Minut haastettiin oikeuteen petoksesta
Pääkäsittelyssä ilmeni, että yhtä vastapuolista ei ollut merkitty vastapuoleksi ja hänelle ei oltu ilmoitettu mitään koko asiasta. No siitä tuli sitten valmisteleva istunto, jossa luettiin tunti almanakkaa koska muut pääsevät paikalle.
Onko haastehakemus nyt muuttunut olennaisin osin?
Voiko noin vain lisätä nimiä haasteeseen?
Kyseinen henkiö ei ole itse nostanut haastetta.
Voiitteko neuvoa maallikkoa?
3
294
Vastaukset
Haasteen antaa normaalisti tuomioistuin. Niissä tapauksissa, joissa vastaajaa olisi myöhemmin vaikea tavoittaa, haasteen voi antaa myös syyttäjä. (syyttäjälaitos)
- Anonyymi
Asianomistajia voi lisätä syytteeseen vapaasti. Tuomioistuimen pitää toki antaa tälle uudelle asianomistajalle tiedoksi käsiteltävä asia. Itse asia ei siitä muuksi muutu.
- Anonyymi
Jos sinulla on oikeasti rikosjuttu, missä on järjestetty valmisteluistunto, mutta sinulla ei ole omaa lakimiestä, niin olet tehnyt virheen. Juttu kuulostaa joko tavanomaista paljon monimutkaisemmalta, tai sitten oudolta asianomistajasyytteeltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495129Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48944
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808