellisuus on ihanaa ja kaunista, ihanan herkkää ja pehmeetä, visuaalisesti miellyttävää ja tuoksutkin aivan ihania.
Oo vaan oikeesti oma itses ja ihan takuulla joku viel tulee vastaan, joka yhtä ihana. ❤- Anonyymi
Pitkät ja paksut hiukset on upeat. Järjetöntä leikata.
- Anonyymi
Ei kai ole järjetöntä leikata jos ei tunnu omalta jutulta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990