Miten iso televisio teillä on?

Anonyymi-ap

Olisi edessä uuden TV:n hankkiminen, kun entinen meni rikki.

Mikä koko olisi paras?
Eikö se 6.5 ole liian iso?
Mitä kokoja harrastatte?

Entä merkki, onko Samsung hyvä?
Kun on niitä vakoojaohjelmia.

Vihjatkaa, olen huono teknisissä asioissa.

108

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katson vain kiinalaista ohjelaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minulla on iso Sony, 55 tuumainen.
      Ostaisin nyt pienemmän, jos pitäisi uusia.

      • Anonyymi

        Sitä minäkin tuumiskelem, että eikö se 65 ole liian iso.

        Miksi sinusta on liian iso?

        On myös joku 48, tarttee mennä katsomaan kauppaan.


      • Anonyymi

        Minulla kaksi olohuoneessa 55 ja makuuhuoneessa 48 . Se parempi on samsung merkkinen siis 55 ja ihan tyytyväinen olenä kun näitä isoja televisioita on jo tottunut katsomaan vuosi kausia niin ei enää mitenkään pidä niitä edes isoina . Pääasia että kuva on hyvä


      • Anonyymi

        32 sopii hyvin kirjahyllyn syvennykseen. En katso juuri tv enää vain joitain remppa ohjelmia. Ei ole elokuvia joita katsoisi. Viihde ei kiinnosta,niin tyhmää ja lapsellista. You Tubessa on elokuvia ja juttuja vanhojen asuntojen ja talojen kunnostamista ulkomailla on paljon, kissa videoita,venäläisten elämää maaseudulla yms. Seurannut viime vuosian valikoituja Telegram, Twitter, YT tietoa ja juttuja.
        Lehtiä en ole lukenut vuosiakusiin en ole edes nähnyt. Radio kiinni n15v. En jaksa enkä tarvita sitä hälinää ja väärän Hz musiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32 sopii hyvin kirjahyllyn syvennykseen. En katso juuri tv enää vain joitain remppa ohjelmia. Ei ole elokuvia joita katsoisi. Viihde ei kiinnosta,niin tyhmää ja lapsellista. You Tubessa on elokuvia ja juttuja vanhojen asuntojen ja talojen kunnostamista ulkomailla on paljon, kissa videoita,venäläisten elämää maaseudulla yms. Seurannut viime vuosian valikoituja Telegram, Twitter, YT tietoa ja juttuja.
        Lehtiä en ole lukenut vuosiakusiin en ole edes nähnyt. Radio kiinni n15v. En jaksa enkä tarvita sitä hälinää ja väärän Hz musiikkia.

        Enkä ole kytkenyt Sonya nettiin. Tabletit parhaita pitää auki tuntikausia päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin tuumiskelem, että eikö se 65 ole liian iso.

        Miksi sinusta on liian iso?

        On myös joku 48, tarttee mennä katsomaan kauppaan.

        Ei ole 65" liian iso.


    • Anonyymi

      50 " LG 5-vuotta kestänyt moitteettomasti, maksoi jotain 350 euroa, jos menee rikki ostaa uuden eikä nykyään sen kalliimpia lisäksi saa yhdisttyä nettiin.

    • Anonyymi

      Minulla on pienessä yksiössä ihan tavallinen Samsungin 23 tuumainen tauluTV ollut jo vuosia ja on aivan sopiva minulle. Isommalle ei ole edes paikkaa mihin laittaisin. Tuota sinun vakoojajuttua en vaan ymmärrä , eihän telkkaria tarvitse nettiin liittää. Minä en ikinä ota sellaista telkkaria millä nettiin pääsee, kun katson vain joitakin ohjelmia. Nettiä varten on läppäri joka telkkaria parempi siihen käyttöön.

      • Anonyymi

        Uusissa televisoissa valmius nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusissa televisoissa valmius nettiin.

        Tiedän ja silloin kun nykyistä telkkariani ostin oli melkoinen vääntö myyjän kanssa kun väkisin yritti myydä minulle kalliimpaa ja isompaa smart-telkkaria että pääsisin nettiin. Vasta siinävaiheessa antoi periksi kun sanoin että saan muualtakin ja olin jo lähdössä ulos.


    • Anonyymi

      Isoa taulu tv voi katsoa muutaman metrin päästä, muistan kun siirryin isoihin taulu telkkariin ei tarvinnut tiirailla tekstiä.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole ollut televisiota ainakaan 20 vuoteen.

      • Anonyymi

        Miten ihminen pärjää ilman telvisiota? Kai siitä vois ees kattoo uutiset tai jotakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihminen pärjää ilman telvisiota? Kai siitä vois ees kattoo uutiset tai jotakin?

        Netistä voi lukea uutiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihminen pärjää ilman telvisiota? Kai siitä vois ees kattoo uutiset tai jotakin?

        Uutiset voi myös katsoa netistä vaikkapa Katsomosta, ei siihen telkkaria tarvita. Itse en koskaan katso uutisia telkkarista, mulle riittä ne mitä luen netistä esim paikkakunnan verkkolehdestä.


    • Anonyymi

      42 tuuman Sony. Katson etäisyydeltä 3.4 m. Oikein sopiva tehtäväänsä. Palvellut 8 vuotta.

    • Anonyymi

      Sama hankinta kuin aloittajalla. Samoin harkinta.
      En halua mitään koko seinän täyttävää ruutua.
      Mielestäni seinillä saa olla muutakin. Tauluja esim.
      Pienehkö riittäisi. Kuvan laatu merkkaa. En myöskään nettiyhteyttä tarvitse.
      On selain ja se riittää.
      En tarvitse 'kaiken maailman' ohjelmia.
      Veroja vastaan pitää saada hyviä ohjelmia.
      Ja televisioon käytetty aikaa pitäisi osata hallita.
      Elämässä on muutakin, kuten kulunut klisee kuuluu.
      Tabletin näyttö on aika pieni, mutta korvaa vähän tv:ta.
      Beng

      • Anonyymi

        Katseletko vain ylen ohjelmia, kun verot mainitsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseletko vain ylen ohjelmia, kun verot mainitsit?

        Aika paljon nykyisin. Voisin luetella melkoisen litanian niitä tositv-hupiohjelmia, minkä parissa en viihdy yhtään.
        Saa MTV:kin tukea + plus mainosrahat, "mistäs se teidän päösiäisruoka on tehty" ja "rahakin riittää". Tuukko hakee en - tuun. <- paras mainos. Sillä hymyilee jo pitkään.
        Beng


    • Anonyymi

      Katson telkkarista vain jalkapallon EM-turnauksen, joka neljäs vuosi.

      Joten, valinta oli Samsung, 55 tuumainen.

    • Anonyymi

      Yli 10v ei ole ollut telkkaria, tarvittavat uutiset saa radiosta vaikka tunnin välein, jos haluaa. Radio ei sido, sitä ei tarvitse kytätä ja tuhlata kallista elämäänsä tyhjänpäiväisen hömpän tuijotukseen.

      • Anonyymi

        Minä en työvuosina koskaan ehtinyt katselemaan televisiota , nyt eläkkeellä on kiva katsella , eikä mielestäni mitään hömppää ollenkaan. Kun näkee miten tutkijat kaivavat maan alta kaupunkeja esille , joita on sinne peittynyt jostain syystä satoja vuosia sitten kun väki on jättänyt asuin paikkansa , ja kaikki löydöt mitä ovat löytäneet ovat myöskin mielenkiintoista katseltavaa. Sitten on luonto ohjelmat joissa saa seurata eri eläinten elämää , niitäkin on kiva
        Katsella. Samoin yhteiskunnalliset debatti ohjelmat ovat mielenkiintoisia ,ja esim tullien työstä näkee telkussa miten he tekevät työtään ja moni jää kiinni tullissa kun on salakuljettanut jotain , usein narkotiikkaa. . Niin että luulisi kaikille olevan jotain telkkarissa mikä kiinnostaa.
        Joten kukin tavallaan näissäkin asioissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en työvuosina koskaan ehtinyt katselemaan televisiota , nyt eläkkeellä on kiva katsella , eikä mielestäni mitään hömppää ollenkaan. Kun näkee miten tutkijat kaivavat maan alta kaupunkeja esille , joita on sinne peittynyt jostain syystä satoja vuosia sitten kun väki on jättänyt asuin paikkansa , ja kaikki löydöt mitä ovat löytäneet ovat myöskin mielenkiintoista katseltavaa. Sitten on luonto ohjelmat joissa saa seurata eri eläinten elämää , niitäkin on kiva
        Katsella. Samoin yhteiskunnalliset debatti ohjelmat ovat mielenkiintoisia ,ja esim tullien työstä näkee telkussa miten he tekevät työtään ja moni jää kiinni tullissa kun on salakuljettanut jotain , usein narkotiikkaa. . Niin että luulisi kaikille olevan jotain telkkarissa mikä kiinnostaa.
        Joten kukin tavallaan näissäkin asioissa

        Kyllä noita kaikkia näkee kun on netti, ja saa itse päättää milloin katsoo, juutuubissa, googlen kautta, ja YLEN areenassa, ja Elävässä arkistossa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noita kaikkia näkee kun on netti, ja saa itse päättää milloin katsoo, juutuubissa, googlen kautta, ja YLEN areenassa, ja Elävässä arkistossa löytyy.

        Ylen Areenasta ole urakalla katsonut joitain sarjoja.
        Siellä voisi olla paljon enemmän katsottavaa.
        Osa on sellaista ajalta miekka ja kirves.
        Ehkä voisin sortteerata vuosikymmenittäinkin. Tiedän, tiedän, että on hyviä klassikoita.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noita kaikkia näkee kun on netti, ja saa itse päättää milloin katsoo, juutuubissa, googlen kautta, ja YLEN areenassa, ja Elävässä arkistossa löytyy.

        Käytän YouTubea myös , eilen illalla ei uni tullut silmään katselin suomalaista huumoria , sehän taas piristi entistä enemmän. Ja naurutkin sain niistä . Että usein kuuntelen YouTubesta myös musiikkia ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen Areenasta ole urakalla katsonut joitain sarjoja.
        Siellä voisi olla paljon enemmän katsottavaa.
        Osa on sellaista ajalta miekka ja kirves.
        Ehkä voisin sortteerata vuosikymmenittäinkin. Tiedän, tiedän, että on hyviä klassikoita.
        Beng

        Yleltä. Jukka Lindströmin show:sta tykkään. Melko tasapuolisen pirullista satiiria.
        Ulkonäössään ei ole yhtään vikaa.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleltä. Jukka Lindströmin show:sta tykkään. Melko tasapuolisen pirullista satiiria.
        Ulkonäössään ei ole yhtään vikaa.
        Beng

        Kaikkein typerin ohjelma teitä vanhoja ukkoja kinostaa pska kinostettuna kuinmkärpässeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleltä. Jukka Lindströmin show:sta tykkään. Melko tasapuolisen pirullista satiiria.
        Ulkonäössään ei ole yhtään vikaa.
        Beng

        Tuosta ohjelmasta tykkää vain itsekin pirulliset ihmiset.
        Ei ihme, että nuoret kiusaavat toisiaan, kun Yle oikein opettaa miten toisia voi mollata. Vaihdan nykyisin kanavaa kun tuo ala-arvoinen ohjelma tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän YouTubea myös , eilen illalla ei uni tullut silmään katselin suomalaista huumoria , sehän taas piristi entistä enemmän. Ja naurutkin sain niistä . Että usein kuuntelen YouTubesta myös musiikkia ..

        YT Joihinkin videoihin tulee automaattisesti suomenkieliset tekstit. Yleensä vain englanninkielellä ja joskus tarpeen jos puhuvat epäselvästi tai sana on outo. Areenassa ei ole oikein ohjelmka mitä halausin katsoa. Alacilal mailla sarjan lopun.Vuorosanat olivat kuin arvoituksia mitä sanottiin ja jäi epäselväksi kuka oli kenen poika.


    • Anonyymi

      Mulla oli 37 tuumanen LG. Oli hyvä, annoin pois viime kesänä. Telkku oli auki aamusta iltaan enkä kattonut ohjelmia kuin harvoin. Radio on hyvä. Joskus katon netistä jotakin. Mut kyseleppä liikkeestä mitä suosittelevat.

      • Anonyymi

        Kiitti vihjeistä!

        Rupee tuntumaan, että se 65 on ihan liian iso.
        Oli hyvä vihje, että ei tartte asentaa sitä nettiin.


    • Anonyymi

      Mitä tekee telkkarilla makuhuonessa minä ainakin nukun ja nussin makkarissa.

      • Anonyymi

        En ole syönyt keittiön pöydällä vuosiin vain nussinut makkaraa


      • Anonyymi

        Jos minulta kysyt niin minulla on se ainoastaan siksi kun mieheni oli viimeiset kaksi vuotta vuodepotilas ja silloin laitoimme hänelle oman television makuuhuoneeseen koska hän ei jaksanut edes istua pyörätuolissa , se oli hyvä ratkaisu , koska meillä oli hieman eri maku ohjelmissa. Niin minä katselin sitä omaani olohuoneessa . Mutta nyt saatan mennä joskus aikaisin makuuhuoneeseen peiton alle, nostaa selkänojan istuma asentoon sängyssä ja katsella
        Televisiota täkki korvissa . Usein olen kyllä nukahtanut kesken ohjelman , joten silleen


    • Anonyymi

      Minulla on vain Samsungin 32 tuumainen televisio olohuoneessa, eikä mitään nettiä siihen. Peruskanavat riittävät vallan mainiosti, niitähän on jotain 20 kpl.
      En halua television huutavan aamusta iltaan, katson ainoastaan ne ohjelmat mitkä kiinnostavat.
      Lehdestä luen etukäteen tulevat ohjelmat, tai katson nettisivulta. Muuten televisio saa olla virrattomana.
      Olen vasta jäänyt eläkkeelle, joten katsomista riittää. Työelämässä ei iltaisin jaksanut eikä ehtinyt televisiota katsoa, ja olinkin ilman vastaanotinta.
      Hieman suuremman ehkä ostan seuraavalla kerralla, mutta en paljon suurempaa. Silmiä häiritsee jos televisio hallitsee puolta seinää.

      • Anonyymi

        Tuota 32" tuumaista olen etsinyt. Sony ennen, mutta mietin Panasonicia, kun olisi cd-soitin ja kaiuttimet samaa. Vai ovatko kajarit menneiden talvien lumia? 6 kpl, käytössä 4.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota 32" tuumaista olen etsinyt. Sony ennen, mutta mietin Panasonicia, kun olisi cd-soitin ja kaiuttimet samaa. Vai ovatko kajarit menneiden talvien lumia? 6 kpl, käytössä 4.
        Beng

        Ai miten kajarit olisivat mennyttä aikaa? Minulla on tässä läppärissäni tietokoneliikkeestä ostetut kajarit, ja aivan loistavat.
        Ei tarvitse volyymia koneesta läheskään niin paljon kun tulee kajareista siististi.
        Televisioonkin ostaisin mielelläni jotkut pienet kunhan löytäisin.


    • Anonyymi

      Lisäys.
      By the way. Tämä oli oikein kelvollinen aloitus.
      Kiitos siitä.
      Beng

    • Anonyymi

      Kaksi 50" televisiota toinen makuuhuoneessa, televiso toimii näyttönä pöytätietokoneesta, langaton näppäin ja hiiri. Televisio katselu yle areenan kautta, sängystä mukava katsella, kukin tavallaan..

    • Anonyymi

      Mulla on ihme telkkari, kun se yhä toimii kuin uutena, vaikka on melkein 11 v vanha ja maksoin tuosta 300€. Enää ole koko Experttiä, josta tuon ostin silloin aikoinaan. Finluxin 32-tuumainen on, että ainut vika tuossa on pieni koko. Alkaa olla aika siirtyä vähän isompaan ruutuun. On kyllä kaukosäädinkin sen näköinen, että siihen on tartuttu vähän useammin kuin kymmenisen kertaa.

    • Anonyymi

      Samsung 50 smart tv ja Thompson 39" on jo 10 v.

    • Anonyymi

      osta piirtoheitin joka heijastaa tv-kuvan seinälle esim epson 450 sillä nämä taulutelevisiot kuvaavat siltä näytön alueelta tilaa missä televisio on. lähettää netin kautta kuvaa eteenpäin ja toimii myös olipa televisio netissä tai ei kun vaan on kännykkäverkko toiminta-alueella.

      tämän valvonnan takia esim. leppävaaran shelliltä kahvinjuonti tilasta on otettu valvontakamerat pois ja laitettu taulutelevisio sen tilalle joka kuvaa kahvinjuojia koko ajan ja toimii valvontakamerana siten.

    • Anonyymi

      40" Samsung. 14 vuotta vanha ja toimii kuin junan vessa.
      En ole koskaan kytkenyt sitä nettiin.

    • Anonyymi

      Ei kai se television koko ratkaise, vaan miten sitä käyttää. 27 tuumainenkin riittää ihan hyvin, jos katsoo riittävän läheltä.

    • Anonyymi

      55 tuumainen on. Sitä isompi menee liian isoksi. 50 tuumaisella pärjäisin hyvin, mutta sellaista ei ollut tarjolla silloin, kun kävin ostoksilla.

    • Anonyymi

      ""näin televisioiden kauttakin on jo valvonta ulotettu koteihin ja kaikki kotien kuvausmateriaali on tallessa viranomaisilla. tässä vain yksi esimerkki elättien toiminnasta.""

      Olen huomannut tämän ja sen että kun mainitsen sanan esim herra Bean
      ja myöhemmin avaan youtuben vaikka kännystä se tarjoaa herra Beanin sarjoja

    • Anonyymi

      Vanha 55 tuumainen, seuraavaksi ostan ainakin 70 tuumaisen sitä voi katsella 3 metrin huoletta, yhteys nettiin oltava.

      • Anonyymi

        Kuinka suuria ne suurimmat TV t ovat kun toisilla on oikein isoja siinä on minun 55 pieni sellaisen rinnalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka suuria ne suurimmat TV t ovat kun toisilla on oikein isoja siinä on minun 55 pieni sellaisen rinnalla

        370 tuumainen Zeus TV on tiettävästi suurin eikä mahdu alle 5 metriä korkeisiin huoneisiin ja vaatii 8 metriä leveyttä.

        https://uncrate.com/titan-zeus-370-inch-4k-tv/


    • Anonyymi

      Itselläni on kaksi telkkaria: oma, pienempi, alkuperäinen tv:ni makkarissa on Samsung ja toinen olkkarissa, isompi Sony on kuolinpesästä perintönä tullut, tähän voi halutessaan liittää kuulokkeet.

      Kummassakin on hyvät puolensa. Tuo makkarin Samsung jo hiukan tööttäilee, tai sitten se on Elisa Viihde ja Laajakaista. Ovat ties kuinka monta vuotta vanhoja, kumpikin telkku. Varmaankin laitteina jo n. 20 vuotta molemmat, elleivät enemmänkin. Makkarin telkkaria tulee enempi katsottua.

      Mitä sanoisin? Jos asunnossa on tilaa, niin tuollainen isompi, vajaan metrin levyinen tv on ehkä parempi. Molemmat käsittääkseni ovat hyviä merkkejä.

    • Anonyymi

      "tämän valvonnan takia esim. leppävaaran shelliltä kahvinjuonti tilasta on otettu valvontakamerat pois ja laitettu taulutelevisio sen"

      Olen nähnyt. Meiiä on sama juttu kun tv on sammutettu ja sanon kovalla äänellä

      Parempaa ohjelmaa

      niin aika pian sen jälkeen tuntien sisällä alkaa näkyä me tammelat ja rinta mäkeläiset areenasta heti aukaistua

      Meillä on 40 tuuman Finlux ainakin se on alkanut toimia puheella päivityksen jälkeen

      • Anonyymi

        Ylellä parhaat ohjelmat, ellei hallitus pilaa. Kun heikennetään heikennetään joka paikassa, kuulemma valtion virkoja vähennetetään, iäkäs virkailija mihin se enään kelpaa kertoi mielipide eräässä lehdessä.


    • "Entä merkki, onko Samsung hyvä?"

      Samsung on hyvä, kestävä.
      Philips on heikko, , tosin on halvempikin, mutta sittenkin tuntuu ikävältä kun vähänkatseltu ja aina kun ei ole katseltu on ollut virrat kokonaan pois ja kestää alle 4 vuotta.

      koko on makuasia, meillä 43 on katossa, melkein 45 Asteen kulmassa kun sängyssä katsellaan, ilman tyynyjä. Aina suurempi on kivampi, jos etäisyys on hyvä
      Tärkeää myös TV korkeus, jos sohvalta istuen katselee, hyvä olisi lähes lattialla. Jos makuulla, riittävän korkealla.

      • Anonyymi

        Niskakipua aiheuttaa, jos tv on liian matalalla. Alaosa ruudusta pitäisi olla katseen tasolla, tämä siis ns. sohvalta katsoen.


    • Anonyymi

      Eikö alaspäin katselu aiheuta kaksoisleuan.
      Pitääkö istua 45 asteen kulmassa?

      • Anonyymi

        Televisiota ostaessa kandee lukea Traficomin ilmoittama muutos v 2025 kesällä, jotta tv toimii sen jälkeenkin.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Televisiota ostaessa kandee lukea Traficomin ilmoittama muutos v 2025 kesällä, jotta tv toimii sen jälkeenkin.
        Beng

        Tuskin enää tuollaisia telkkuja on myynnissä jossa tuota valmiutta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin enää tuollaisia telkkuja on myynnissä jossa tuota valmiutta ei ole.

        No. Vielä on kuulemma törmännyt mustavalkoiseen totesi eräs televiisoreita nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Vielä on kuulemma törmännyt mustavalkoiseen totesi eräs televiisoreita nähnyt.

        Myymälöissäkö löytyy vielä mustavalkoiseen? En usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myymälöissäkö löytyy vielä mustavalkoiseen? En usko.

        Ei myymälöissä, vaan jollain asiakkailla.
        Mietis mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myymälöissä, vaan jollain asiakkailla.
        Mietis mökillä.

        "Televisiota ostaessa kandee lukea Traficomin ilmoittama muutos v 2025 kesällä, jotta tv toimii sen jälkeenkin. "

        Eihän tuossa ollut kyse siitä, mitä ihmisten nurkista löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Televisiota ostaessa kandee lukea Traficomin ilmoittama muutos v 2025 kesällä, jotta tv toimii sen jälkeenkin. "

        Eihän tuossa ollut kyse siitä, mitä ihmisten nurkista löytyy.

        8:29
        Sekoile, jos haluat ja liitä kommentteja mielivaltaisesti.
        Kaksi eri asiaa, mihin viittasin.
        Ymmärrä, jos ymmärrät. Ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8:29
        Sekoile, jos haluat ja liitä kommentteja mielivaltaisesti.
        Kaksi eri asiaa, mihin viittasin.
        Ymmärrä, jos ymmärrät. Ihan sama.

        Eihän hän sekoilut. Asiaa kirjoitti.

        Vai onko niin, että sinä ostaisit käytetyn television jonkun mökin nurkasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8:29
        Sekoile, jos haluat ja liitä kommentteja mielivaltaisesti.
        Kaksi eri asiaa, mihin viittasin.
        Ymmärrä, jos ymmärrät. Ihan sama.

        Mielivaltaisesti kysyn nyt, että mitkä kaksi asiaa oli tuossa:

        ""Televisiota ostaessa kandee lukea Traficomin ilmoittama muutos v 2025 kesällä, jotta tv toimii sen jälkeenkin. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hän sekoilut. Asiaa kirjoitti.

        Vai onko niin, että sinä ostaisit käytetyn television jonkun mökin nurkasta.

        Ihan omaan laskuusi hölmöilet. Onks kliffaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää kommentti tuli persulta, ainoa puolue joka vihaa yleä ja hesaria.


    • Anonyymi

      ylen jne preseestä uutiset ja palsan syvältä preseestä

      ikl-sosdem myöntää


      https://demokraatti.fi/sepittaminen-ei-ole-yleinen-journalismin-ongelma-isompi-pulma-on-alan-sokeus-omille-virheille

      Jos avaat YLE uutiset, tai minkä tahansa uutismedian, se mitä luet jostakin mielipiteitä vahvasti jakavasta aiheesta on harvoin neutraali kaikille elämänkatsomuksille yhteinen totuus, tai edes jonkinlainen keskiarvo niistä. Se mitä luet on lehden päätoimittajan valitsema yksi totuus. Yksi monista mahdollisista totuuksista. Ja joskus ei totta lainkaan.

    • Anonyymi

      Kotona on 95- tuumainen ja mökillä pieni 72-tuumainen telkku.

    • Anonyymi

      En uso. Lasettelet lööperiä.

      • Anonyymi

        En minäkään uskovainen ole.


    • Anonyymi

      59-tuumainen. Mittasin juuri sen sähkönkulutuksen, 180 W. Mitä suurempi, sen enemmän se kuluttaa sähköä.

    • Anonyymi

      Itse olen isontanut tv-kokoa aina 3-5v välein ja tuo viimeinen 65" alkaa tuntumaan sellaiselta koolta ettei ala tuntumaan pieneltä ajan kuluessakaan , nyt tosin hinnatkin hyvissä pompsahtaneet kuten kaikki muukin , itse ostin 65" Lg oledin vuosi sitten kotiintuotuna alle tonniin ja tyytyväinen ollut . Toivottavasti nuo hinnat tippuvat jatkossa taas kohtuulliselle tasolle , näinhän on käyny vuosikausia aikaisemminkin että pienemmissä hinnat tippuneet kun ihmiset vaihtaneet isompiin.

      • Anonyymi

        Ihan irvistelemättä kysyn miksi vaihdat noin usein

        Ja mitä etua saat tonnin tvstä

        Kiinnostuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan irvistelemättä kysyn miksi vaihdat noin usein

        Ja mitä etua saat tonnin tvstä

        Kiinnostuin

        No eka vaihdos oli 40" , sitten uusinta 47" 3D-tv , sitten 55" joka harvinaista kyllä hajosi vaikka oli sony , ja nyt tuo 65" oled hajonneen tilalle , muut sony merkkisiä ja vika Lg , ainahan noihin tullu tuota uutta tekniikkaa kuten 100 hz , 3D yms . ja varsinkin koothan isontunu ja halventunu voimakkaasti viimeisten 20v aikana . Tuo 3d on edelleen hyvä ja toimii 2. telkkarina . Mökille ny kattonu parempaa , nyt 49" finlux joka makso 200€ n. 4v. sitten , hyvä kuva mutta suoratoistot netistä pätkivät .siellä ollutkin käytössä pari vuoskymmentä aiemmin erilaisia kuvaputki tv :tä .
        Tuo Oledhan on ylivoimanen kuvaltaan ja varsinkin tuo lg kaukosäädin mainio , surffailu tv ja eri appien välillä sujuu nopeasti ja helposti , mökille en uskalla ehkä moista ostaa kun olosuhteet on mitä on eli pelkään että pimahtaa pixeleitä pimeäksi talvella , sinne saa kelvata halvempikin .


    • Anonyymi

      Ostin 50 tuumasen Samsung Smart reilu kolme vuotta sitten, 320€ Powerin verkosta.

      Hankin 22 tuumasen Saloran väritelevision 1976, maksoi tuolloin 2900 mk.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pönttötietoa. Tarkista kuumeesi
        Viran omaisten määräys

        Mutta miksi julkaisevat?
        Pönttöjulkaisijat.

        Ei tartte tavan tallaajan tarkistella mitään, jos lehti painaa hömppätietoutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi julkaisevat?
        Pönttöjulkaisijat.

        Ei tartte tavan tallaajan tarkistella mitään, jos lehti painaa hömppätietoutta.

        Sivuja täyttyy. Valmiiksi kirjoitettu voidaan siirtää huomiseen eli
        MitäPutinsanoo jos ....
        Sekin on hömppää mutta pakko tehdä kun saa palkkaa

        Pariinkymmeneen vuoteen ei ole saanut kuin hd televisioita ja mitä välii jos vanha romu lakkaa ensi vuonna toimimasta kun haen lakkaa sattamadta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuja täyttyy. Valmiiksi kirjoitettu voidaan siirtää huomiseen eli
        MitäPutinsanoo jos ....
        Sekin on hömppää mutta pakko tehdä kun saa palkkaa

        Pariinkymmeneen vuoteen ei ole saanut kuin hd televisioita ja mitä välii jos vanha romu lakkaa ensi vuonna toimimasta kun haen lakkaa sattamadta

        Kun lopetin ryyppäämisen,
        pullossa luki että lakkaa.


    • Anonyymi

      59-tuumainen. Mittasin juuri sen sähkönkulutuksen, 180 W. Mitä suurempi, sen enemmän se kuluttaa sähköä

      Joo. totta, jos pitää koko vuoden auki maksaa television hinnan eli 300

    • Anonyymi

      Ajattelen, että tv:n koko riippuu katseluetäisyydestä. Minulla on 43 tuuman 10 vuotta vanha Samsung ja hyvin näen kaiken sen mitä haluan nähdä.

      • Anonyymi

        Totta, 85- tuumaistani katselen 7,5 metrin etäisyydeltä.


    • Anonyymi

      85 on hyvä niin naisten tavara näkyy selkeästi.

    • Anonyymi

      Ahlosen prse halkaisi meillä ruudun kun ilmestyi

    • Anonyymi

      Philips paras ja kestävä.

      • Anonyymi

        Sanna Marin matkusti Englantiin, kun kuuli Philipsin 25" olevan saatavilla.
        Pettyi pahasti, kun huomasi sen olevankin televisio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin matkusti Englantiin, kun kuuli Philipsin 25" olevan saatavilla.
        Pettyi pahasti, kun huomasi sen olevankin televisio.

        22:07
        Aikaa puujalka väänsit...itsekeksittyä....


    • Anonyymi

      Marinin vako ja Halosen prse on mahduttava ruutuun

    • Aamulla kun herään moottorisängyssäni kaukosäätimellä nostan selkänojan sopivaan asentoon, 2 m päässä olevan tv:n LG 50" napsutan auki, nettiyhteys päälle pääsen lukemaan aamu Hesaria, Ylen aamu tv:ä.

    • Anonyymi

      Erottaa haitarista, niin iso.
      -yölintu-

      • Anonyymi

        Taidankin hankkia pienemmän.
        En paljoa katsele televisiota. Se on alakerrassa, ei aina viitsi kavuta alas, vaikka hyvää harjoitustahan se kapuaminen ylö/alas on. Siellä on minulla myös lämpöpumppu, mikä pitää ääntä. Lämpö nousee yläkertaan ja ääni ei kuulu.

        Yläkerrassa katselen nettiä ja sitten on Lenovo-läppäri (vai mikä sen nimi on), millä kuuntelen ohjelmia kun tiskailen.
        Tiskikonetta en oo hankkinut, joten tiskaan käsin.
        Leppoisaa touhua huljutella astioita.


    • Anonyymi

      Onko mittayksiköt vähän hakusessa...6,5 tuumaa on jossakin yhteydessä ok, mutta näyttöjen kohdalla puhelimen kokoinen ruutu.

      • Anonyymi

        Mitä vois tehdä kun mun TV:n ääni resonoi?

        Oon laittanut TV;n alle pyyheliinan, ei auta.
        Tietysti jos laittaa äänen hiljemmälle, niin auttaa vähän.


    • Katson vähän telkkaria.
      Keskustan asunnolla on kolme telkkaria ja mökillä kaksi.
      Kaikki ovat vanhaa mallia ei mitään hybridiä.
      Monella on telkkari olohuoneessa, minulla on kahdessa makuuhuoneessa ja keittiössä.
      Avaan yleensä telkkarin nukkumaan ruvetessa, katson vähän aikaa, yleensä A-studion ja muita ajankohtaisohjelmia. Keittiössä katson aamulla silloin tällöin aamu tv.n ohjelmaa aamiasta syödessäni. Useimmiten katsin tabletista lehdet syödessäni.
      Murhia tulee telkkarin joka kanavalta illan mittaan, niitä en enää viitsi katsoa.

      • Anonyymi

        Tämä löytyy areenasta

        Poikaystävä oli muslimi. Jotenkin yhdistin sen teon islaminuskoon ja sen takia ajattelin, että kun isä on kasvattanut tähän uskoon, niin sen takia kohdistui isäänkin voimakas

        https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/0ada5499-f829-4d18-8d4b-cef1932b948b

        Tiedon saatuaan isä huusi ääneen ulos omaa tuskaansa. Mikä saa hänen huutonsa lopulta lakkaamaan? Su 31.03.2024 klo 23.30, Yle TV2 Veli-Pekka Joki-Erkkilän 17-vuotias tytär, Laura, löytyi ex- poikaystävänsä asunnosta surmattuna. Tiedon saatuaan isä huusi ääneen ulos omaa tuskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä löytyy areenasta

        Poikaystävä oli muslimi. Jotenkin yhdistin sen teon islaminuskoon ja sen takia ajattelin, että kun isä on kasvattanut tähän uskoon, niin sen takia kohdistui isäänkin voimakas

        https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/0ada5499-f829-4d18-8d4b-cef1932b948b

        Tiedon saatuaan isä huusi ääneen ulos omaa tuskaansa. Mikä saa hänen huutonsa lopulta lakkaamaan? Su 31.03.2024 klo 23.30, Yle TV2 Veli-Pekka Joki-Erkkilän 17-vuotias tytär, Laura, löytyi ex- poikaystävänsä asunnosta surmattuna. Tiedon saatuaan isä huusi ääneen ulos omaa tuskaansa.

        23:53
        Että rikosuutinen tänne tv-hankintakeskusteluun.
        Voisiko vähän harjoittaa harkintaa, mitä ja minne?
        Beng


    • Anonyymi

      Tuumista en tiedä mutta 120 kertaa 70 on olkomitat Samsung.
      Iso ja siinä on naturalväri. Ei ole mikään sininen kuva.
      Tärkeää luonto-ohjelmia katsoessa.
      Olen urheilufriikki ja sihen iso ruutu on hyvä. Nytkin olympialaiset tulossa.
      Snookkeria rakastan katsoa, aukoinaan se näytti tylsältä, mutta nyt on vienyt kokonaan.
      Yhes huoneessa on Finlux vieraita varten.
      Kohta kaikki muuttuu teräväpiirroksi....
      Television katselu vähenee koko ajan,
      En tiedä johtuuko huonosta ohjelmatarjonnasta vai elämän muusta rikkaudesta. Ehkä jälkimmäisestä syystä.

      • Anonyymi

        Teoreettisesti snookkerissa kun pallot törmäävät

        1. energia säilyy
        2 liikemäärä säilyy
        3. tulevan ja lähtevän pallon välinen kulma on suora (yhdeksänkymmentä astetta)
        4. Jos pallot osuvat suoraan ( keskeisesti)
        tuleva pysähtyy

        Mikä näistä on oikein / väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoreettisesti snookkerissa kun pallot törmäävät

        1. energia säilyy
        2 liikemäärä säilyy
        3. tulevan ja lähtevän pallon välinen kulma on suora (yhdeksänkymmentä astetta)
        4. Jos pallot osuvat suoraan ( keskeisesti)
        tuleva pysähtyy

        Mikä näistä on oikein / väärin?

        Ps. Televisiosi koko on 36 tuumaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoreettisesti snookkerissa kun pallot törmäävät

        1. energia säilyy
        2 liikemäärä säilyy
        3. tulevan ja lähtevän pallon välinen kulma on suora (yhdeksänkymmentä astetta)
        4. Jos pallot osuvat suoraan ( keskeisesti)
        tuleva pysähtyy

        Mikä näistä on oikein / väärin?

        Miettimällä näin
        snookerpallon liikkeet eivät tunnu enää mystiikalta eivätkä pelaajat ihmeukoilta

        Eli pallojen lähtökulmat toistensa suhteen on kiinnitetty pallojen valmistusaineella

        Lyönti sitten määrää mihin kahden pallon painopiste liikkuu


    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedähäntä. pittäis jo laittaa kierrätykseen vanhat pulskat :)

      Gubbe 75

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe