Tänään uutisissa Rinnekodin hoitajasta joka on pahoinpidellyt asukkaita.
Vihdoinkin! Olemme yrittäneet puhua tästä Rinnekodin johtajien kanssa mutta meitä on syytetty rasismista. Uskomatonta!
Nyt poliisi on ottanut tapauksen tutkintaan. Kyseessä useita kehitysvammaisten pahoinpitelyjä.
Rinnekodin hoitaja
10
305
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kamalaa sinänsä ettei edes kehitysvammaisten hoitolaitoksessa osata hoitaa heitä. Ei ketään saa pahoinpidellä.
Näihin koteihin pitää saada osaavia ihmisiä eikä sellain jotka eivät ymmärrä mitään ihmisestä- Anonyymi
Kakskyt vuotta sitten jo lopetettiin hoitajien soveltuvuus kokeet . Hoitajaksi pääsee helpolla .
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Pahoinpitelyä ei tee pelkästään työntekijät Kehitysvamma myös asiakas jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma voi olla se joka esim pahoinpitelee ohjaajien selän takana toisen asiakaan jonka minä olen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena tehnyt kun ohjaajat ei saanut toista asiakasta ymmärtää minä vihaan, jos toinen ihminen koskee tai vaatii olla kaverina.
Eli voi olla, että nuo joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Autismi on lyönyt ensinnäkin työntekijää jolloin se työntekijä on lyönyt, että se asiakas tietää miltä tuntuu.- Anonyymi
Miksi sä pahoinpitelet ihmisiä? Mieti jos joku kerta yrität pahoinpidellä väärää ihmsitä ja saatkin ite isän kädestä
- Anonyymi
Onko mitään linkkiä kys. uutiseen?
Joillakin joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma on aistiyliherkkyys ja jos ei siedä, että toinen älyllisen Kehitysvamman saaneeena koskee ja se toinen asiakas Kehitysvamma puolella ei usko minua eikä ohjaajat saa uskoo, että minua ei saa koskea se on ainoa keino ohjaajien selän takana pahoinpidellä ikävä kyllä sellainen asiakas joka ei ymmärrä, että joillakin älyllisen Kehitysvamman saaneeena olevilla on kosketus herkkyys.
Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena joillakin olla kosketus tuo kipua jotkut taas ei koe kipua jos toinen ihminen koskee.- Anonyymi
Sinua ei saa koskea mutta sinä saat kyllä hakata muita ihmisiä? Ok.
- Anonyymi
Ei ole ihme. Kamala työpaikka katsoa päivästä toiseen elukan tavoin käyttäytyviä kehareita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984