Niin lähellä, mutta niin kaukana

Anonyymi-ap

Velka pienenee ja monesti ollut "Jes ensi kuussa olen vapaa". Aina sinne maksuihin putkahtaa uusia maksuja. Mistä voin selvittää, että miten paljon niitä on vielä jostain tulossa lisää?

6

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän siinä yleensä käy. Sain ul velat maksettua niin eräs perintäyhtiö lähetti vielä tonnin muistutuksen, kyllä v*tutti.
      Mistä niitä tietoonsa saa jos et muista kelle velkaa olet, soittamalla kaikki perintäyhtiöt läpi??

      • Anonyymi

        Muistakaa että perintäyhtiöt voi lähetellä laskujaan myös vanhaksi mennestä hamaan tappiin saakka eli ei niitä kannata ikinä mennä maksaan vaan maksaa ainoastaan ulosotosta tulevat laskut.Älkää menkö vipuun minua jopa uhkailu ulosotolla vanhentunutta laskua uudelleen karhutessaan vaan eivät voinut siä laittaa ulosottoon kun oli yli 15v vanha laskun jäännös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa että perintäyhtiöt voi lähetellä laskujaan myös vanhaksi mennestä hamaan tappiin saakka eli ei niitä kannata ikinä mennä maksaan vaan maksaa ainoastaan ulosotosta tulevat laskut.Älkää menkö vipuun minua jopa uhkailu ulosotolla vanhentunutta laskua uudelleen karhutessaan vaan eivät voinut siä laittaa ulosottoon kun oli yli 15v vanha laskun jäännös.

        No AP taisi juurikin mennä johonkin vipuun. Tarjottiin alennuksia jos teen maksusuunnitelman.


    • Anonyymi

      Henkilökohtainen kotikirjanpito on hyvä tapa tarkkailla omia suorituksia.
      Kun tulee huuhaa- perintää, on helppo jättää yritykset huomiotta.
      Kyllä ne turhat yritykset juuttuvat omaan mahdottomuuteensa.

      • Anonyymi

        Tämä toimii aikansa, mutta ulosottotoimien jälkeen ei enää tiedäkään mistä maksaa. Velkoja on perintäyhtiö, joka on ostanut ehkä useampia velkoja ja niitä sitten perii uo:n kautta. Ulosottaja ei kerro, mikä on alkuperäinen lainan antaja, koska se ei enää näy dokumenteissa.
        Ei näistä ota selvää enää kukaan.
        Itselläni on iso osa passiiviperinnässä varattomuusesteen vuoksi ja pelkään, että sieltä pompsahtavat joskus taas esille. Kolmen vuoden sykleissä muistuttavat velasta, mutta silloinkin ilman velan summia.


    • Anonyymi

      Itse tarkistin KAIKKI perintäfirmojen sivut mahdollisten velkojen varalta, mikäli ei omia sivuja tunnistautumisella niin kyselin muuten joko sähköpostilla tai yhteydenotto lomakkeella.

      Listasin kaikki mahdolliset tiedot ylös paperille.

      Käyn säännöllisesti tarkistamassa ettei ole tullut uusia 'velkoja' esim luvattomista koroista ilman pääomaa. Näin teki Intrum ja laittoi sen UO.

      En luota ollenkaan perintäfirmoihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe